Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
- Model: Mustang V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Bordowy
- Lokalizacja:: Opole
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Witam wszystkich, podzielę się swoimi doświadczeniami. Wycięte tłumiki końcowe i zamiast tego końcówki Akrapovič (na popularnym portalu aukcyjnym 300zl sztuka). Dźwięk niskich obrotów jest bajeczny, jak V8. Na wyższych obrotach również bardzo miło.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1557
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Wrzuć dokładnie o co Ci chodzi, bo ja zrozumiałem, że wstawiłeś prostą rurkę z końcówką wydechu ( część estetyczna widoczna w zderzaku akrapovic), jeżeli tak, czyli jest po prostu zwyczajny przelot to jest to bardziej pójście w stronę Civica niż V8 ale oczywiście wszystko kwestia gustu.tezcatlipoca pisze: ↑2023-03-14, 15:08Witam wszystkich, podzielę się swoimi doświadczeniami. Wycięte tłumiki końcowe i zamiast tego końcówki Akrapovič (na popularnym portalu aukcyjnym 300zl sztuka). Dźwięk niskich obrotów jest bajeczny, jak V8. Na wyższych obrotach również bardzo miło.
Moja rada, taki wpis podpieraj np nagraniem dźwięku, linkiem co gdzie kupiłeś etc.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -