diesel

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-21, 23:47

Jakby to Karol przecztal to by nam logo zabrali.. Wiec jak to robic to po cichu i w tajemnicy ogolno polskiej .. ;)



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-08-22, 00:27

co tam diesel... amerykanie juz mysla o mustangu na powietrze :P
oj bedzie sie dzialo :D
http://www.flixxy.com/zero-pollution-automobile.htm
teraz tylko napompowac nasze V6, V8 i mozna dmuchac :hyhy:



ov_darkness
Posty: 2
Rejestracja: 2009-08-20, 20:50

Post autor: ov_darkness » 2009-08-22, 23:23

To z cała pewnością nie prowokacja :)

Po prostu rozważam techniczną możliwość pożenienia tych dwóch rzeczy.
IMO jest to znacznie mniejsza profanacja, niż wsadzanie LPG do Mustanga... :rolleyes:
Jak słusznie zauważył jeden z Kolegów (oraz moja przyjaciółka) "nawet dobre zapalniczki są na benzynę".

Pokopałem trochę ,skonsultowałem się z kolegami siedzącymi w temacie.
Silnik ma 2 turbosprężarki, 550mm długości ok 330KM, waży 255kg.
Problemy: 650Nm będzie ciężko przenieść przez tylny napęd, a po przełożeniu całego układu jezdnego z A8 to już chyba nie będzie to...
Przy zwiększaniu mocy (a taki mam plan), zwiększy się też moment. powyżej 800Nm pojawiają siępoważne problemy z przeniesieniem tego na drogę (wystarczy poczytać o problemach, jakie mieli konstruktorzy Veyrona, który ma 1250Nm).

Koszty operacji na razie pomijam, ponieważ trudno je skalkulować bez koncepcji co będzie dokładnie przeszczepiane.

Ja bym widział to tak:

1. wariant minimum (optymistyczny)
Wystarczy przeszczepić sam silnik wraz z elektroniką sterującą, jeśli skrzynia i układ przeniesienia napędu Mustanga zniosą moment obrotowy jednostki. (to moje marzenie)

2. wariant średni (realistyczny)
Konieczne będzie przeszczepienie również skrzyni (tiptronic), co może być problematyczne, możliwe, że również cały układ jezdny. (sugestia Arka, kolegi z biura)

3. wariant Murphy'ego (czyli pewnie to będzie grane). Przeszczep płyty podłogowej z A8. Z Mustanga zostaje tylko buda (sugestia Miętusa, jednego z moich przełożonych).



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-08-23, 00:08

to może taniej będzie kupić znaczek konika i przyczepić w do A8...


Obrazek

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1305
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-08-23, 00:12

GT500 radzą sobie z takimi momentami. GT z kompresorem kręci się do 430-490 KM, moment też idzie ponad 540 Nm. Tak że to może być realne bez zmiany całego napędu.

Pytanie zasadnicze: co chcesz osiągnąć? Jeśli chodzi o inne serducho pod maską, to wielu już takie rzeczy robiło. Na forum gdzieś jest zdjęcie Mustanga z V12 od Astona. Czy to bardziej szlachetny przeszczep, to zależy od punktu widzenia. Wszak Le Mans od kilku lat należy do diesli. W innym wątku znajdziesz e-Mustanga z bardzo dużym momentem (dopóki mu baterie wystarczają...).

Jeśli chcesz tylko wygląd Mustanga zachować, a resztę zmienić razem z płytą, całym zawieszeniem, skrzynią tiptronic, to to już zaczyna być dziwne... Sama buda, a reszta z innego auta... taka trochę podróbka, a nie przeszczep wyjdzie :zdziwko:



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-24, 13:07

ov_darkness, tak na prawdę to wszystko można zrobić w mustangu: lpg ,gaz ziemny ,diesla ,wodór ,nawet mustanga na prąd ..................ale prawdziwym wyzwaniem (moim zdaniem ) to zrobić mustanga na ............ gaz drzewny ............. to byłoby coś no i paliwo rośnie wszędzie :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-08-24, 13:57

sa jeszcze mustangi na popych :) sam takiego widzialem na zlocie w Łodzi :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-08-24, 14:08

albo zrobić na pare. Podpalasz ognisko pod takim i sruuuu

[ Komentarz dodany przez: alfatech: 2009-08-24, 14:12 ]
no i .......... para buch :rotfl:


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-08-24, 14:14

parostangiem w wielki rejs :hyhy:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-31, 00:18

jak mi sie zdaje kolega nie pytal o opinie czy diesel do mustanga pasuje, (jak dla mnie bardziej pasuje LPG, bo go dalej tak samo slychac, takie same osiagi), tylko o porady techniczne czy da sie.

Apropos zapalniczek, wiadomo ze najlepsze sa na benzyne, ale na diesla jeszcze nie widzialem, te gorsze chodza tez na gaz.b

Da sie wszystko, nawet z tiptronikiem, kwestia kasy i dobrego specjalisty.

caniggia



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: diesel

Post autor: Dark Red » 2010-02-09, 00:14

ov_darkness pisze:Na wstępie się przywitam :)


Taka myśl mnie naszła.
Jestem miłośnikiem diesli i kocham Mustanga.
To co mi się marzy, to Shelby GT500 w dieslu (z zachowaniem oczywiście rozwijanej mocy :evil: )
Jak myślicie? Wykonalne?
Bo rozbite A8 nie powinno być trudne do znalezienia.
Co by trzeba było podmienić oprócz samej jednostki? Skrzynię biegów? Komputer?
Da się założyć w TDI instalację NOS?
Tu jest mustang 800 KM w dieslu z nitro , pewnie droższy od Shelby GT500 SS

http://www.dieselpowermag.com/features/ ... index.html

....tylko po co ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Baks
Młodszy Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-01, 20:42
Model: Ford F150
Silnik: V8 5.0
Kolor: Aspen Green

Post autor: Baks » 2010-02-09, 14:21

jak juz swapowac to diesla od forda z f250 :P 6.4 litra 350 km po chipie 450km i 1000nm :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-09, 18:58

tamten ma 800km...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”