Witam,
Jakieś 3 miesiące temu maiłem taki problem. Wjechałem do garażu, wyłączyłem i zacząłem coś przy nim grzebać - głównie wewnątrz, podłączyłem radio i inne. Na następny dzień nie chciał zapalić (ale kręcił): jak włączam zapłon to przez ok. 2 sekundy słychać z tyłu buczenie - to chyba pompa paliwa - potem przestaje, a jak już zapale to nie słyszę.
Szukałem gdzie się dało: bezpieczniki, ruszałem kabelkami, ostukałem bak i coś przed bakiem (z prawej strony, czyli pasażera - czy to pompa paliwa czy jest ona w baku?) i w pewnym momencie, gdzieś po 3-4 dniach znów zaczęło buczeć i odpalił.
Najgorsze że nie wiem co zrobiłem, że zaczęło działać.
Wczoraj mechanik spawał mi podłogę i już nie mógł wyjechać z hali z powyższego powodu.
Czy są jakieś znane częste awarie tego segmentu? Czy ta pompa jest rzeczywiście poza bakiem czy w baku?
Pozdrawiam wszystkich
Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor
Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
tak niedokładnie napisałem - problem polega na tym że zniknęło to buczenie przy włączeniu zapłonu, czyli nie słychać pompy paliwa.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
pompa paliwa jest w zbiorniku. Po przekręceniu kluczyka można usłyszeć go na około 2-3 sekund, potem się zatrzyma.
to jest typowe dla pompy nie działać raz lub dwa razy, zanim całkowicie przestaje działać
to jest typowe dla pompy nie działać raz lub dwa razy, zanim całkowicie przestaje działać
Re: Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
o kurcze...
smutna perspektywa.
(dzięki rick za info)
smutna perspektywa.
(dzięki rick za info)
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
Panowie, mam problem. Po odkręceniu baku na wtyczce (po prawej - strona pasażera) od pompy (tej na wierzchu baku) nie pojawia się napięcie po włączeniu Zapłonu.
Wiem że pompa wtedy włącza się na chwilę na 2-3 sekundy, ale napięcia nie ma od samego początku włączenia.
Rozumiem że nie jest dobrze?
Na drugiej wtyczce, tej z lewej strony (same elektryczne przewody - nie wiem co to jest) pojawia się wahające się napięcie kilku V.
Gdzie szukać drugiego końca kabelków od pompy paliwa? Pls...
Wiem że pompa wtedy włącza się na chwilę na 2-3 sekundy, ale napięcia nie ma od samego początku włączenia.
Rozumiem że nie jest dobrze?
Na drugiej wtyczce, tej z lewej strony (same elektryczne przewody - nie wiem co to jest) pojawia się wahające się napięcie kilku V.
Gdzie szukać drugiego końca kabelków od pompy paliwa? Pls...
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: Mustang '88 - nie słychać pompy paliwa
Żeby nie zawracać ludziom d...py odpowiem sobie sam
Ciekawy wątek
http://www.allfordmustangs.com/forums/5 ... witch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i dowiedziałem się gdzie jest przekaźnik pompy paliwa. Małe poruszanie i pompa działa.
Trochę pracy na darmo, ale poznałem znów kawałek samochodu...
Ciekawy wątek
http://www.allfordmustangs.com/forums/5 ... witch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i dowiedziałem się gdzie jest przekaźnik pompy paliwa. Małe poruszanie i pompa działa.
Trochę pracy na darmo, ale poznałem znów kawałek samochodu...
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8