Prośba o poradę

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

ODPOWIEDZ
Dzek24
Posty: 5
Rejestracja: 2024-05-12, 08:19
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Prośba o poradę

Post autor: Dzek24 » 2024-05-12, 08:29

Cześć,
Chce kupić Mustanga 5.0 GT.2014 100tysi nalatane.
Wyglada i jeździ się mega. Zmartwiła mnie jedna rzecz.
Po odpaleniu, wrzuceniu z P na D czuć szarpnięcie i tak samo z P na R. Na rozgrzanym silniku chyba nie było takiego szarpnięcia/uderzenia. To wyglada tak jakby po wpieciu drive odrazu chial startować.
Proszę Was o poradę. Z góry wielkie dzięki.
Pozdrowienia



Dzek24
Posty: 5
Rejestracja: 2024-05-12, 08:19
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Prośba o poradę

Post autor: Dzek24 » 2024-05-13, 19:59

Dzięki. Fajne forum.......



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Prośba o poradę

Post autor: Michał P. » 2024-05-14, 07:44

Cześć , trochę cierpliwości, tutaj nie wszyscy wchodzą na forum codziennie po parę razy, dodałeś ten sam post w 2 różnych i to błędnych miejscach i oczekujesz po paru godzinach, że ktoś rozwiąże Twój problem ? Jest odpowiedni dział, poszukaj bo jest sporo wątków o szarpnięciach , pracy skrzyni itd.
https://www.forum.mustangklub.pl/viewforum.php?f=164


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Pimpek
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2023-05-18, 19:08
Model: S197 II V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Ingot
Lokalizacja:: Podkarpackie

Re: Prośba o poradę

Post autor: Pimpek » 2024-05-22, 21:33

Delikatne szarpnięcia zawsze jakieś będą szczególnie jak będziesz przekładał przełożenia powolnie i będzie następowała zmiana kierunku.
Inaczej będzie jak przyjechałeś autem, zrzuciłeś z D na P, potem ruszyłeś wrzucając D.
Mocniej będzie jak przyjechales i zaparkowales na P zrzucając na D, a potem cofasz wrzucając na R.

Dodatkowo spróbuj sobie przelecieć z P na D powolutku, będziesz miał wyraźne odczucia bo najpierw nastąpi zapięcie R i zmiana kierunku, potem przelecisz na D i znowu zmiana kierunku.
Następnie przeleć dynamicznie z P na D bez przystanków - odczucia będą wyraźnie inne i w 2 wersji nie piwinno być za wiele szarpnięć.

Generalnie, w 6r80 nie powinno nie wiem jak szarpać, ale coś tam możesz odczuć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”