Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

tezcatlipoca
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Opole
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: tezcatlipoca » 2023-03-14, 15:08

Witam wszystkich, podzielę się swoimi doświadczeniami. Wycięte tłumiki końcowe i zamiast tego końcówki Akrapovič (na popularnym portalu aukcyjnym 300zl sztuka). Dźwięk niskich obrotów jest bajeczny, jak V8. Na wyższych obrotach również bardzo miło.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2023-03-20, 03:02

tezcatlipoca pisze:
2023-03-14, 15:08
Witam wszystkich, podzielę się swoimi doświadczeniami. Wycięte tłumiki końcowe i zamiast tego końcówki Akrapovič (na popularnym portalu aukcyjnym 300zl sztuka). Dźwięk niskich obrotów jest bajeczny, jak V8. Na wyższych obrotach również bardzo miło.
Wrzuć dokładnie o co Ci chodzi, bo ja zrozumiałem, że wstawiłeś prostą rurkę z końcówką wydechu ( część estetyczna widoczna w zderzaku akrapovic), jeżeli tak, czyli jest po prostu zwyczajny przelot to jest to bardziej pójście w stronę Civica niż V8 ale oczywiście wszystko kwestia gustu.

Moja rada, taki wpis podpieraj np nagraniem dźwięku, linkiem co gdzie kupiłeś etc.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”