Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Wziąłem się znowu za dlubanie przy fabrycznych tłumikach,
Rozciąłem tłumik w także dodaje zdjęcie dla potomnych, tak wygląda tłumik w v6 s550
Bez tej dziury gdzie jest śrubokręt, tam już było wcześniej dlubane co można przeczytać wczensjej
Z modyfikacji nowych
Ucieta i zaspawana rura wlotowa oraz środkowa komora zaspawana
Oraz krótki filmik
Ze zmian :
Nic hahah
Generalnie różnica od serii jest ale to głównie przez modyfikacje pomysłu Michała, po wycięciu zaspawaniu kanału różnic już nie odczułem :p
Rozciąłem tłumik w także dodaje zdjęcie dla potomnych, tak wygląda tłumik w v6 s550
Bez tej dziury gdzie jest śrubokręt, tam już było wcześniej dlubane co można przeczytać wczensjej
Z modyfikacji nowych
Ucieta i zaspawana rura wlotowa oraz środkowa komora zaspawana
Oraz krótki filmik
Ze zmian :
Nic hahah
Generalnie różnica od serii jest ale to głównie przez modyfikacje pomysłu Michała, po wycięciu zaspawaniu kanału różnic już nie odczułem :p
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Ciesze się, że moja modyfikacja działa ale szkoda, że sporo Twojej dobrej pracy poszło na marne. No prawie, bo mamy więcej info na temat fabrycznych tłumików. Ja mam w głowie mod moich tłumików z 4 końcówkami aby dodać klapy ale to myślę, że bliżej czerwca-lipca bo aktualnie mam ręce ubabrane w żywicy i włóknie
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Mnie wgl zastanawia dlaczego po wycięciu tłumika końcowego np ten
Tak fajnie strzela przy schodzeniu z obrotów (od 5 minuty)
A inne które tak samo mają muffler delete już nie.
Gdzie jest różnica :d
Bo chodzi mi po głowie wywalić tłumik całkiem i zobaczyć co będzie jak wstawię rurki. Ale mam obawy czy nie będzie też za głośno. Reszta by została seria
Tak fajnie strzela przy schodzeniu z obrotów (od 5 minuty)
A inne które tak samo mają muffler delete już nie.
Gdzie jest różnica :d
Bo chodzi mi po głowie wywalić tłumik całkiem i zobaczyć co będzie jak wstawię rurki. Ale mam obawy czy nie będzie też za głośno. Reszta by została seria
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Te wydechy strzelają tak fajnie jak silnik jest na ssaniu, po rozgrzaniu juz tak nie robią, przynajmniej mój I te które słyszałem.
Co do pozbycia się tłumików, odradzam, bembenki pękają, miałem tak chwilę I masakra, 122 dB. Kwestia czasu I po dowodzie.
Przerabiałem też fabryczne ale efekt nie był zadowalający, wciąż za cicho. Więc zamówiłem z ebay-a klony flowmastera I teraz jest w sam raz. W którymś temacie o przeróbkach jest mój filmik. Jest głośniej, jest basowo I ryczy fajnie na obrotach.
Co do pozbycia się tłumików, odradzam, bembenki pękają, miałem tak chwilę I masakra, 122 dB. Kwestia czasu I po dowodzie.
Przerabiałem też fabryczne ale efekt nie był zadowalający, wciąż za cicho. Więc zamówiłem z ebay-a klony flowmastera I teraz jest w sam raz. W którymś temacie o przeróbkach jest mój filmik. Jest głośniej, jest basowo I ryczy fajnie na obrotach.
