79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Moderatorzy: Rezor, stang232, celibad
79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Cześć. Kupiłem Foxa z czymś takim:
w 1990 roku w Niemczech zrobiono remont za 6500DM:
-wałek 285 stopni a koło pasowe ma taki krzyżak do regulacji.
-gaźnik holley 390 cfm
-mocniejsza pompa olejowa
-wieksza miska olejowa
-kute tłoki
-wydech 4w1
Możecie coś o tym powiedzieć?
Niestety kupiłem z uszkodzonym (chyba) dyfrem. Podczas próby jazdy następuje uderzenie metaliczne i znowu toczy się kawałek i ponownie mocny stuk i tak cyklicznie. Sprzęgło i biegi chodzą dobrze.
Dziękuję za podpowiedzi.
w 1990 roku w Niemczech zrobiono remont za 6500DM:
-wałek 285 stopni a koło pasowe ma taki krzyżak do regulacji.
-gaźnik holley 390 cfm
-mocniejsza pompa olejowa
-wieksza miska olejowa
-kute tłoki
-wydech 4w1
Możecie coś o tym powiedzieć?
Niestety kupiłem z uszkodzonym (chyba) dyfrem. Podczas próby jazdy następuje uderzenie metaliczne i znowu toczy się kawałek i ponownie mocny stuk i tak cyklicznie. Sprzęgło i biegi chodzą dobrze.
Dziękuję za podpowiedzi.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Zostawiłbym silnik. W tym całym natłoku V8 jest potencjał na rodzynka. Zobacz jaką masz kompresję na silniku bo wygląda na fajną bazę pod doładowanie. Remont remontem ale jak zamierzasz coś modzić to wartoby go rozebrać, sprawdzić w jakim stanie są tłoki i cylindry, wymienić uszczelnienia.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Zamierzam zostawić jak jest i na razie cieszyć się jazdą. Sprawdzę kompresję niebawem ale bardziej martwi mnie dyfer. Nic nie mogę znaleźć. Polecam sie pamięci.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Podaj oznaczenia dyfra. Możliwe, że będzie pasował z innego rocznika/modelu
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
jutro umyję i poszukam nr. Pewnie będzie nabity na gruszce chyba że na blaszce jak w innych. a amortyzatory z tyłu mają cienki igelitowy wężyk wpięty do górnego kielicha, po co?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Tak na szybko zerknąłem i masz dyfer 7.5"
https://lmr.com/item/YG-F75-411/Ford-Mu ... -End-Gears" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lmr.com/item/YG-F75-411/Ford-Mu ... -End-Gears" onclick="window.open(this.href);return false;
Szukaj po tych mustangach. Pamiętaj, że fox ma półośki z 4 szpilkami, a reszta 5x114 więc jak też będziesz wymieniał to bierz te z foxa.Fits:
79-85 Ford Mustang V8
79-93 Ford Mustang 4-Cylinder
94-10 Ford Mustang V6
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Te rurki są do pompowania amorków (maly1973) ma takie, na końcu wężyka powinien być zaworek jak w koleszurenss pisze:jutro umyję i poszukam nr. Pewnie będzie nabity na gruszce chyba że na blaszce jak w innych. a amortyzatory z tyłu mają cienki igelitowy wężyk wpięty do górnego kielicha, po co?
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Ooo... dzięki a przednie na kielichu mają taką płytkę z wieloma otworami jakby do regulacji jakiejś.
7,5" czy to średnica koła talerzowego czy co? Bo przy Taunusach np. podawało się przełożenie (ilość zębów talerz : atak)
7,5" czy to średnica koła talerzowego czy co? Bo przy Taunusach np. podawało się przełożenie (ilość zębów talerz : atak)
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Takie?
Jeśli tak to zgadza się, do regulacji kątów
Jeśli tak to zgadza się, do regulacji kątów
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Bardziej prymitywne, blacha na 4 śruby i wkręt ustalający. (1990rok) nie mam zdjęć bo w pracy jestem. Dzięki za zaangażowanie. Ciekawe ile może mieć KM jak zwykły miał 86 KM chyba?
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
Most rozszyfrowany. auto chyba do driftu albo na 1/4 mili zrobione.
Sztywny most bez mechanizmu różnicowego zamiast niego taki pełny kielich bez otworów skręcony z talerzem. Talerz/atak 37/12 zębów to z podziału wychodzi 3.08.
Zmielone końcówki półosiek. jeden ząb ukruszony na talerzu i małe luzy ale to wydaje się ok.
Oznaczenia na gruszce dyfra ma górnym prawym uchu: D9BW a niżej CF (odlewane litery, nie nabijane)
Tu numery z koła talerzowego: Ford D9BW AB 4210 1237
I to właściwie jedyna złą rzecz w tym aucie reszta jest ok.
Sztywny most bez mechanizmu różnicowego zamiast niego taki pełny kielich bez otworów skręcony z talerzem. Talerz/atak 37/12 zębów to z podziału wychodzi 3.08.
Zmielone końcówki półosiek. jeden ząb ukruszony na talerzu i małe luzy ale to wydaje się ok.
Oznaczenia na gruszce dyfra ma górnym prawym uchu: D9BW a niżej CF (odlewane litery, nie nabijane)
Tu numery z koła talerzowego: Ford D9BW AB 4210 1237
I to właściwie jedyna złą rzecz w tym aucie reszta jest ok.
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
To co masz na zdj to tzw Caster Camber Plates, służą do ustawiania zawieszenia, bez nich nie da się obniżyć samochodu tak żeby nie mieć negatywów.
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
kilka zdjęć dla zobrazowania. Niestety muszę szukać Mostu albo wkładu. Jest 3,08 . Ktoś ? Coś?
[img]https://goo.gl/photos/aRmjDuDFajb5Tx2B7[/img]
[img]https://goo.gl/photos/fSPamLgnZkRbVB1U7[/img]
[img]https://goo.gl/photos/Q4voVmjV49UbpqVM6[/img]
[img]https://goo.gl/photos/LWcfAq64xzdHWpy28[/img]
[img]https://goo.gl/photos/y1VcTcsfNq2rLbQQA[/img]
[img]https://goo.gl/photos/BdcpF1SgTJdMcV1TA[/img]
[img]https://goo.gl/photos/aRmjDuDFajb5Tx2B7[/img]
[img]https://goo.gl/photos/fSPamLgnZkRbVB1U7[/img]
[img]https://goo.gl/photos/Q4voVmjV49UbpqVM6[/img]
[img]https://goo.gl/photos/LWcfAq64xzdHWpy28[/img]
[img]https://goo.gl/photos/y1VcTcsfNq2rLbQQA[/img]
[img]https://goo.gl/photos/BdcpF1SgTJdMcV1TA[/img]
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 79 R4 2.3 manual - tuning/remont?
To od zawieszenia to oryginalne mocowanie amortyzatora z delikatną regulacją w kielichu. Mam na zbyciu od foxa parę w dobrym stanie jakbyś chciał
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać