Witam
Prosze o pomoc zablokował mi sie klucz w stacyjce i nie mogę wyciągnąć!! Próbowałem zamontować sam rolete co jest przy skrzyni biegów w automacie bo wcześniejszy użytkownik wyrwał ja.
Prosze o Pomoc
Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
czy przypadkiem nie zostawiles biegu na innej pozycji niz "P" tylko na niej wyjmiesz kluczyk, moze byc tez tak że przy montowaniu rolety gdzieś docisnąłęś czujnik pozycji "P"Szosti pisze:Witam
Prosze o pomoc zablokował mi sie klucz w stacyjce i nie mogę wyciągnąć!! Próbowałem zamontować sam rolete co jest przy skrzyni biegów w automacie bo wcześniejszy użytkownik wyrwał ja.
Prosze o Pomoc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
Z tym sie uporalem teraz drugi problem wynikną ze nie mogę zmienić biegu kluczyk wyciągnięty juz został i za każdym razem normalnie funkcjonuje
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1248
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
Tak napisales ze nie wiadomo tak naprawde jaki byl u ciebie problem i jak go rozwiazales...
Re: Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
Trzeba było kupić S550. Tam nie ma takich problemów, ponieważ nie ma stacyjki
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Pomocy zablokował sie klucz w stacyjce
Problem stworzylemcsobie w jakiś sposób sam ,a mianowicie chciałem zmienić rolete ozdobna bez wyciągania całego mechanizmu , zeby było łatwiej.Jestem w posiadaniu jednego więcej a w dodatku kompletnego ,No wiec postanowiłem wyciągnąć z tego dodatkowego rolete i przełożyć ja do mechanizmu który był normalnie juz od początku zamontowany i tam napotkałem schody.. Podczas próby wyciągania i otworzenia całego mechanizmu wyskoczył mi sworzeń ,który ma za zadanie zwalniać srebrny przycisk na manetce zmiany biegów. Okazało sie jednak po dalszym rozbieraniu ze było uszkodzone wczesniej tak samo jak czujnik położenia. Po kilku nieudanych próbach i złożeniu to w jedna całość stwierdziłem ze wymienię ten stary na zastępczy. Zanim to zrobiłem przepialem tylko wtyczki elektryczne i stacyjka zwolniła kluczyk wiec zabrałem sie za wymianę całego mechanizmu na działający. Okazało sie jednak ze cięgno nowego mechanizmu było w złej pozycji. Po ustawieniu cięgna zaczęło wszystko działać. stary mechanizm mogę tylko zostawić na części lub do nauki wymiana starego mechanizmu na nowy zajęła godzinę z rozebraniem części samochodu a samodzielna próba naprawy starego zajęła 4-5 godzin ...siara pisze:Tak napisales ze nie wiadomo tak naprawde jaki byl u ciebie problem i jak go rozwiazales...
Nie mam doświadczenia z naprawami samochodów a tym bardziej z takimi zaawansowanymi mniej lub bardziej..moze i troche sie pognalem z motyka na słońce ale wydaje mi sie ze wszystkiego można sie nauczyć i mam z tego satysfakcję ze powoli coś po trochu tobie sam,wiec czasem prosze o wybaczenie za moje głupie czasem oczywiste pytania ale inaczej nie mogę tym bardziej ze rzadko bywam w domu a na mechanike poświęcam niestety jesze mało czasu zbyt mało..