mustang 83 pomoc

Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor

Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-09-16, 22:23

Zależy czy końcówka z tłumikiem czy cały układ, końcówkę zawsze można zdemontować, tłumik to rzecz eksploatacyjna, a układ jednak coś zmienia :P Światła to obowiązek, a jeżeli podsufitka nie wytrzymała, a nowa jest oryginalna, ew. chociaż podobna do oryginalnej to wszystko jest ok :D



Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-16, 22:29

pluzz pisze:Witam nowych!

Natalia - swietne auto! Grunt to dobra podstawa. Lakier rzeczywiscie nie wyglada zle ale zdjecia lubia klamac. Najbardziej razi ta nierownosc w kolach: resor? amortyzator?

Proponuje skontaktowac sie z uzytkonikiem Sim - zwyciezca pucharu Mister Fantazja. On jest skladnica wiedzy o FOXach.

Jedno pytanko: Dlaczego dziadek nie jest na forum :zly: ???
hamulce ok ,a amortyzatory sprawne w 97% to chyba niezle jak na takie stare autko ale fakt faktem napewno sporo rzeczy jest do zrobienia i potrzebuje gruntownego przegladu bo dziadek specjalnie nie dbal o auto. Poki byl garaz to bylo garazowa a potem bylo juz tylko gorzej



Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Post autor: Adam_Ch » 2010-09-16, 22:30

Mogę podać namiar na kolesia z Warszawy, wiem że daleko ale jest dobry... tyle że teraz robi fastback'a...


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-16, 22:33

Laka pisze:Zależy czy końcówka z tłumikiem czy cały układ, końcówkę zawsze można zdemontować, tłumik to rzecz eksploatacyjna, a układ jednak coś zmienia :P Światła to obowiązek, a jeżeli podsufitka nie wytrzymała, a nowa jest oryginalna, ew. chociaż podobna do oryginalnej to wszystko jest ok :D


Narazie to na łeb sypie mi się jakaś żółta gąbka,bo co prawda podsufitka trzymała sie na slowo honoru to dziadek postanowił ją calkowicie zerwać bo stwierdził że stwarza ona niebezpieczeństwo podczas jazdy! Tak więc sufit nie wygląda urzekająco :D



Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-09-16, 22:34

natalia pisze:
Laka pisze:Zależy czy końcówka z tłumikiem czy cały układ, końcówkę zawsze można zdemontować, tłumik to rzecz eksploatacyjna, a układ jednak coś zmienia :P Światła to obowiązek, a jeżeli podsufitka nie wytrzymała, a nowa jest oryginalna, ew. chociaż podobna do oryginalnej to wszystko jest ok :D


Narazie to na łeb sypie mi się jakaś żółta gąbka,bo co prawda podsufitka trzymała sie na slowo honoru to dziadek postanowił ją calkowicie zerwać bo stwierdził że stwarza ona niebezpieczeństwo podczas jazdy! Tak więc sufit nie wygląda urzekająco :D
To zawsze można naprawić, w Stanach można kupić i sprowadzić całe nowe wnętrza, przynajmniej do I gen :D III się jeszcze nie interesowałem :]



Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-16, 22:36

wymieniony zostal caly wydech i faktycznie prawa sprezyna jest peknieta



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-09-16, 22:37

a wogole to ma przeglad techniczny aktualny????? ;)
bo nie doczytalem...



Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-16, 22:38

przeglad ma aktualny, wlasnie ta sprezyna mi ostatnio wyskoczyla



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-09-17, 08:17

tak wiedziałem że coś kojarze, już byłaś na forum coś rok temu prawda? nawet się umawialiśmy w parę osób w Kraku na spotkanie ale coś ucichłaś i się spotykaliśmy bez ciebie :rotfl:

viewtopic.php?p=6518#6518


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-17, 09:18

Tamto zdjęcie było stare.

A lat mam 20 więc niewiem w czym problem ;]
Tak dokladnie !
Wtedy keidy był zlot na dachu galerii jak pamietam to nie pojechalam bo bylam wtedy w świetokrzyskim.
A ucichlam bo poprostu nie miałam czasu na siedzenie przed komputerem :)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-09-17, 09:59

Policz sobie koszty remontu takiego auta które napewno bedą duze czasochłonne a jak nie masz o tym pojęcia to w warsztach u lakierników etc zapłacisz grubo, czy nie warto kupić swiezy egzemplarz lub wczesniejszy 60-70 - który zasze szybciej odsprzedasz z dobrze odrestałrowany i poprostu jezdić , a nie remontować łądowac kase a i tak zawsze coś bedzie nie tak, pozatym modele z tych lat są tanie i mało ciekawe chyba ze chodzi o wartosc sentymentalną do dziadka :)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-09-17, 10:23

kaes pisze:
Stachu_xjr pisze:pozatym modele z tych lat są tanie i mało ciekawe chyba ze chodzi o wartosc sentymentalną do dziadka
ja sie nie zgadzam. Foxy są zaje**te. jak będę miał kasę to kupuje kiedyś takiego do remontu :)
Czasami bardziej niz wyglad liczy sie wartosc sentymentalna. Ja wciaz mam swoje pierwsze auto a wladowalem w nie juz ze trzy razy wiecej kasy niz jest warte. Poza tym prawie kazdego tygodnia cos sie dzieje i musze grzebac. Ale jest cos co sie nazywa "grin factor" - czyli "czynnik wyszczerzenia paszczoszczeki" - jak auto jedzie i nic sie nie dzieje to mam duza satysfakcje, ze pomykam sobie staruszkiem i mam plan trzymac to auto jak najdluzej.

Ale ja wcale nie twierdze, ze fox-y nie sa ladne. Od dawna mnie kusi zakup....
Ostatnio zmieniony 2010-09-17, 10:38 przez pluzz, łącznie zmieniany 2 razy.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-09-17, 10:27

Jasne ze tak ale jak masz o tym pojecia jak ci zdechnie to wiesz gdzie grzebać co i jak, ale 20 laska to juz moze miec problem - niezbedne pełne assistance :)



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-09-17, 10:33

http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... -mods.html

Niestety 1-sza odpowiedz jest dosc intuicyjna:
not the answer your looking for but save for a 5.0 man. It will save u money in the long run.
...czyli jesli chcesz poczuc wyrazny wzrost mocy nie laduj kasy w 2,3 - poszukaj 5.0, mozna znalezc taki silnik (opcjonalnie) ze skrzynia w naprawde niezlych pieniadzach w USA.
Ostatnio zmieniony 2010-09-17, 10:39 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-17, 10:38

a od czego ma się męża ?
Nie chce go sprzedawać bo przywiązaliśmy się do tego auta wiadomo że nie wygląda jak rasowy mustang i nie jest może najpiękniejszym modelem ale myślę że da się z niego wykrzesać co nieco.



ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”