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Cholera no :d nigdy nie miałem "okazji" na żywo posłuchać takiego muffler delete bo na necie nie brzmią wcale za głośno haha :d
Ale twoja odpowiedz skłania do zastanowienia się
Ale twoja odpowiedz skłania do zastanowienia się
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
U mnie po 2 modyfikacji strzela non stop, po zmianie biegu na wyższy, po zmianie na niższy i schodzeniu z obrotów
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
haha pewnie tak mi takie "popsucie" pasuje choć u mnie po za modyfikacją x2 tłumików końcowych mam jeszcze krótkie kolektory, H-pipe i overaxle pipe z nierdzewki też także z fabrycznego zostały tylko katalizatory.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Jest głośno na h pipe? :d bo myślałem żeby pójść też w tą stronę haha jakiś h lub x zamiast środkowego
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Cieżko mi to powiedzieć bo nie mierzyłem ale słychać mnie z daleka
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Chłopaki jeszcze jedna sprawa :d jak wygląda wgl w Mustangu 2011-2014 środkowy? Resonator czy zwał jak zwał
Może tu jest pies pogrzebany ze u mnie w s550 nie ma tego efektu po modyfikacji
Coś takiego jest u was?
Bo u mnie tak
I może faktycznie jakbym wywalił ta puchę środkowa i dał h pipe byłoby lepiej :d
Może tu jest pies pogrzebany ze u mnie w s550 nie ma tego efektu po modyfikacji
Coś takiego jest u was?
Bo u mnie tak
I może faktycznie jakbym wywalił ta puchę środkowa i dał h pipe byłoby lepiej :d
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Tak w S197 jest to co pokazałeś na 1 obrazku czyli coś ala x-pipe.
W swoim wstawiłem H-pipe i jest lepiej ale i bez niego było ok U mnie jest również zrobiony program, który w samym charakterze jazdy i reakcji na pedał gazu zmienił dużo więc i może wpłyną na ilość pop cornu z wydechu.
Aktualnie mam takie elementy zamontowane, które mogą wpływać na brzmienie:
Short tube -> fabryczne katy -> H-pipe -> over axle z nierdzewki -> fabryczne tłumiki po moich modyfikacjach
+ program,
+ dolot K&N,
+ przepustnica 73mm BBK.
W swoim wstawiłem H-pipe i jest lepiej ale i bez niego było ok U mnie jest również zrobiony program, który w samym charakterze jazdy i reakcji na pedał gazu zmienił dużo więc i może wpłyną na ilość pop cornu z wydechu.
Aktualnie mam takie elementy zamontowane, które mogą wpływać na brzmienie:
Short tube -> fabryczne katy -> H-pipe -> over axle z nierdzewki -> fabryczne tłumiki po moich modyfikacjach
+ program,
+ dolot K&N,
+ przepustnica 73mm BBK.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
No to wywalam ta wielka puchę u mnie i wstawiam h pipe :d
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2020-05-31, 19:12
- Model: Jeszcze brak
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Włoszczowa
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Odgrzeje kotleta, mam nadzieje ze autor posta jest jeszcze aktywny. Mysle nad zrobieniemnu siebie tej 1 przeróbki tylko mam pytanie czy pobwycieciu otworu w tlumiku kolanko wsuwa sie tak zeby trafialo w rure wylotowa blokukac doplyw spalin z tej oryginalnej części czy spaliny maja doplywac z obu stron. W moim tlumiku z drugiej strony jest taka okragla guma miales tez taka u siebie?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l
Tak, to trzeba uciąć i przespawać ciut niżej, to jest guma do eliminacji wibracji niby.
Spaliny płyną dwoma drogami według mojej teorii dzięki czemu według mnie i obserwacji przy niskich obrotach spaliny lecą mniej więcej jak oryginalnie (wężykiem), a jak dociśniejsz i na wyższych obrotach to lecą przez kolanko "przelotowo" przez co mocniej się drze.
Spaliny płyną dwoma drogami według mojej teorii dzięki czemu według mnie i obserwacji przy niskich obrotach spaliny lecą mniej więcej jak oryginalnie (wężykiem), a jak dociśniejsz i na wyższych obrotach to lecą przez kolanko "przelotowo" przez co mocniej się drze.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -