I jak? Dałeś kompresor czy zostawiłeś N/A? Ja się strasznie łamię - z jednej strony kompresor wydaje się prostym rozwiązaniem (w moim przypadku Vortech STD) ale N/A jest takie oldschoolowe, że aż mnie korci.bart pisze:Ja opowiem o wrazeniach jak odbiore swojego to zdam ci relacje czy wg mnie isc w kompresor czy zostac bez
a to co mam lub za chwile bedzie zalozone:
- dolot KN
- zmienione kolektory wydechwe na ceramiczne BBK
- zmienione cewki na mocniejsze oraz nowe swiece
- przepustnica FR 62mm
- duza miska olejowa skrzyni oraz konwerter 3000
- most 3,73
- hamulce brembo 6p
i pewnie jeszcze jakies duperele o ktorych nie pamietam
mi mocy od 140-200km/h nie trzeba, bardziej od 0-140
w drodze jeszcze tylnie zawieszenie....... zeby sie lepiej trzymal.
a jak bedzie mi malo to walki jeszcze beda do zmiany ale zostaje NA bo smialo mozna palic gume nawet w automacie
GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy
Moderator: Moderatorzy
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy
Zostaje N/A, już lekko testowałem z programem od Brenspeed i muszę przyznać że jest zajefajnie! Skrzynia chodzi gładko, przyczepność zrywa na 1,2,3.... Trzeba delikatnie jeździć a wgralismy średni program na 93 oktany! Mam założony jeszcze lock line na przednie hamulce........ będę często musiał zmieniać opony! Auto stoi u lakiernika, nie mogę się doczekać!
Nie potrzeba mi żadnego kompresora, lepiej dobry upgrade zawieszenia i kilka poprawek w silniku, pewnie ze relatywnie kompresor nie drogo wychodzi ale nie drogo i łatwo to nie koniecznie dobry wybór.
Nie potrzeba mi żadnego kompresora, lepiej dobry upgrade zawieszenia i kilka poprawek w silniku, pewnie ze relatywnie kompresor nie drogo wychodzi ale nie drogo i łatwo to nie koniecznie dobry wybór.
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy
TPS, może takie coś pomoże:)
GT z lt, wałkami Detroit Rocker (podobne do hot rod)
Robi Bossa jak chce. Około 400 koni.
GT z lt, wałkami Detroit Rocker (podobne do hot rod)
Robi Bossa jak chce. Około 400 koni.
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: GT 4.6 2007r 305 KM zwiększenie mocy
Sądzę, że granica bezpiecznego driveability dla 197 AT 4.6 V8 do zastosowań drogowych to 400 KM. Zawsze będzie ktoś szybszym sprzętem. Mnie chodzi o modyfikację, która wyróżni moje auto z tłumu stock 4.6 V8, da poczucie mocy i przełoży się na zastosowanie cywilne do jazdy po Polsce. Drag Racingu nie uprawiam, no może czasem spod światełcaniggia pisze:TPS, może takie coś pomoże:)
GT z lt, wałkami Detroit Rocker (podobne do hot rod)
Robi Bossa jak chce. Około 400 koni.
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"