GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Tu zajrzyj najpierw. Zebrane najważniejsze tematy z forum.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-23, 00:19

caniggia pisze:
TPS pisze:
Stachu_xjr pisze:Umów sie z Pawłem z forum nick Caniggia zrobi ci program do tego założysz dolot z 30-40 KM dojdzie a jesli chcesz dużego wzrostu rzędu 150-200KM to supercharger :) ale to już temat rzeka i wg mnie lepiej odrazu GT500 kupic
Paweł pisał w wątku o swoim GT 500, że cytuję:

Jeżeli komuś nie zależy na znaczku i jego oczekiwania są na poziomie 500-550 koni, GT z kompresorem lub turbo i zawiasem będzie dawał więcej frajdy.

Być może jego przemyślenia są już inne.
Nie są. Shelby to krowa jednak, do ścigania mniej przewidywalny niż GT. Za to pali kapcia kiedy chce.
Do driftu jest totalnie do bani, jeżdżę co tydzień na tor do Kamienia ćwiczyć, nie udało mi się złapać 50% płynności którą gt turbo robiłem z zamkniętymi oczami kiedy chciałem. Rozkład masy całkiem inny, jak już utraci przyczepność i piciu za dużo, pozamiatane.
Obrazek

No tak, ale czy palenie kapcia ma jakiś głębszy sens jeśli chodzi o moc auta? Drfit, wyścigi, drag racing rozumiem.

Ciśnie mi się dość niewygodne pytanie, czy żałujesz, że poszedłeś tą drogą, poza oczywistym rozwojem wiedzy i doświadczenia na bazie nowego auta?


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: caniggia » 2015-09-23, 00:25

TPS pisze: No tak, ale czy palenie kapcia ma jakiś głębszy sens jeśli chodzi o moc auta? Drfit, wyścigi, drag racing rozumiem.

Ciśnie mi się dość niewygodne pytanie, czy żałujesz, że poszedłeś tą drogą, poza oczywistym rozwojem wiedzy i doświadczenia na bazie nowego auta?
Idzie mi nim coraz lepiej, udało się zająć jakieś miejsca, choć raz przegrałem właśnie z 500 konnym GT, do tego co potrzebowałem auta, tamten był lepszy, więc z tej strony żałuję, z racji rozwojowej nie, bo muszę się nad nim trochę napracować, w tamtym można powiedzieć zrobiłem wszystko.



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-23, 00:27

caniggia pisze:
TPS pisze: No tak, ale czy palenie kapcia ma jakiś głębszy sens jeśli chodzi o moc auta? Drfit, wyścigi, drag racing rozumiem.

Ciśnie mi się dość niewygodne pytanie, czy żałujesz, że poszedłeś tą drogą, poza oczywistym rozwojem wiedzy i doświadczenia na bazie nowego auta?
Idzie mi nim coraz lepiej, udało się zająć jakieś miejsca, choć raz przegrałem właśnie z 500 konnym GT, do tego co potrzebowałem auta, tamten był lepszy, więc z tej strony żałuję, z racji rozwojowej nie, bo muszę się nad nim trochę napracować, w tamtym można powiedzieć zrobiłem wszystko.
Tak właśnie sądziłem. A zatem ideał to mieć tamtego GTka, i budować Shelby?


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: kaskader bart » 2015-09-23, 13:01

caniggia pisze: Idzie mi nim coraz lepiej, udało się zająć jakieś miejsca, choć raz przegrałem właśnie z 500 konnym GT, do tego co potrzebowałem auta, tamten był lepszy, więc z tej strony żałuję, z racji rozwojowej nie, bo muszę się nad nim trochę napracować, w tamtym można powiedzieć zrobiłem wszystko.
:cwaniak: ;)
Skoda że nie bylem w bialej. Może tym razem bylby odwrotnie ;)

TPS- Moim skromnym zdaniem to idealny będzie lekki gt z turbo albo kompresorem ( ale jak najlżejszym ). Mój Gt z roushem m90 do polowy zatankowany i z kierowcą waży 1800 kg. Nie wiem ile waży strzelba Pawla ale coś mi wspominal że więcej. Dlatego warto mieć lżejsze auto jak dla mnie. Zwlaszcza na przedzie. Myśle że z 4,6 można wyciągnąć ok 650hp ( bezpiecznych koni ) Granicę stawia blok który wytrzymuje ok 750hp. Tak piszą w stanach na forach. Przelicz sobie konie na masę. U mnie wychodzi 3,6 kg na 1HP. Ale masa ma jeszcze spore znaczenie w bazwladności auta. Cięższe auto będzie mialo więcej sily odśrodkowej wypychającej je z zakrętu. Przemyśl



