Mustang LX 5.0 93'

Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Mustang LX 5.0 93'

Post autor: speedster » 2011-12-06, 00:02

Witam wszystkich pasjonatów/maniaków mustanga :)
Mam spory dylemat więc postanowiłem spytać ekspertów-czyli Was.
Mam możliwość nabycia Mustanga LX rocznik (chyba) 93.Podoba mi się jak diabli,panowie doradźcie.
Technicznie...
Z tego co widzę to zawieszenie z przodu jest do zrobienia bo jedno koło jest wyraźnie,mocniej schowane.
Wydech-z jednej strony dymi o wiele bardziej niż z drugiej,strach myśleć dlaczego :zalamany: wnętrze pomijam bo to akurat żaden problem.Nadrdzewiała tylna klapa.Silnik podobno nie do zarżnięcia,chociaż na wtrysku więc nie byłbym taki pewien.
Samochód był garażowany.Informacje mam pewne bo to auto dziadka,kuzyna.Przez ostatni okres stało w garażu więc dziadek obiecał go odsprzedać.Pytanie tylko czy nie splajtuje na jego naprawie :niepewny:
Parę kiepskich fotek:
Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-12-06, 00:19

silnik 5.0 nie do zajechania jeżeli dymi to może dlatego że stał już jakiś czas a dziadek pewnie nim dużo km niezrobił
w pewnym sensie to jest rodzynek wartości rynkowe nie są za okazałe pewnie jeszcze trzeba będzie poczekać parę lat aż zacznie nabywać wartości kolekcjonerskiej
a na sam początek zakładając że jego stan jest średni to trochę nadszarpnie portfela



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: horse » 2011-12-06, 00:22

zazwyczaj nawet jak kupujesz nowszy samochod trzeba wylozyc troche kasy wiec z tym musisz sie liczyc, aczkolwiek do tych modeli czesci nie sa jakos kosmicznie drogie.
i rafal ma racje narazie sa to chyba najtansze modele mustangow dostepnych na rynku ale jest i druga strona medalu jest ich bardzo malo wiec kiedys przyjdzie taki moment ze zaczna nabierac na wartosci i to szybklo


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: rick » 2011-12-06, 04:48

Ja lubie fox mustangi, mam 2, jest bardzo łatwe do wykonania zeby byl bardzo dobry samochód. Dużo Sn95 części pasują idealnie. Kładę hamulce tarczowe z 95 na moj '90

klapy zawsze gnije. Jest silnik 5.0, widziałem wiele dziadków wyścigi ich na ulicy. Jak każdy samochód istnieją pewne problemu, ale to wszystko jest łatwo naprawić.



Awatar użytkownika
bathrust
Forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
Model: FoxBody 79' Ghia
Silnik: V8 5.0
Kolor: Grafit

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: bathrust » 2011-12-06, 10:15

Zgadzam się z moimi przedmówcami. Części prawie wszystkie do znalezienia (do nowszych modeli jest łatwiej niż np. do mojego), jest ich całkeim sporo i nie są koszmaenie drogie, wiadomo, że jak ciągnie się je z USA to koszty trochę rosną i czas oczekiwania także, ale jest też parę sklepów gdzie niektóre części są na miejscu. No lale z tym trzeba się liczyć w przypadku każdego amerykana. Naprawy są dość proste, modyfikacje też.

Poza tym... Podoba Ci się "jak diabli" ? To chyba nie ma nad czym się zastanawiać :) Ja uważam,że foxy są prześwitne! ;)

Edit: Nie ujmując rzadnemu innemu modelowi, bo także mi się podobają bardzo, bardzo :D


Obrazek

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: speedster » 2011-12-06, 17:45

Dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi.W necie zdecydowanie brakuje informacji o tym modelu,więc sama podpowiedź apropo sn95 jest na wagę złota :D Tych autek zdecydowanie więcej u nas śmiga.
Przyglądałem się mu od spodu i fakt faktem,skomplikowany to on nie jest.Hamulce do wymiany na bank będą :!: Rick możesz coś powiedzieć o samym 5.0?SIlnik z wtryskiem więc już nie tak prosto...części pewnie nie ma u nas(znów brak info) Import z USA będzie pewnie nieunikniony,i te cła :suchy:
Bathrust,podoba podoba ale mam alternatywe w postaci vectry B 1.6.Jeśli wezmę to na wiosnę dopiero.Narazie muszę kalkulować :ok:



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: stang232 » 2011-12-06, 18:25

speedster pisze:Dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi.W necie zdecydowanie brakuje informacji o tym modelu,więc sama podpowiedź apropo sn95 jest na wagę złota :D

Na amerykańskich forach, stronach znajdziesz wszystko.
Z częściami jest lepiej niż jeszcze parę lat temu, więc się nie martw ( może nie znajdziesz ich na allegro, ale wszystko da się z USA ściągnąć)
Zawieszenie jest prawie identyczne jak w sn95, bo tak naprawdę to sn95 powstał na lekko zmodyfikowanej płycie podłogowej od FOXa, więc luz.
Cło da się ominąć. Poszukaj na forum.
I decyduj się.


Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: Pavulon_ » 2011-12-06, 21:57

speedster, dodaj jeszcze ważną rzecz, ile to auto kosztuje ?



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: rick » 2011-12-07, 00:24

Silnik 5.0 jest swietny. Jak w każdego samochodu, jak wszystko działa, silnik jest trudny do pobicia. Ma dużo momentu obrotowego(torque) przy niskich obrotach. Próbuję zeby klasycznych mustangi faceci pozbyly się ich 289/302 i użyć 85-95 5.0 :P

Pare małych zmian, i te samochody robia 12.5 sekund na 1/4 mili. Te samochody są łatwo zrobić szybkie, wygodne i mogą być wykonane do obsługi również(good handling). Hamulce nie są najlepsze, większość z nas ich robimy na 94-95 hamulce z przodu iz tyłu

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... =83&t=2976" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: michal@ » 2011-12-07, 06:30

od SN95 różni go też kilka innych istotnych detali min. ma kute tłoki, większą moc 225km i jest lżejszy :P
ja bym go brał i przywrócił do świetności z przed lat


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: speedster » 2011-12-08, 09:34

Zapytam o cenę jak się spotkamy czyli w święta pewnie.Kute tłoki..no ładnie :hyhy:
Mam garaż wolny więc się zapowiada dłubanie.Niestety troche utroudnione bo jacyś złomiarze za...pożyczyli sobie moje stalowe podjazdy :wsciekly: Wleźli mi przez okienko z luksferów.Co za kraj :zalamany:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: rick » 2011-12-08, 16:49

jeśli jesteś zainteresowany w bardzo ładnym 90 mustang coupe, który będzie na sprzedaż, i widzis w trakcie budowy, i mieć go zakończony jak tylko zechcesz ....

http://www.forum.mustangklub.pl/forum/v ... =83&t=2976" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: speedster » 2011-12-09, 15:53

Już daaawno przejrzałem Twoje relacje ;) Jeśli chodzi o LX'a to tylko hatchback,coupe jakoś mniej mi się podoba.
Bathrust ,nie strzelaj do mnie prosze :wstyd:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: rick » 2011-12-09, 16:28

jeśli nie możesz znaleźć daj mi znać, jest kilka na sprzedaż w mojej okolicy.

tylko jako punkt odniesienia przy poszukiwaniu, coupe jest warta więcej niż hatchback



Awatar użytkownika
bathrust
Forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
Model: FoxBody 79' Ghia
Silnik: V8 5.0
Kolor: Grafit

Re: Mustang LX 5.0 93'

Post autor: bathrust » 2011-12-09, 20:41

speedster pisze:Już daaawno przejrzałem Twoje relacje ;) Jeśli chodzi o LX'a to tylko hatchback,coupe jakoś mniej mi się podoba.
Bathrust ,nie strzelaj do mnie prosze :wstyd:
Spoko loko :) Najważniejsze, że zmierzasz w dobrym kierunku III gen. :) :ok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”