Cześć,
Chciałem wymienić łożyska tylnego koła (te z wątku viewtopic.php?f=51&t=3943" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Zastałem tarczę jak na załączonych obrazkach.
Widać na nich jak tarcza z półośką wchodzi w simmering i dalej w łożysko (tak sądzę).
Efekt jaki chcę uzyskać to oczywiście taki:
http://webwheeling.com/gallery/d/3263-2/100_7754.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Pytanie, to jaki jest mechanizm wyjęcia tej półośki - czy do tego jest potrzebny ściągacz czy gdzieś są śruby mocujące (ale chyba nie)?
Tyle co się naszukałem w necie i na youtubie to są najczęściej śruby mocujące tarczę albo tarczę z półośką.
Pozdrawiam Wszytkich
PS: mróz się zrobił a mnie się na roboty zebrało...., ehh
Mustang '88 - tylna tarcza koła+półośka
Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor
Mustang '88 - tylna tarcza koła+półośka
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang '88 - tylna tarcza koła+półośka
nie jest to trudne, ale trzeba zdjąć tylną pokrywę, aby usunąć plikiktóre trzymają oś. Należy również odpowiedniego narzędzia lub uczynić narzędzie do usuwania łożyska
http://www.explorerforum.com/forums/sho ... p?t=214805" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.explorerforum.com/forums/sho ... p?t=214805" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang '88 - tylna tarcza koła+półośka
rick dobrze napisał
musisz zdjąć pokrywę różnicowego
wykręcić tą małą śrubkę z kosza
wyciągnąć swożeń ze środka kosza
i jak wciśniesz półosię do środka to wtedy z jej końca należy usunąć półksiężyc
i półosia wychodzi
musisz zdjąć pokrywę różnicowego
wykręcić tą małą śrubkę z kosza
wyciągnąć swożeń ze środka kosza
i jak wciśniesz półosię do środka to wtedy z jej końca należy usunąć półksiężyc
i półosia wychodzi
Re: Mustang '88 - tylna tarcza koła+półośka
I życie od razu staje się prostsze.
Wielkie dzięki rick i Rafal.
To do zdejmowania łożysk to znalazłem na youtubie, tylko nigdzie nie widziałem procedury wyciągania półośki. Tak myślałem że jakiś diabełek musi to trzymać od drugiej strony, inaczej bym koła na zakrętach gubił.
Wielkie dzięki rick i Rafal.
To do zdejmowania łożysk to znalazłem na youtubie, tylko nigdzie nie widziałem procedury wyciągania półośki. Tak myślałem że jakiś diabełek musi to trzymać od drugiej strony, inaczej bym koła na zakrętach gubił.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8