Zegary na slupek i konsole

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Zegary na slupek i konsole

Post autor: AluStar » 2009-07-04, 20:23

Moze kogos zainteresuja pokazane wersje zegarow .
Jak ktos ma niech pokaze jak i co sie montuje - gdzie kupil - i czy przydaja sei w praktyce..

Wersja s Shelby SS

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-07-05, 13:11

ja mam w swoim koniku ale cholera nie mam nawet żadnego zdjęcia, mam 3 zegary na słupku, AFR, temp. oleju i Boost który jeszcze nie ma wykorzystania... narazie :D jak odbiorę furę od mechanika to zrobię zdjęcia

zegary razem z obudowa kupiłem z US, jest to zestaw do Coupe, kabriolet ma inne słupki wiec czekało mnie trochę przerabiania szpachlowania itp, na koniec oddałem oba słupki do obszycia czarna skórą i są piękne :D


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-17, 14:55

Rany po wielkich trudach zamontowalem zegary:
Wymaga to duzo pracy , gimnastyki ( lezenie na plecach z nogami na oparciu ) pod kierownica.
Zabawa zaczyna sie od podlaczenia wszystkich zegarow.
Przeciaga sie kabel pod podszybiem iaz do otworu po lewej stronei kolo pedalo.
Tu zostaja juz 2 kable z calej wiazki . ( zasilanie podswietlenai i masa )
dalej podlancza sie czujnik cisnienia oleju ( nad filtrem oleju ) strasznie trudny dostep.
I czujnik cisnienia paliwa. Roboty na 2 dobre dni . Efekt Super.

oto kilka fotek z montazu ( moze kiedys sie komus przydadza / nie mojego autorstwa )


Obrazek

Obrazek

Obrazek

czujnik wpiety w listwe - cisnienie paliwa


Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2009-08-04, 20:40 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?

Post autor: Dark Red » 2011-01-09, 22:06

Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?

http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?

Post autor: escalar » 2011-01-18, 00:53

Dark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?

http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szyby :)



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?

Post autor: Dark Red » 2011-01-19, 01:56

escalar pisze:
Dark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?

http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szyby :)
Czy otwory nawiewu powietrza są zasłonięte przez obudowę ?
Jakie masz zamontowane wskaźniki ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: czy ma ktoś obudowę Auto Meter 10050 ?

Post autor: escalar » 2011-01-19, 13:48

Dark Red pisze:
escalar pisze:
Dark Red pisze:Czy trzeba wiercić jakieś otwory ?

http://www.jegs.com/i/Auto-Meter/105/10050/10002/-1
ja mam te obudowe... nic nie trzeba wiercic... przykleja sie ja na tasmie dwustronnej (przednia czesc) , z kolei tyl ladnie wpina sie w dziurki od nawiewu powietrza w podszybiu przedniej szyby :)
Czy otwory nawiewu powietrza są zasłonięte przez obudowę ?
Jakie masz zamontowane wskaźniki ?
obudowa czesciowo zasloni otwory nawiewu powietrza ale nie bedzie to wplywac na nawiew w kabinie...
ja mam zamontowany zestaw trzech zegarow od AeroForce:
http://www.aeroforcetech.com/products_interceptor.html
podpina sie je bardzo prosto do OBD2
ale jest rowniez opcja podpiecia manualna
poczytaj sobie, daja naprawde wiele mozliwosci pomiaru



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-01-22, 22:00

zamówiłem w EU następujące wskazniki

http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-AFR-ANZE ... 45f30361b2

http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-OLDRUCKA ... 439fc956a4

http://cgi.ebay.pl/INNOVATE-G3-LADEDRUC ... 1c13328f4b

przesylka wliczona w cenę , wskazniki wyskalowane w PSI


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2011-01-31, 17:48

A tak poważnie, to co Ty chcesz tam mierzyć/nieć komunikowane? Domyślam się, że jest to związane z tym, jak bardzo masz podkręcony silnik i celem jest bieżące kontrolowanie stanu pracy zarówno silnika, jak i elementów pozwalających dostarczyć więcej mocy na koła. Tak więc, wyjaśnij mi, ciemnej masie, co i po co. Z góry dziękuję.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2011-01-31, 19:18

Hans,
Wiec tak.
- Cisnienie oleju. : jak by zrobil sie jakis wyciek ( kiedys mi spod filtra puszczal olej ) odrazu widac ze jest nie takie jak powinno byc - zdarzysz spokojnie zareagować . Wyłączyć silnik i sprawdzić usterkę. Moglo by byc kiedys zapuzno.
- Cisnienei doladowania: nie moge miec wieksze niz zakladane przezemnie.
- Cisnienie Paliwa. Kontroluje pompy paliwa ktore dosc sa wydajne i moga sie ... zawiesic itd..
- AFR - jaka kolwiek usterka np swiecy czy paliwa wykryje mi pokazujac wartosc i migotanie tych zegarow ostrzegawczo.


Tak jak zwracasz uwage na zegary - jak obrotomierz czy temp wody to tak samo na nie zerkasz moze zadziej ale zwracasz uwage.
Im mocniejsze autka to raczej powinno sie miec takie przyrządy bo granica bledu jest dosc mala . No i spokojnie jezdzisz. Wiem ze nie wykrecili mi programem na max-a tylko wszystko jest bespieczne i w normach.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-01-31, 22:08

- czujnik podciśnienia vacuum do silników bez doładowania

można zdiagnozować nim problemy: nieszczelne pierścienie, zawory, nieszczelny dolot, przytkany wydech, niewłaściwy zapłon, rozrząd.

szczegóły tutaj

http://autospeed.com/cms/title_Using-a- ... ticle.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”