diesel
Moderatorzy: stang232, celibad
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
co tam diesel... amerykanie juz mysla o mustangu na powietrze
oj bedzie sie dzialo
http://www.flixxy.com/zero-pollution-automobile.htm
teraz tylko napompowac nasze V6, V8 i mozna dmuchac
oj bedzie sie dzialo
http://www.flixxy.com/zero-pollution-automobile.htm
teraz tylko napompowac nasze V6, V8 i mozna dmuchac
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-08-20, 20:50
To z cała pewnością nie prowokacja
Po prostu rozważam techniczną możliwość pożenienia tych dwóch rzeczy.
IMO jest to znacznie mniejsza profanacja, niż wsadzanie LPG do Mustanga... :rolleyes:
Jak słusznie zauważył jeden z Kolegów (oraz moja przyjaciółka) "nawet dobre zapalniczki są na benzynę".
Pokopałem trochę ,skonsultowałem się z kolegami siedzącymi w temacie.
Silnik ma 2 turbosprężarki, 550mm długości ok 330KM, waży 255kg.
Problemy: 650Nm będzie ciężko przenieść przez tylny napęd, a po przełożeniu całego układu jezdnego z A8 to już chyba nie będzie to...
Przy zwiększaniu mocy (a taki mam plan), zwiększy się też moment. powyżej 800Nm pojawiają siępoważne problemy z przeniesieniem tego na drogę (wystarczy poczytać o problemach, jakie mieli konstruktorzy Veyrona, który ma 1250Nm).
Koszty operacji na razie pomijam, ponieważ trudno je skalkulować bez koncepcji co będzie dokładnie przeszczepiane.
Ja bym widział to tak:
1. wariant minimum (optymistyczny)
Wystarczy przeszczepić sam silnik wraz z elektroniką sterującą, jeśli skrzynia i układ przeniesienia napędu Mustanga zniosą moment obrotowy jednostki. (to moje marzenie)
2. wariant średni (realistyczny)
Konieczne będzie przeszczepienie również skrzyni (tiptronic), co może być problematyczne, możliwe, że również cały układ jezdny. (sugestia Arka, kolegi z biura)
3. wariant Murphy'ego (czyli pewnie to będzie grane). Przeszczep płyty podłogowej z A8. Z Mustanga zostaje tylko buda (sugestia Miętusa, jednego z moich przełożonych).
Po prostu rozważam techniczną możliwość pożenienia tych dwóch rzeczy.
IMO jest to znacznie mniejsza profanacja, niż wsadzanie LPG do Mustanga... :rolleyes:
Jak słusznie zauważył jeden z Kolegów (oraz moja przyjaciółka) "nawet dobre zapalniczki są na benzynę".
Pokopałem trochę ,skonsultowałem się z kolegami siedzącymi w temacie.
Silnik ma 2 turbosprężarki, 550mm długości ok 330KM, waży 255kg.
Problemy: 650Nm będzie ciężko przenieść przez tylny napęd, a po przełożeniu całego układu jezdnego z A8 to już chyba nie będzie to...
Przy zwiększaniu mocy (a taki mam plan), zwiększy się też moment. powyżej 800Nm pojawiają siępoważne problemy z przeniesieniem tego na drogę (wystarczy poczytać o problemach, jakie mieli konstruktorzy Veyrona, który ma 1250Nm).
Koszty operacji na razie pomijam, ponieważ trudno je skalkulować bez koncepcji co będzie dokładnie przeszczepiane.
Ja bym widział to tak:
1. wariant minimum (optymistyczny)
Wystarczy przeszczepić sam silnik wraz z elektroniką sterującą, jeśli skrzynia i układ przeniesienia napędu Mustanga zniosą moment obrotowy jednostki. (to moje marzenie)
2. wariant średni (realistyczny)
Konieczne będzie przeszczepienie również skrzyni (tiptronic), co może być problematyczne, możliwe, że również cały układ jezdny. (sugestia Arka, kolegi z biura)
3. wariant Murphy'ego (czyli pewnie to będzie grane). Przeszczep płyty podłogowej z A8. Z Mustanga zostaje tylko buda (sugestia Miętusa, jednego z moich przełożonych).
