Renowacja

Moderatorzy: stang232, celibad

ODPOWIEDZ
nuka
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-29, 23:02
Model: Mustang II
Kolor: biały

Renowacja

Post autor: nuka » 2015-05-30, 00:25

Witam,
dopiero co kupiłam Mustanga II z 78r, jest do kapitalnego remontu. Czy ktoś może mi dać namiary na sprawdzonego blacharza - lakiernika.
Zależy mi na solidnie wykonanej pracy, a boję się, że mogę trafić na partacza' Zdaję sobie sprawę, że remont będzie dość kosztowny. Liczę jednak, na przyzwoitą kwotę.
Pochodzę z woj. opolskiego, ale to nie istotne w jakiej części Polski będzie autko odrestaurowywane, ważne aby warsztat był godny polecenia.
Może ktoś mi powiedzieć również ile średnio kosztuje:
piaskowanie
szpachlowanie
spawanie
lakierowanie, chodzi mi o całe nadwozie
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Renowacja

Post autor: Rezor » 2015-05-30, 09:07

Hej,
Jeśli chodzi o ceny to po pierwsze zależy czy przywieziesz wszystko sama w częściach czy zlecisz komuś demontaż :)
Piaskowanie w łodzi jak się orientowałem od 800 do 1200zł tego raczej nie da się spartaczyć :) Ja się zastanawiam czy nie kupić pistoletu do sprężarki i samemu się pobawić :D
szpachlowanie... To zależy co masz do zrobienia. Ogólnie jestem przeciwnikiem jakiejkolwiek szpachli bo:
1. Dobrze położona na słabo zaimpregnowaną blachę maskuje ogniska rdzy
2. Słabo położona potrafi się szybko kruszyć
3. I tak po pewnym czasie pęka
Jak element nie nadaje się do prostowania to lepiej kupić nowy.
Spawanie również zależy co. Mi rurke EGR chcą spawać za 100zł w górę bo kwasówka. A za przespawanie pasa przedniego (ktoś go wg mnie wspawał za daleko do przodu) 120zł z zaimpregnowaniem
Lakierowanie zależy od metody. Za "profeske" proszkowo możesz zapłacić nawet 5 tysięcy. Zwykłe natryskowe możesz mieć zrobione za 1500zł zwykłym akrylem (żaden metalik czy perła)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

nuka
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-29, 23:02
Model: Mustang II
Kolor: biały

Re: Renowacja

Post autor: nuka » 2015-05-30, 16:23

Witam,
dziękuję za szybką odpowiedź.
Domyślam się, że samemu jest lepiej rozebrać auto na części pierwsze choćby patrząc pod kątem finansowym. Niestety ja nie mam czasu i miejsca oraz takiej wiedzy aby się zająć osobiście Mustangiem. Jeśli chodzi o szpachlowanie to niestety w moim aucie się tego nie uniknie, jest nieco zjedzone przez rdzę. Również będzie trzeba wymienić częściowo trochę blachy, także spawanie jest również nieuniknione :(
Czy ktoś jeszcze może mi podać adresy firm, które fachowo zajęły by się moim autkiem? Mam na myśli załatanie kilku dziur, no i dobry lakiernik też by się sprzydał...
Czekam na pomoc z Waszej strony.
Pozdrawiam



Qczek1988
Posty: 1
Rejestracja: 2017-02-12, 21:09
Kolor: Granatowy

Re: Renowacja

Post autor: Qczek1988 » 2017-02-12, 22:03

Witam. Jestem tu nowy wiec wybaczcie jezeli nie napisalem tego watku tu gdzie trzeba. Mam pewien problem. Ale od poczatku. Podobaja mi sie mustangi ale nie tylko pierwsza generacja a rowniez druga. Znalazlem w fajnym stanie wizualnym tj odmalowany, bez rdzy, tapicerka w srodku praktycznie jak nowa. Niestety pojawil sie problem po odpaleniu. Auto stalo 5 lat nieodpalane i po odpaleniu dymi na niebiesko. Uszczelka wydaje sie ok bo w plynie nie ma oleju. Wychodzi to ze o pierscienie. No i wlasnie jest problem. gdzie w Polsce moge kupic czesci do mustanga II generacji? Chodzi mi o firme ktora nawet sciaga ze stanow takie rzeczy. Kurcze nawet napalilem sie na to auto i sadzilem ze czesci sa dostepne tak jak do pierwszej generacji a tu lipa. W ciagu tygodnia mam czas na podjecie decyzji (po auto pojechalem az do Belgii). Tak nawiasem mowiac to ciekawa wersja: europejska 79tys przebiegu. Predkosciomierz i licznik w kilometrach, skrzynia manualna, wspomaganie i szyberdach.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Renowacja

Post autor: veeefour » 2017-02-12, 22:24

Rezor pisze:Hej,
Piaskowanie w łodzi jak się orientowałem od 800 do 1200zł tego raczej nie da się spartaczyć :) Ja się zastanawiam czy nie kupić pistoletu do sprężarki i samemu się pobawić :D
Do takiego piaskowania(zeby efektywnie robic budy) trzba kompresora srubowego przynajmniej 35-40kW a takiego przylacza elektrycznego to nawet ja nie mam.
Dlatego czesto sie kupuje mobilne kompresory srubowe spalinowe - taka uzywka to z 20 tys PLN...nie, nie pobawisz sie...



Awatar użytkownika
Avantgarde
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
Model: Po prostu Mustang ;)
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: Renowacja

Post autor: Avantgarde » 2017-02-12, 22:38

Jeśli chodzi o pierścienie to narazie nie panikuj kolego. Często jest to przyczyna zapieczenia dlatego że stał tyle czasu. Możesz wlać nafty do cylindrów przez otwór świec i niech postoi ze 2 dni tak, wkręć nowe świece, zmień olej i zobacz jak będzie chodził. Ostatnio miałem takie jazdy z silnikiem w motocyklu. Jeśli pierścienie naprawdę będą szmelc to nie musisz się męczyć z ich szukaniem bo istnieje wiele firm które remontują silniki i mogą dopasować ci pierścienie od innego auta.



Awatar użytkownika
Avantgarde
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
Model: Po prostu Mustang ;)
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: Renowacja

Post autor: Avantgarde » 2017-02-13, 00:10

Panowie, szkoda życia na takie spory. Każdy chciał pomóc i to jest ważne. Wypijcie kiedyś piwko na spocie i będzie git. Pozdrawiam ;D



ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”