SWAP 3.7 na 5.0
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
- Model: 3.7
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: niebieski
- Lokalizacja:: krakau
SWAP 3.7 na 5.0
Cześć wszystkim jestem tutaj nowy więc z góry przepraszam za błędy oraz zły dział. Kupiłem konika 3.7 2016 rok chciałbym mu dać większe serce jak to wygląda od strony samochodu co oprócz silnika i skrzyni będę potrzebować ? z góry dziękuje za odpowiedź
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
komputer, wiazkę, kolektory, wydech wał napedowy i ewentualnie skrzynia, nie pamietam czy kielich jest kompatybilny. i mechanika z kompem w 100% obslugujacym mustanga do adaptacji sterowników
w zasadzie w kazdym mozliwym scenariuszu taniej jest sprzedac i kupic v8.
w zasadzie w kazdym mozliwym scenariuszu taniej jest sprzedac i kupic v8.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2018-07-22, 12:25
- Model: 3.7
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: niebieski
- Lokalizacja:: krakau
Re: SWAP 3.7 na 5.0
dziękuje z szybką odpowiedź mam bardzo dużo zrobione w środku i żal mi sprzedawać mojej budy
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
to kup v8 i zamien srodki , bedzie duuuuzo taniej i zrobisz to latwiej i moze nawet sam.
a zacznij od odwiedzenia działu w którym wypada się przywitać.
a zacznij od odwiedzenia działu w którym wypada się przywitać.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: SWAP 3.7 na 5.0
Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0? jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: SWAP 3.7 na 5.0
abstrahując takie rowiazanie nawet wtedy nie. ....... silnik+osprzęt+skrzynia+wał+robota i dopasowanie np łap silnika, kombinacja z przekładnia, miska olejowa..Rezor pisze:Może jeszcze warto sprecyzować jakie 5.0? jak zalezy Ci na starym dobrym poczciwym 302W na gaźniku to wyjdzie taniej
różnica w cenie miedzy V6 a V8 to na dziś 20-30tys zł. za 20tys nie kupisz w pełni zdrowego 302W, skrzyni i osprzętu.
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1160
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: SWAP 3.7 na 5.0
daj temu v6 dolot i wydech a nie bedziesz mial cisnienia na v8 na jakis czas a koszty srubki
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
- Model: GT '14
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarno-Czarny
- Lokalizacja:: WWL
Re: SWAP 3.7 na 5.0
Z serii pierdołek dojdzie na 99% licznik, w BMW jak wymieniłem silnik obrotomierz startował na 4 tyś obr. gdzie silnik trzymał 0,9 tyś