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1305
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
GT500 radzą sobie z takimi momentami. GT z kompresorem kręci się do 430-490 KM, moment też idzie ponad 540 Nm. Tak że to może być realne bez zmiany całego napędu.
Pytanie zasadnicze: co chcesz osiągnąć? Jeśli chodzi o inne serducho pod maską, to wielu już takie rzeczy robiło. Na forum gdzieś jest zdjęcie Mustanga z V12 od Astona. Czy to bardziej szlachetny przeszczep, to zależy od punktu widzenia. Wszak Le Mans od kilku lat należy do diesli. W innym wątku znajdziesz e-Mustanga z bardzo dużym momentem (dopóki mu baterie wystarczają...).
Jeśli chcesz tylko wygląd Mustanga zachować, a resztę zmienić razem z płytą, całym zawieszeniem, skrzynią tiptronic, to to już zaczyna być dziwne... Sama buda, a reszta z innego auta... taka trochę podróbka, a nie przeszczep wyjdzie
Pytanie zasadnicze: co chcesz osiągnąć? Jeśli chodzi o inne serducho pod maską, to wielu już takie rzeczy robiło. Na forum gdzieś jest zdjęcie Mustanga z V12 od Astona. Czy to bardziej szlachetny przeszczep, to zależy od punktu widzenia. Wszak Le Mans od kilku lat należy do diesli. W innym wątku znajdziesz e-Mustanga z bardzo dużym momentem (dopóki mu baterie wystarczają...).
Jeśli chcesz tylko wygląd Mustanga zachować, a resztę zmienić razem z płytą, całym zawieszeniem, skrzynią tiptronic, to to już zaczyna być dziwne... Sama buda, a reszta z innego auta... taka trochę podróbka, a nie przeszczep wyjdzie
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
ov_darkness, tak na prawdę to wszystko można zrobić w mustangu: lpg ,gaz ziemny ,diesla ,wodór ,nawet mustanga na prąd ..................ale prawdziwym wyzwaniem (moim zdaniem ) to zrobić mustanga na ............ gaz drzewny ............. to byłoby coś no i paliwo rośnie wszędzie
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
jak mi sie zdaje kolega nie pytal o opinie czy diesel do mustanga pasuje, (jak dla mnie bardziej pasuje LPG, bo go dalej tak samo slychac, takie same osiagi), tylko o porady techniczne czy da sie.
Apropos zapalniczek, wiadomo ze najlepsze sa na benzyne, ale na diesla jeszcze nie widzialem, te gorsze chodza tez na gaz.b
Da sie wszystko, nawet z tiptronikiem, kwestia kasy i dobrego specjalisty.
caniggia
Apropos zapalniczek, wiadomo ze najlepsze sa na benzyne, ale na diesla jeszcze nie widzialem, te gorsze chodza tez na gaz.b
Da sie wszystko, nawet z tiptronikiem, kwestia kasy i dobrego specjalisty.
caniggia
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: diesel
Tu jest mustang 800 KM w dieslu z nitro , pewnie droższy od Shelby GT500 SSov_darkness pisze:Na wstępie się przywitam
Taka myśl mnie naszła.
Jestem miłośnikiem diesli i kocham Mustanga.
To co mi się marzy, to Shelby GT500 w dieslu (z zachowaniem oczywiście rozwijanej mocy )
Jak myślicie? Wykonalne?
Bo rozbite A8 nie powinno być trudne do znalezienia.
Co by trzeba było podmienić oprócz samej jednostki? Skrzynię biegów? Komputer?
Da się założyć w TDI instalację NOS?
http://www.dieselpowermag.com/features/ ... index.html
....tylko po co ?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears