Terminarz Zlotów 2010
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Tor POZNAŃ jest prawie w środku Polski, dobry dojazd, to jest ważne jeśli ma być to zlot rocznicowy.kaes pisze:jakiś spot ogólnopolski na 46-lecie Mustanga?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
no właśnie. Rozmawialiśmy o tym z Dakotą, Dark Redem, Horsem.
Można by zrobić zlot w poznaniu piątek-niedziela.
W piątek się zjeżdżamy, w sobotę mamy dzień na torze pod okiem instruktorów (kibice jeśli będą chętni na trybunach to czemu nie), później imprezka.
W niedziele na spokojnie, na naszym campingu czy gdzie tam będziemy, otwarte dla ludzi też (ale pod naszym okiem bez pierdolnika jak w Manufakturze (za ciasno) - bardziej jak Bemowo), i późnym popołudniem jak wszyscy wytrzeźwieją - powrót.
Co wy na to?
Można by zrobić zlot w poznaniu piątek-niedziela.
W piątek się zjeżdżamy, w sobotę mamy dzień na torze pod okiem instruktorów (kibice jeśli będą chętni na trybunach to czemu nie), później imprezka.
W niedziele na spokojnie, na naszym campingu czy gdzie tam będziemy, otwarte dla ludzi też (ale pod naszym okiem bez pierdolnika jak w Manufakturze (za ciasno) - bardziej jak Bemowo), i późnym popołudniem jak wszyscy wytrzeźwieją - powrót.
Co wy na to?
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
A jak będzie ze zlotem w Łodzi? O ile pamiętam w zeszłym roku w kwietniu ten cykl imprez został zapoczątkowany.
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
To się da załatwićAluStar pisze:Marze o Poznaniu - szertoki , bezpieczny tor - ale kto to zalatwi
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
POZNAŃ 2010
POZNAŃ 2010
Wynajmiemy szkołę bezpiecznej jazdy, drift, ect..
Będą zawodowi instruktorzy, program do ustalenia.
Koszt wynajmu toru Poznan jest stały więc im więcej będzie uczestników tym mniejszy będzie koszt na jedną osobę.
1. Alustar + pilot Dorotka
2. Celibad + pilot Danusia
3. Dakota + pilot Kaes
4. Dark Red + pilot Selma[/fade]
Wynajmiemy szkołę bezpiecznej jazdy, drift, ect..
Będą zawodowi instruktorzy, program do ustalenia.
Koszt wynajmu toru Poznan jest stały więc im więcej będzie uczestników tym mniejszy będzie koszt na jedną osobę.
1. Alustar + pilot Dorotka
2. Celibad + pilot Danusia
3. Dakota + pilot Kaes
4. Dark Red + pilot Selma[/fade]
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears