mustang 83 pomoc

Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-17, 11:28

natalia pisze:a od czego ma się męża ?
Nie chce go sprzedawać bo przywiązaliśmy się do tego auta wiadomo że nie wygląda jak rasowy mustang i nie jest może najpiękniejszym modelem ale myślę że da się z niego wykrzesać co nieco.
Tak Trzymaj - :padam: :padam:



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-09-17, 12:02

Natalia, trzymaj Foxa i nie słuchaj prześmiewców. Fox to (mimo wszystko...) Mustang, czy się to komuś podoba, czy nie. Nie wymieniaj silników, nie zmieniaj koloru etc. Jego piękno broni sie samo. Nie musisz z niego robić rakiety, jak niektórzy maniacy w tym Klubie (próbują, ale jeszcze żaden nie poleciał...).
Poza tym rocznik 83 to już klasyk. I pamiętaj o zachowaniu pojazdu w oryginalnym stanie.

Komisja ds. Puryzmu czuwa!


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
natalia
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-09-13, 19:51
Model: Gl 1983
Silnik: inny V8
Kolor: granatowy
Kontakt:

Post autor: natalia » 2010-09-17, 15:21

Pewnie ze bede go trzymac to w koncu moja perelka, a narazie musze sprowadzic tylna lampe do niego bo kolejnego przegladu nie przejdzie.



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-10-03, 23:41

Witaj wśród posiadaczy Lisków :) Jeszcze niedawno powiedziałbym: Montuj 5.0, ale to chyba krzywda dla tego auta. Generalnie musisz zadać sobie jedno szalenie ważne pytanie: Czym ma być ten samochód? Klasykiem, Wyrazem Twojej osobowości czy Czymś zupełnie odjechanym. Jedno z trzech i dążyć wytrwale, choć to nie łatwe. Pozdrówki :)



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-10-05, 17:28

Ehh... Mam trochę kłopotów rodzinnych...

Zbieram pieniążki, zamawiam części które układam w garażu, czekam aż kumpel skończy robić swojego Chargera z 69 i wchodzimy na warsztat z Mustangiem - raz a dobrze kompleksowo :)



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-10-05, 19:36

Ściślej z Obornik Wlkp. Wypiaskowany jest. Drobne zabiegi blacharskie, parę rzeczy i może iść pod lakier. Swoją drogą pali mnie jeszcze na klasyka :-P A obecnie szukam garażu ewentualnie blaszaka na sprzedaż :)



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Post autor: Szuba » 2010-10-06, 01:20

sim pisze:Ściślej z Obornik Wlkp. Wypiaskowany jest. Drobne zabiegi blacharskie, parę rzeczy i może iść pod lakier. Swoją drogą pali mnie jeszcze na klasyka :-P A obecnie szukam garażu ewentualnie blaszaka na sprzedaż :)
Jesli Charger bedzie tak dopieszczony jak Camaro to czapki z glow :)



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-10-06, 01:45

Camarus dawał radę :)

Klik
Klik



usredneck
Posty: 6
Rejestracja: 2010-04-27, 16:56
Model: Thunderbird Turbo Coupe 1985, 1988
Silnik: inny V8
Kolor: 1zielony; 2czerwono-czarny
Kontakt:

Re: mustang 83 pomoc

Post autor: usredneck » 2011-06-27, 10:30

Jeżeli chcesz podnieść moc w 2.3 to proponuje turbo + intercooler 200 km lub samo turbo i po sprawie masz 140 km a to już robi robotę, nie zwracaj uwagi na posty osób które nie mają pojęcia zielonego o tym motorze i twierdzą że jest do d--- bo bazują na opiniach innych którzy się na minę wpieprzyli. Druga opcja to wszyscy którzy mają v8 lub v6 zawsze powiedzą że 2.3 to lipa bo są dumni z tego że mają v. ja mam już drugi pojazd z 2.3 i mam na zbyciu zestaw do uturbienia jeżeli chcesz to dzwoń 513 965 687 jeżeli chodzi o porady to też dzwoń



Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Re: mustang 83 pomoc

Post autor: Laka » 2011-06-27, 13:32

Po pierwsze, gratuluję górnictwa.
Po drugie, wysłałem Ci odpowiedź na PW, przekonaj się, czy mam rację.
Po trzecie, nikt tu nie twierdzi, że 2.3 jest do dupy, nikt tu się nie wymądrza, że ma silnik w układzie V. A moc można podnieść na wiele sposobów.

Pozdrawiam



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: mustang 83 pomoc

Post autor: Alexander25 » 2011-07-03, 22:56

To moze ja sie wypowiem:)
2.3litra to slaby silnik pod wzgledem osiagow ale skubane sa niezniszczalne. Smigam czasem srebrnym foxem z 2.3 litra i jest super:) Faktycznie moze to nie 5.0 HO . Ten silnik mial byc niezawodny i ekonomiczny. Jak dla mnie fox jest cenniejszy od II czy V gen bo to juz woz zabytkowy a gdyby nie 3 gen i ta nowatorska konstrukcja nie bylo bymojej ulubionej IV gen.
Sam planuje zakup wlasnego foxa. Chcialbym 5.0 i nadwozie coupe ze scietym tylem ale z 2.3tez bede zdowolony. Mustang to mustang kazdy ma w sobie cos. Dla mnie jedyna wada 3gen jest ich blacharka gdyz w naszym klimacie koroduja jak polonezy stad tez blacharze je nazywaja polonezami coupe:)
HEh autko z tematu ma tyle lat co ja. TO moze wrzucic by je na blachy zabytkowe:)


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”