GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Tu zajrzyj najpierw. Zebrane najważniejsze tematy z forum.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-11-12, 01:24

bart pisze:Ja opowiem o wrazeniach jak odbiore swojego to zdam ci relacje czy wg mnie isc w kompresor czy zostac bez :)
a to co mam lub za chwile bedzie zalozone:
- dolot KN
- zmienione kolektory wydechwe na ceramiczne BBK
- zmienione cewki na mocniejsze oraz nowe swiece
- przepustnica FR 62mm
- duza miska olejowa skrzyni oraz konwerter 3000
- most 3,73
- hamulce brembo 6p
i pewnie jeszcze jakies duperele o ktorych nie pamietam

mi mocy od 140-200km/h nie trzeba, bardziej od 0-140 :)

w drodze jeszcze tylnie zawieszenie....... zeby sie lepiej trzymal.

a jak bedzie mi malo to walki jeszcze beda do zmiany :) ale zostaje NA bo smialo mozna palic gume nawet w automacie :P
I jak? Dałeś kompresor czy zostawiłeś N/A? Ja się strasznie łamię - z jednej strony kompresor wydaje się prostym rozwiązaniem (w moim przypadku Vortech STD) ale N/A jest takie oldschoolowe, że aż mnie korci.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: bart » 2015-11-12, 08:44

Zostaje N/A, już lekko testowałem z programem od Brenspeed i muszę przyznać że jest zajefajnie! Skrzynia chodzi gładko, przyczepność zrywa na 1,2,3.... Trzeba delikatnie jeździć a wgralismy średni program na 93 oktany! Mam założony jeszcze lock line na przednie hamulce........ będę często musiał zmieniać opony! Auto stoi u lakiernika, nie mogę się doczekać!
Nie potrzeba mi żadnego kompresora, lepiej dobry upgrade zawieszenia i kilka poprawek w silniku, pewnie ze relatywnie kompresor nie drogo wychodzi ale nie drogo i łatwo to nie koniecznie dobry wybór.


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: caniggia » 2015-11-12, 11:03

TPS, może takie coś pomoże:)
GT z lt, wałkami Detroit Rocker (podobne do hot rod)
Robi Bossa jak chce. Około 400 koni.




Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy

Post autor: TPS » 2015-11-12, 13:06

caniggia pisze:TPS, może takie coś pomoże:)
GT z lt, wałkami Detroit Rocker (podobne do hot rod)
Robi Bossa jak chce. Około 400 koni.

Sądzę, że granica bezpiecznego driveability dla 197 AT 4.6 V8 do zastosowań drogowych to 400 KM. Zawsze będzie ktoś szybszym sprzętem. Mnie chodzi o modyfikację, która wyróżni moje auto z tłumu stock 4.6 V8, da poczucie mocy i przełoży się na zastosowanie cywilne do jazdy po Polsce. Drag Racingu nie uprawiam, no może czasem spod świateł :hyhy:


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spis treści”