Problem z pompą wspomagania kierownicy

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, pluzz, Rezor, stang232, Przemek64, Piotrek86skc, 6t07t

ODPOWIEDZ
petrop3
Posty: 1
Rejestracja: 2018-07-21, 10:31
Model: 289 1967 v8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Wrocław

Problem z pompą wspomagania kierownicy

Post autor: petrop3 » 2018-07-21, 10:35

Szukam kogoś kto regeneruje pompę wspomagania lub posiada nową pompę wspomagania kierownicy.



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Problem z pompą wspomagania kierownicy

Post autor: anbr64 » 2018-07-25, 23:12

Nie regeneruj, kup dedykowaną Borgensona. Kupiłem oryginał po regeneracji w USA i wyrzuciłem po 1000km. Mam ze 3szt do regeneracji i je zezłomuję. Borgesona musisz kupić mądrze, tzn dopasować jej koło pasowe do przekładni kierowniczej starego typu. Jeżeli kupisz z nie pasującym kołem pasowym to zwiększysz ciśnienie oleju i co chwilę będziesz miał problemy z uszczelnieniem układu kierowniczego.
Borgeson jest zdecydowanie wydajniejszy i polecam zmianę.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”