Zegary na slupek i konsole
Zegary na slupek i konsole
Moze kogos zainteresuja pokazane wersje zegarow .
Jak ktos ma niech pokaze jak i co sie montuje - gdzie kupil - i czy przydaja sei w praktyce..
Wersja s Shelby SS
Jak ktos ma niech pokaze jak i co sie montuje - gdzie kupil - i czy przydaja sei w praktyce..
Wersja s Shelby SS
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
ja mam w swoim koniku ale cholera nie mam nawet żadnego zdjęcia, mam 3 zegary na słupku, AFR, temp. oleju i Boost który jeszcze nie ma wykorzystania... narazie jak odbiorę furę od mechanika to zrobię zdjęcia
zegary razem z obudowa kupiłem z US, jest to zestaw do Coupe, kabriolet ma inne słupki wiec czekało mnie trochę przerabiania szpachlowania itp, na koniec oddałem oba słupki do obszycia czarna skórą i są piękne
zegary razem z obudowa kupiłem z US, jest to zestaw do Coupe, kabriolet ma inne słupki wiec czekało mnie trochę przerabiania szpachlowania itp, na koniec oddałem oba słupki do obszycia czarna skórą i są piękne
"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
Rany po wielkich trudach zamontowalem zegary:
Wymaga to duzo pracy , gimnastyki ( lezenie na plecach z nogami na oparciu ) pod kierownica.
Zabawa zaczyna sie od podlaczenia wszystkich zegarow.
Przeciaga sie kabel pod podszybiem iaz do otworu po lewej stronei kolo pedalo.
Tu zostaja juz 2 kable z calej wiazki . ( zasilanie podswietlenai i masa )
dalej podlancza sie czujnik cisnienia oleju ( nad filtrem oleju ) strasznie trudny dostep.
I czujnik cisnienia paliwa. Roboty na 2 dobre dni . Efekt Super.
oto kilka fotek z montazu ( moze kiedys sie komus przydadza / nie mojego autorstwa )
czujnik wpiety w listwe - cisnienie paliwa
Wymaga to duzo pracy , gimnastyki ( lezenie na plecach z nogami na oparciu ) pod kierownica.
Zabawa zaczyna sie od podlaczenia wszystkich zegarow.
Przeciaga sie kabel pod podszybiem iaz do otworu po lewej stronei kolo pedalo.
Tu zostaja juz 2 kable z calej wiazki . ( zasilanie podswietlenai i masa )
dalej podlancza sie czujnik cisnienia oleju ( nad filtrem oleju ) strasznie trudny dostep.
I czujnik cisnienia paliwa. Roboty na 2 dobre dni . Efekt Super.
oto kilka fotek z montazu ( moze kiedys sie komus przydadza / nie mojego autorstwa )
czujnik wpiety w listwe - cisnienie paliwa
Ostatnio zmieniony 2009-08-04, 20:40 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?
ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szybyDark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?
http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?
Czy otwory nawiewu powietrza są zasłonięte przez obudowę ?escalar pisze:ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szybyDark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?
http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
Jakie masz zamontowane wskaźniki ?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?
obudowa czesciowo zasloni otwory nawiewu powietrza ale nie bedzie to wplywac na nawiew w kabinie...Dark Red pisze:Czy otwory nawiewu powietrza są zasłonięte przez obudowę ?escalar pisze:ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szybyDark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?
http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
Jakie masz zamontowane wskaźniki ?
ja mam zamontowany zestaw trzech zegarow od AeroForce:
http://www.aeroforcetech.com/products_interceptor.html
podpina sie je bardzo prosto do OBD2
ale jest rowniez opcja podpiecia manualna
poczytaj sobie, daja naprawde wiele mozliwosci pomiaru
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
zamówiłem w EU następujące wskazniki
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-AFR-ANZE ... 45f30361b2
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-OLDRUCKA ... 439fc956a4
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-LADEDRUC ... 1c13328f4b
przesylka wliczona w cenę , wskazniki wyskalowane w PSI
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-AFR-ANZE ... 45f30361b2
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-OLDRUCKA ... 439fc956a4
http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-LADEDRUC ... 1c13328f4b
przesylka wliczona w cenę , wskazniki wyskalowane w PSI
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
A tak poważnie, to co Ty chcesz tam mierzyć/nieć komunikowane? Domyślam się, że jest to związane z tym, jak bardzo masz podkręcony silnik i celem jest bieżące kontrolowanie stanu pracy zarówno silnika, jak i elementów pozwalających dostarczyć więcej mocy na koła. Tak więc, wyjaśnij mi, ciemnej masie, co i po co. Z góry dziękuję.
.:: my other ride is your mom ::.
Hans,
Wiec tak.
- Cisnienie oleju. : jak by zrobil sie jakis wyciek ( kiedys mi spod filtra puszczal olej ) odrazu widac ze jest nie takie jak powinno byc - zdarzysz spokojnie zareagować . Wyłączyć silnik i sprawdzić usterkę. Moglo by byc kiedys zapuzno.
- Cisnienei doladowania: nie moge miec wieksze niz zakladane przezemnie.
- Cisnienie Paliwa. Kontroluje pompy paliwa ktore dosc sa wydajne i moga sie ... zawiesic itd..
- AFR - jaka kolwiek usterka np swiecy czy paliwa wykryje mi pokazujac wartosc i migotanie tych zegarow ostrzegawczo.
Tak jak zwracasz uwage na zegary - jak obrotomierz czy temp wody to tak samo na nie zerkasz moze zadziej ale zwracasz uwage.
Im mocniejsze autka to raczej powinno sie miec takie przyrządy bo granica bledu jest dosc mala . No i spokojnie jezdzisz. Wiem ze nie wykrecili mi programem na max-a tylko wszystko jest bespieczne i w normach.
Wiec tak.
- Cisnienie oleju. : jak by zrobil sie jakis wyciek ( kiedys mi spod filtra puszczal olej ) odrazu widac ze jest nie takie jak powinno byc - zdarzysz spokojnie zareagować . Wyłączyć silnik i sprawdzić usterkę. Moglo by byc kiedys zapuzno.
- Cisnienei doladowania: nie moge miec wieksze niz zakladane przezemnie.
- Cisnienie Paliwa. Kontroluje pompy paliwa ktore dosc sa wydajne i moga sie ... zawiesic itd..
- AFR - jaka kolwiek usterka np swiecy czy paliwa wykryje mi pokazujac wartosc i migotanie tych zegarow ostrzegawczo.
Tak jak zwracasz uwage na zegary - jak obrotomierz czy temp wody to tak samo na nie zerkasz moze zadziej ale zwracasz uwage.
Im mocniejsze autka to raczej powinno sie miec takie przyrządy bo granica bledu jest dosc mala . No i spokojnie jezdzisz. Wiem ze nie wykrecili mi programem na max-a tylko wszystko jest bespieczne i w normach.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
- czujnik podciśnienia vacuum do silników bez doładowania
można zdiagnozować nim problemy: nieszczelne pierścienie, zawory, nieszczelny dolot, przytkany wydech, niewłaściwy zapłon, rozrząd.
szczegóły tutaj
http://autospeed.com/cms/title_Using-a- ... ticle.html
można zdiagnozować nim problemy: nieszczelne pierścienie, zawory, nieszczelny dolot, przytkany wydech, niewłaściwy zapłon, rozrząd.
szczegóły tutaj
http://autospeed.com/cms/title_Using-a- ... ticle.html
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears