Witam
Napiszę tak, kupiłem w 2007 roku 5.0 LX z 90 roku. Miałem robioną blachę, podłogę, zakonserwowane wszystko na glanc. Nie było prawie progów, dołu błotników z tyłu. Nie miał tłumików za katalizatorami, generalnie dramat. ale za to silnik ok, sprawdź skrzynie jeśli manual, jak automat to obowiązkowo. a co do hamulców to jest faktycznie dramat. Części są w miarę tanie i nie wiem czy warto szukać w stanach. Ja mam znajomego mechanika i np. pompę wody za 280zł z robocizną. Chłodnice wstawiłem za 400zł ( i wydaje mi się ze przepłaciłem, co prawda aluminiowa i nowa), więcej to nagrzewnice zrobili mi w zakładzie (starą dałem na wzór) za 120zł (wymiar pasuje od daewoo nubira podajrze, tylko wloty inaczej ułożone). Mi trochę zabrakło motywacji i nie działam przy nim. Teraz chyba nabiera mocy urzędowej i będę dłubał. A roboty w brud. Zajrzyj dokładnie pod spód. Jak coś to chętnie odpowiem na dręczące pytanie, o ile będę w stanie. Aha, przednią szybę kupiłem za 300zł. Jak posiedzisz na allegro to coś złapiesz napewno mam nawet dwie deski rozdzielcze hehe
Pozdrawiam
Paweł
Mustang '89 warto?
Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-02-28, 14:23
- Model: 5.0 LX
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2011-05-19, 14:04
- Model: MUSTANG GT 89
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Mustang '89 warto?
Jeżeli kupować mustanga 3 generacji to tylko z silnikiem 5.0. Niestety 2.3 l wg mnie nadaje się do jazdy na zakupy. Potwierdzam informację dotyczącą układu hamulcowego. Jest tragiczny. Dużą poprawę daje założenie zacisków od lincolna Town Car VII, montaż wężyków hamulcowych w stalowym oplocie. Również trzeba pamiętać aby w serwomechaniźmie wykręcić o 1 obrót tłoczek. Daje to znaczącą poprawę.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang '89 warto?
Jest łatwiejszy w użyciu hamulca przedniego i piasty z 94 i 95 mustang GT lub V6. Osie od 94-99 i tylne hamulce z 94-04 v6, GT lub cobra, wszystkie są takie same. To zmienia koła do 5 lug więc masz większą różnorodność felgi. Power booster i pompa hamulcowa i zawór udział również muszą być zmieniane dla super system hamowania.
http://home.comcast.net/~mjbobbitt/mustang/page1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://home.comcast.net/~mjbobbitt/mustang/page1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2010-04-27, 16:56
- Model: Thunderbird Turbo Coupe 1985, 1988
- Silnik: inny V8
- Kolor: 1zielony; 2czerwono-czarny
- Kontakt:
Re: Mustang '89 warto?
Dark Red widzę że pojeździłeś trochę kilometrów foxami a w szczególności z motorem 2.3, sprawiasz wrażenie osoby która jest specjalistą w tej materii, dlaczego twierdzisz że ten silnik jest kiepski ??