nowe klasyki

Nasze Mustangi

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

nowe klasyki

Post autor: rick » 2015-03-10, 19:38

http://www.revologycars.com/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: nowe klasyki

Post autor: Brano » 2015-03-11, 15:59

za drogie... w tej cenie można zrobić oryginalne stare auto jak chcesz... które będzie w miarę trzymać wartość



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: nowe klasyki

Post autor: rick » 2015-03-11, 17:37

po wymianie panele i części z CJ Pony, ile oryginalny jest wtedy?

I kiedy wymienisz części, dlaczego nie wykorzystać lepsze nowoczesne części do celó bezpieczeństwa swojej rodziny i inwestycji? Tylko około 5% mustangi są warte zachowania oryginalne

Koszt zgadzam się z tobą, ale tutaj blacharz kosztuje $70- $100 / godzinę. Z tego, on kładzie może $25-$35 dolarów do kieszeni. Reszta to koszty prowadzenia biznesu (pracowników, podatki, rachunki, wyposażenie, ubezpieczenia, ochrona środowiska)



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: nowe klasyki

Post autor: Brano » 2015-03-11, 19:21

rick, to auto kosztuje 120.000,- $
to auto nie jest moim zdaniem warte swojej ceny, tylko tyle
uważam, ze jest to super projekt, bardzo ładnie zrobione, tylko za drogie, w tej kwocie możesz na prawdę zrobić z autem wszystko! i uważam, że oryginalne auto - nawet po dużych przeróbkach, by go unowocześnić, będzie zawsze lepiej trzymać wartość, niż takie nowe... tylko tyle :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: nowe klasyki

Post autor: rick » 2015-03-12, 06:50

To prawda, za drogie

po tej stronie Atlantyku, patrzymy aby poprawic mustangi. W latach 60-tych i na początku 70-tych, były straszne. Tylko wygląd trzymamy



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: nowe klasyki

Post autor: artu-41 » 2015-03-12, 10:34

Piękne auto, ale jestem tego samego zdania co Brano, jednak każdy patrzy przez pryzmat swojego portfela, jak ktoś ma kasę i taki kaprys to czemu nie może sobie kupić repliki skoro mu się podoba, nie wiem jak będzie z niezawodnością tego pojazdu ale powinna być o wiele lepsza niż stary odrestaurowany mustang i tu może być klucz do tego żeby go kupić. Znowu jak ktoś chce i ma taką pasję żeby kupić stary oryginał i go sam odbudować to inna bajka - odbuduje i ma satysfakcję bo dla niego auto ma nie tylko wartość materialną ale także sentymentalną, inni znowu kupują odbudowują i sprzedają z zyskiem i też to lubią bo łączą przyjemne z pożytecznym - tak że każdy ma inne spojrzenie na ten temat.
Reasumując - replika będzie zawsze repliką choć piękną, oryginał oryginałem najpiękniejszym a ludzie i tak wybiorą to co im się podoba i na co im pozwala kasa.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: nowe klasyki

Post autor: rick » 2015-03-13, 06:26

Nie zrozum mnie źle, lubimy oryginalne samochody też ... są doskonały początek dla modyfikacje :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”