SWAP 3.7 na 5.0

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

ODPOWIEDZ
Relixon
Posty: 7
Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
Model: 3.7
Silnik: V6 3.7
Kolor: niebieski
Lokalizacja:: krakau

SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: Relixon » 2018-07-27, 13:31

Cześć wszystkim jestem tutaj nowy więc z góry przepraszam za błędy oraz zły dział. Kupiłem konika 3.7 2016 rok chciałbym mu dać większe serce jak to wygląda od strony samochodu co oprócz silnika i skrzyni będę potrzebować ? z góry dziękuje za odpowiedź



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: krosster » 2018-07-27, 13:34

sorry ale musze drastycznie :)

operacja przeszczepu wyjdzie Cie ze 25k - 30k



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: lamina » 2018-07-27, 13:34

komputer, wiazkę, kolektory, wydech wał napedowy i ewentualnie skrzynia, nie pamietam czy kielich jest kompatybilny. i mechanika z kompem w 100% obslugujacym mustanga do adaptacji sterowników

w zasadzie w kazdym mozliwym scenariuszu taniej jest sprzedac i kupic v8.



Relixon
Posty: 7
Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
Model: 3.7
Silnik: V6 3.7
Kolor: niebieski
Lokalizacja:: krakau

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: Relixon » 2018-07-27, 13:44

dziękuje z szybką odpowiedź mam bardzo dużo zrobione w środku i żal mi sprzedawać mojej budy



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: lamina » 2018-07-27, 13:59

to kup v8 i zamien srodki , bedzie duuuuzo taniej i zrobisz to latwiej i moze nawet sam.

a zacznij od odwiedzenia działu w którym wypada się przywitać.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: Rezor » 2018-07-27, 14:00

Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0? :D jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: krosster » 2018-07-27, 14:02

Rezor

you made my day :)



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: lamina » 2018-07-27, 14:09

Rezor pisze:Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0? :D jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej :D
abstrahując takie rowiazanie nawet wtedy nie. ....... silnik+osprzęt+skrzynia+wał+robota i dopasowanie np łap silnika, kombinacja z przekładnia, miska olejowa..
różnica w cenie miedzy V6 a V8 to na dziś 20-30tys zł. za 20tys nie kupisz w pełni zdrowego 302W, skrzyni i osprzętu.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: andi74 » 2018-07-30, 17:49

daj temu v6 dolot i wydech a nie bedziesz mial cisnienia na v8 na jakis czas a koszty srubki



MR_Thomas
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
Model: GT '14
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarno-Czarny
Lokalizacja:: WWL

Re: SWAP 3.7 na 5.0

Post autor: MR_Thomas » 2018-11-15, 10:08

Z serii pierdołek dojdzie na 99% licznik, w BMW jak wymieniłem silnik obrotomierz startował na 4 tyś obr. gdzie silnik trzymał 0,9 tyś



ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”