diesel
Moderatorzy: stang232, celibad
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-08-20, 20:50
diesel
Na wstępie się przywitam
Taka myśl mnie naszła.
Jestem miłośnikiem diesli i kocham Mustanga.
To co mi się marzy, to Shelby GT500 w dieslu (z zachowaniem oczywiście rozwijanej mocy )
Jak myślicie? Wykonalne?
Bo rozbite A8 nie powinno być trudne do znalezienia.
Co by trzeba było podmienić oprócz samej jednostki? Skrzynię biegów? Komputer?
Da się założyć w TDI instalację NOS?
Taka myśl mnie naszła.
Jestem miłośnikiem diesli i kocham Mustanga.
To co mi się marzy, to Shelby GT500 w dieslu (z zachowaniem oczywiście rozwijanej mocy )
Jak myślicie? Wykonalne?
Bo rozbite A8 nie powinno być trudne do znalezienia.
Co by trzeba było podmienić oprócz samej jednostki? Skrzynię biegów? Komputer?
Da się założyć w TDI instalację NOS?
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
GT500 diesel
opcja może realna bo trzeba by było zobaczyć jak oryginalna skrzynia by pasowała z takim silnikiem, bo łączy się takie patenty robionymi na zamówienie flanszami do zamocowania skrzyni z silnikiem... kolejna sprawa to sprzęgło, można se na zamówienie przerobić samą tarcze sprzęgła by pasowała do docisku z silnika a by miała wielo klin do oryginalnej skrzyni... prosta sprawa nie bo skrzynia z A8 odpada chyba żeby jaki magik z wersji qattro zrobił tylko napęd na tył
reszta to pikuś mocowanie silnika, instalacja elektryczna, chłodzenie, wydech....
koszt takiej akcji pewnie ponad 50tyś i może to się nie rozleci na pierwszym strzale z sprzęgła.....
jak już to bym był bardziej za instalacja ciekłą gazu ponad 10tyś i masz na gazie i nie niszczy tak silnika...
opcja może realna bo trzeba by było zobaczyć jak oryginalna skrzynia by pasowała z takim silnikiem, bo łączy się takie patenty robionymi na zamówienie flanszami do zamocowania skrzyni z silnikiem... kolejna sprawa to sprzęgło, można se na zamówienie przerobić samą tarcze sprzęgła by pasowała do docisku z silnika a by miała wielo klin do oryginalnej skrzyni... prosta sprawa nie bo skrzynia z A8 odpada chyba żeby jaki magik z wersji qattro zrobił tylko napęd na tył
reszta to pikuś mocowanie silnika, instalacja elektryczna, chłodzenie, wydech....
koszt takiej akcji pewnie ponad 50tyś i może to się nie rozleci na pierwszym strzale z sprzęgła.....
jak już to bym był bardziej za instalacja ciekłą gazu ponad 10tyś i masz na gazie i nie niszczy tak silnika...
Ostatnio zmieniony 2009-08-20, 22:00 przez Magic, łącznie zmieniany 1 raz.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Chyba turbodiesli - bo bez turbiny diesel to padaka.
Nie ma sensu pakować diesla do mustanga- dzięki dużej pojemności silnika, mustang posiada podobną charakterystykę do diesla. Czyli duży moment od dołu.
O ile wiem to w 2000r ford wypuścił Mustanga z 2.0 dieslem 150km( w bardzo malej ilości)
A tu nowszy konik z dieslem
http://carscoop.blogspot.com/2007/09/fr ... th-20.html
tylko co byś mówił ludziom, oni chcą się wierzyć że Mustang pali min 30l...
Nie ma sensu pakować diesla do mustanga- dzięki dużej pojemności silnika, mustang posiada podobną charakterystykę do diesla. Czyli duży moment od dołu.
O ile wiem to w 2000r ford wypuścił Mustanga z 2.0 dieslem 150km( w bardzo malej ilości)
A tu nowszy konik z dieslem
http://carscoop.blogspot.com/2007/09/fr ... th-20.html
tylko co byś mówił ludziom, oni chcą się wierzyć że Mustang pali min 30l...
Re: diesel
Rozbitego mustanga też łatwo zdobędziesz więc jak to wszystko razem pokleisz wyklepiesz i połatasz wyjdzie ci na pewno ładny Szelbi GieTeDe 500 ala przystanek autobusowy. Chyba ostatnio pokazywali jakiegoś rolnika co połączył traktor z jeepem i sobie tym śmiga po łące - więc wszystko przed tobą musisz tylko uwierzyć w swoje siły i realizuj marzeniaov_darkness pisze:Na wstępie się przywitam
Taka myśl mnie naszła.
Jestem miłośnikiem diesli i kocham Mustanga.