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: bart » 2015-09-23, 14:02

I tak i nie z tymi końmi, jakoś po jezdzeniu różnymi konikami od zlotu w Toruniu mi wychodzi ze dobrze zrobiony gt bez kompresora ma szansę spokojnie objechac gg z kompresorem..... ale tu będzie miało też znaczenie jakie umiejętności ma kierowca :-)
co do odejścia, dziś odstawiłem konia do mirmala i nie mogłem sobie odmówić na pustej autostradzie docisnąć, prędkość scagnalem z GPS a nie z licznika i ..... uhhh mimo mostu 3,73 który niby obniża v Max..... był ogień.....
zobaczmy po kolejnych zmianach co będzie i jak będzie jeździł......


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-24, 09:31

bart pisze:I tak i nie z tymi końmi, jakoś po jezdzeniu różnymi konikami od zlotu w Toruniu mi wychodzi ze dobrze zrobiony gt bez kompresora ma szansę spokojnie objechac gg z kompresorem..... ale tu będzie miało też znaczenie jakie umiejętności ma kierowca :-)
co do odejścia, dziś odstawiłem konia do mirmala i nie mogłem sobie odmówić na pustej autostradzie docisnąć, prędkość scagnalem z GPS a nie z licznika i ..... uhhh mimo mostu 3,73 który niby obniża v Max..... był ogień.....
zobaczmy po kolejnych zmianach co będzie i jak będzie jeździł......
Nie rozmawiamy o umiejętnościach jako takich. Na krętym torze Mustanga GT spokojnie objedzie dobry kierowca w MX5 albo w Pontiacu Solstice. Ja się ze swoim Zygzakeim na tor nie wybieram, chyba, że przepisy w PL się tak zmienią, że nie będę mógł takim autem legalnie po ulicy jeździć, ponieważ emeblemat konia nie będzie miał znaczka Ecostam

Zastanawiałem się nad drogą podrasowania silnika 4.6 bez kompresora, ale nie wiem co jest lepsze in the long run. Plug'n'play z kompresorem i programem brzmi zachęcająco.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-24, 09:36

kaskader bart pisze:
caniggia pisze: Idzie mi nim coraz lepiej, udało się zająć jakieś miejsca, choć raz przegrałem właśnie z 500 konnym GT, do tego co potrzebowałem auta, tamten był lepszy, więc z tej strony żałuję, z racji rozwojowej nie, bo muszę się nad nim trochę napracować, w tamtym można powiedzieć zrobiłem wszystko.
:cwaniak: ;)
Skoda że nie bylem w bialej. Może tym razem bylby odwrotnie ;)

TPS- Moim skromnym zdaniem to idealny będzie lekki gt z turbo albo kompresorem ( ale jak najlżejszym ). Mój Gt z roushem m90 do polowy zatankowany i z kierowcą waży 1800 kg. Nie wiem ile waży strzelba Pawla ale coś mi wspominal że więcej. Dlatego warto mieć lżejsze auto jak dla mnie. Zwlaszcza na przedzie. Myśle że z 4,6 można wyciągnąć ok 650hp ( bezpiecznych koni ) Granicę stawia blok który wytrzymuje ok 750hp. Tak piszą w stanach na forach. Przelicz sobie konie na masę. U mnie wychodzi 3,6 kg na 1HP. Ale masa ma jeszcze spore znaczenie w bazwladności auta. Cięższe auto będzie mialo więcej sily odśrodkowej wypychającej je z zakrętu. Przemyśl
Bart, nie podnoszę mocy w Zygzaku ze względu na tor. Chcę mieć więcej mocy w potrzebnej (rzadko, ale od rozsądnego nadmiaru glowa nie boli) do jazdy w trasie. Miasto mnie nie interesuje, tu kruulem może być nawet EcoBoost 2.3 ;-)


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: kaskader bart » 2015-09-24, 10:19

