Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-06, 21:32

Tak, dzięki. Już ją mam w obserwowanych. Jednak taka dziś poszła za 80$.
Żałuje że nie wziąłem.



SBK00pl
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
Model: 4,6 GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: SBK00pl » 2017-02-06, 22:33

A te fotele r333 są genialne. Dobra droga zmian ale właśnie z kierownicą gt500


Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6

2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus

Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Radziu » 2017-02-06, 23:01

Fotele super, o gustach się nie dyskutuje, każdy robi jak lubi, ale swoją opinię można wrzucić :) mi one nie pasują do Mustanga, szczególnie w zestawie z szelkami. Jedyny model, do którego pasują to GT350R, totalna torówka, wtedy ok. Czy oryginalne fotele, ewentualnie takie z GT500 źle trzymają na zakrętach? :)



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-06, 23:26

Radziu pisze:Czy oryginalne fotele, ewentualnie takie z GT500 źle trzymają na zakrętach? :)
Nieeee no pewnie trzymają super... Tylko proszę sprawdź ile przeciętnie kosztuje taki zestaw nawet używany. Bezsensownie dużo, a nie jest aż tak lepszy niż te które mam, jeśli w ogóle (oczywiście mając na uwadze kwotę).



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: andi74 » 2017-02-07, 01:00

adaptery do sparco tez pod konia Panie

http://www.ebay.com/itm/SIDE-MOUNT-STEE ... XI&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.ebay.com/itm/1-PAIR-HEAVY-DU ... 1079848793" onclick="window.open(this.href);return false;


juz robi sie ciekawiej i duzo taniej jak org recaro do konia

tylko poszukac podobnego desingu jak org i bedzie super

http://www.ebay.com/itm/Ford-Racing-201 ... uj&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

cosik mam

http://www.ebay.de/itm/RECARO-SPEED-SR5 ... SwwPhWkBaI" onclick="window.open(this.href);return false;

tu

sparco pod konika Panie (biala nic i takie naciecia jak w koniu)

http://www.ebay.de/itm/Sparco-R100-in-K ... xyQj9RKoLh" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-07, 09:33

Andi :)
Te wszystkie gadżety są dostępne w Polsce od ręki. Wręcz niedaleko, bo nawet w Toruniu.
Widzę że spodobał Ci się mój pomysł.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: andi74 » 2017-02-07, 21:08

tak te fotele recaro czy sparco kozaki

generalnie mam caly czas w glowie s197 10-14 V8 i zrobienie super samochodu (taki byl plan przed kupnem SGT)

V6 w modzie GT juz mialem
V6 w modzie GT500 jeszcze mam
shelby SGT 2008 mam ale tu chyba inna maska mi podchodzi taka jak ma Koral w CS8
(tu nie zabardzo wypada cos przerabiac bo jednak sztuka kolekcjonerska )

optyczne jednak cos ala BOS302 by mi najbardziej odpowiadalo jesli chodzi o 10-14

grzalem sie na GT500 optycznie ale jak juz mam to cos nie podchodzi mi ta maska jednak ta od GT/CS bardziej mnie krecila
kierak od GT500 no i te fotele Recaro to kozaki

generalnie jestem fanem wszelkiej przerobki gdzie w Harleyach od ladnych 12 lat siedzie i je przerabiam jest duze pole do popisu :super:

jak skoncze SGT to zobacze czy mi podejdzie w tej budzie jak nie to zobacze co dalej i tu rozpocznie sie kolejny projekt w glowie

w kazdym razie nie mam wyboru bo kon jednak to 2+2 a nie na harym 1 solo (bo tylko takie robie )



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-07, 21:14

To gdzie Ty te hadziaki robisz? Skoro jesteśmy z jednej wioski, motocykle hamerykańskie to mój sposób na życie i się nie znamy? Dziwne. A może znamy, tylko o tym nie wiemy?
Aha a sztuki "kolekcjonerskie" są bardzo męczące w posiadaniu. Przynajmniej moim zdaniem. Trzeba dbać o wartość oryginału i nie można czerpać zabawy z modzenia.
Miałem kiedyś kolekcjonerski egzemplarz, wyprodukowany w niewielkiej ilości i mnie to wszystko nieco męczyło.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: andi74 » 2017-02-07, 22:07

bo mam je w DE do PL woze tylko graty do malowania i na proszek a tak wszystko tu ogarniam



Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Dante. » 2017-02-08, 01:05

Gary2 pisze:To gdzie Ty te hadziaki robisz? Skoro jesteśmy z jednej wioski, motocykle hamerykańskie to mój sposób na życie i się nie znamy? Dziwne. A może znamy, tylko o tym nie wiemy?
Aha a sztuki "kolekcjonerskie" są bardzo męczące w posiadaniu. Przynajmniej moim zdaniem. Trzeba dbać o wartość oryginału i nie można czerpać zabawy z modzenia.
Miałem kiedyś kolekcjonerski egzemplarz, wyprodukowany w niewielkiej ilości i mnie to wszystko nieco męczyło.

Pieprzenie o szopenie, zalezy kto jakie ma podejscie :P Ja uwazam ze po prostu nie mozna przesadzic, albo zabrnac tam skad nie ma ewentualnego powrotu. Egzemplarza ktorego jestem wlascicielem wyszlo tylko 9 sztuk i jakos nie przeszkadza mi modowanie, czy optycznie czy mechaniczne "poprawianie fabryki". Po prostu nie obchodzi mnie czy straci czy zyska na wartosci, czy cokolwiek. Ma byc fajnie, ma byc sztos. Reszta to tylko cyfry i lans.

A zmiany wlasciciela na pewno nie zapowiadam. Zostanie w rodzinie albo mnie w nim pochowaja :D


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-08, 09:20

Przecież "shelby" to już modzenie oryginału :D więc nie szkoda, a wręcz należy brnąć dalej.
Co innego jest z Jaguarem wyprodukowanym w ilości 30 sztuk.



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-10, 22:31

Oblukałem dziś Sparco R100, wersja skóra (eko) lub czarne, żakardowe. Na prawdę fajne siedzenia. Wymiarami wręcz pasujące do Mustanga.
Koszt około 1600zł (w tym szyny) za sztukę.
To może być ciekawy projekt.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: andi74 » 2017-02-10, 23:37

to teraz wymodz cos co z poduchami bocznymi i bedzie git bo ja nie mam pomyslu na przeszczep i experyment



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Kierownica GT500 / Ford Racing Sparco

Post autor: Gary2 » 2017-02-11, 19:51

Z poduchami akurat żaden problem. Wystarczy zwykły rezystor. Wszak były też wersje bez poduszek bocznych.
Jedynie trzeba stworzyć estetyczne mocowanie do podłogi w miejsce fabrycznych. Czyli trochę gięcia, cięcia i spawania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”