To co mi się marzy, to Shelby GT500 w dieslu (z zachowaniem oczywiście rozwijanej mocy )
Jak myślicie? Wykonalne?
Bo rozbite A8 nie powinno być trudne do znalezienia.
Co by trzeba było podmienić oprócz samej jednostki? Skrzynię biegów? Komputer?
Da się założyć w TDI instalację NOS?
Ludzie z pewnością padną z wrażenia
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Hehe...
Te dwie rzeczy wzajemnie się wykluczają: Shelby GT500 i diesel.
Tak samo jak Ferrari i diesel, Lamborghini i diesel, Aston Martin i diesel...
Tak po prostu.
Nie o to chodziło konstruktorm aby do tych maszyn ładowac taki silnik.
Audi może sobie robic R8 z dieslem (chyba robi?). Ale Audi to nie Shelby, Ferrari, Lamborghini czy Aston. Nawet mały Fiat 500 Abarth ma silnik benzynowy.
Sorry, po prostu ładowanie silnik diesla byłoby zaprzeczeniem całej idei.
Oczywiście jak ktoś chce to wszystko może.
Parę dni temu przeglądałem jakieś stare EVO i był tam opis samochodu z silnikiem Spitfire'a (reszta auta była amerykańska - co by silnik się zmieścił, a część zawieszenia od Jaguara).
Czyli można robić takie cuda, tylko po co?
Te dwie rzeczy wzajemnie się wykluczają: Shelby GT500 i diesel.
Tak samo jak Ferrari i diesel, Lamborghini i diesel, Aston Martin i diesel...
Tak po prostu.
Nie o to chodziło konstruktorm aby do tych maszyn ładowac taki silnik.
Audi może sobie robic R8 z dieslem (chyba robi?). Ale Audi to nie Shelby, Ferrari, Lamborghini czy Aston. Nawet mały Fiat 500 Abarth ma silnik benzynowy.
Sorry, po prostu ładowanie silnik diesla byłoby zaprzeczeniem całej idei.
Oczywiście jak ktoś chce to wszystko może.
Parę dni temu przeglądałem jakieś stare EVO i był tam opis samochodu z silnikiem Spitfire'a (reszta auta była amerykańska - co by silnik się zmieścił, a część zawieszenia od Jaguara).
Czyli można robić takie cuda, tylko po co?
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale on chce zachować też osiągi. No ale mógłby wtedy zostawić karoserie silnik lampy i fotel kierowcy - odeszła by mu z tona na wadze i by może dał radę. Jak nie można by mustanga trochę rozciąć w środku i skrócić - wyciąć jakieś 0,5 metra. Ściąć go też z przodu bo silnik był by mniejszy o kolejne 0,5 metra - bagażnik w sumie tez można odciąć bo to sportowe auto a po co takiemu bagażnik no i by się zrobiło z mustanga 300 kg i tu by dał radę.horse pisze:ale jak juz koniecznie chcesz dielsa to po co szukac od A8 jak chcesz zeby Ci malo palil znajdz jakas rozbita pande tam wsadzaja 1,3 JTD to juz wogole bedziesz mustangiem 4L/100km jezdzil
Projekt warty rozważenia
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Red hornet Ty mi to rozrysuj na karteczce ladnie to ja sam sie zastanowie nad takim projektem ale zaczne od wyyebania dachu i tak go praktycznie nie ma i tak a wogole to po co dach
zreszta osiagi moze i w A8 sa ale jak se wezmie 4,0 L Tdi to i tak mu z 15-16 opyerdoli a nasze mustangi w 4,0 tylko 13-14 wiec chyba jednak zostane przy pandzie zawsze mozna go jeszcze zC I P O W A Ć
zreszta osiagi moze i w A8 sa ale jak se wezmie 4,0 L Tdi to i tak mu z 15-16 opyerdoli a nasze mustangi w 4,0 tylko 13-14 wiec chyba jednak zostane przy pandzie zawsze mozna go jeszcze zC I P O W A Ć
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- Jania
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-04-21, 10:57
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
- Kontakt:
Panowie - dyskusja jest jałowa.. to tak jak z Kobietą... szukacie idealnej, a wygrywa na pierwszych metrach cycasta blondynka. Fakt - pierwsze wrażenie to wygląd - karoseria, ale potem nadąża słuch - tu silnik... a potem to co ma do powiedzenia.. czyli silnik diesla????.. Pokażcie mi Faceta który wije się przy masce diesla!!!!!! nie znam... nie wiem czy chętnie poznam.. Nawet wczoraj - skakał jak piesek właściciel Mitsubishi - atmator jestem - więc pewnie nie rozpoznam dobrze marki tego super sportowego - bardzo dużopalącego... i nie było tematu blondi... jestem za_ temat przenieść do prowokacje.