Ok. Rozumniem :) ale mocy zawsze będzie mało ;)
Ja ide torem grand turismo- auto jeszcze ma sie nadawać do podróży, ale ma jak najlepiej jeździć na torze. Taka moja utopia ;)
I biore to ze wszystkimi konsekwencjami. Dlatego extra że jest Muscle cars challenge.
No ale do rzeczy.
Zrób mu filtr i dolot + strojenie
jezeli masz automat - przeprogramuj go
Ostatecznie mozesz zrobic mu przelozenie 3.7....( ale to jako opcja )
I pojeździj.
Już wydales ok 10 tyś ale masz już dobra bazę pod mocny setup N/A lub turbo albo Sc
Pogadaj z Pawłem.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: bart » 2015-09-24, 10:24

nie zgodze sie do konca z kaskaderem.....
jak zaczniesz grzebac to lepiej odrazu zrob sobie plan! bo inaczej wydasz znacznie wiecej kasy niz bys chcial!
po co robic dolot skoro nie wiesz czy turbo, czy kompresor czy cos pomiedzy czyli np procharger.... do kompresora nie potrzebujesz zmieniac przelozenia mostu, do prochargera bylo by wskazane nawet 4,1........
itd itd itd
uwazam ze dobry plan jest dobrym planem :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-24, 10:31

kaskader bart pisze:Ok. Rozumniem :) ale mocy zawsze będzie mało ;)
Ja ide torem grand turismo- auto jeszcze ma sie nadawać do podróży, ale ma jak najlepiej jeździć na torze. Taka moja utopia ;)
I biore to ze wszystkimi konsekwencjami. Dlatego extra że jest Muscle cars challenge.
No ale do rzeczy.
Zrób mu filtr i dolot + strojenie
jezeli masz automat - przeprogramuj go
Ostatecznie mozesz zrobic mu przelozenie 3.7....( ale to jako opcja )
I pojeździj.
Już wydales ok 10 tyś ale masz już dobra bazę pod mocny setup N/A lub turbo albo Sc
Pogadaj z Pawłem.
Dolot i program od Pawła juz dawno mam. To oczywiście robi świetną robotę względem stocka. Wcześniej jak wsiadłem do Mustanga z 280KM Subaru Outback to Mustang nie robił na mnie wrażenia. Paweł swoim programem na dolocie JLT sporo poprawił w kwestii odczucia przyspieszenia. Mnie jednak chodzi o zwiększenie mocy (lepsza elastyczność) w zakresie 140-200 km/h, bo tu cudów nie ma.

Obrazek
A to, że zabawa z mocą jest jak branie narkotyków, to wiem. Ciągle więcej i więcej, ale ja chcę jeszcze zachować trakcję, więc max to 450 KM.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: bart » 2015-09-24, 10:50

Ja opowiem o wrazeniach jak odbiore swojego to zdam ci relacje czy wg mnie isc w kompresor czy zostac bez :)
a to co mam lub za chwile bedzie zalozone:
- dolot KN
- zmienione kolektory wydechwe na ceramiczne BBK
- zmienione cewki na mocniejsze oraz nowe swiece
- przepustnica FR 62mm
- duza miska olejowa skrzyni oraz konwerter 3000
- most 3,73
- hamulce brembo 6p
i pewnie jeszcze jakies duperele o ktorych nie pamietam

mi mocy od 140-200km/h nie trzeba, bardziej od 0-140 :)

w drodze jeszcze tylnie zawieszenie....... zeby sie lepiej trzymal.

a jak bedzie mi malo to walki jeszcze beda do zmiany :) ale zostaje NA bo smialo mozna palic gume nawet w automacie :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: caniggia » 2015-09-24, 11:37

bart pisze:n do kompresora nie potrzebujesz zmieniac przelozenia mostu, do prochargera bylo by wskazane nawet 4,1........
Przełożenia zawsze robią robotę:)



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-24, 11:43

caniggia pisze:
bart pisze:n do kompresora nie potrzebujesz zmieniac przelozenia mostu, do prochargera bylo by wskazane nawet 4,1........
Przełożenia zawsze robią robotę:)
To może lepiej pójśc drogą przelożeń i N/A w silniku zamiast kompresora? Co będzie lepsze in the long run?


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: caniggia » 2015-09-24, 11:59

W long run to zależy od osobistych preferencji:)
NA to zdecydowania zmiana przełożeń, wałków rozrządu itp.



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-09-24, 12:42

caniggia pisze:W long run to zależy od osobistych preferencji:)
NA to zdecydowania zmiana przełożeń, wałków rozrządu itp.
Osobiste preferencje przedstawiłbym tak



ale w ujęciu drogowym a nie wyścigowym ;-)


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spis treści”