Strona 5 z 6

: 2010-04-20, 16:16
autor: horse
dla celibada od horsow i gongerow hoł hoł hoł

: 2010-04-20, 17:15
autor: andronik
Wyniki z piątku

: 2010-04-20, 17:31
autor: kaes
no to pięknie. w V6 ostatni jestem :rotfl: pocieszam się że tylko raz jechałem nie miałem możliwości poprawić ;)

: 2010-04-20, 17:44
autor: Deftronic
Niestety mój czas (tylko raz miałem mierzony) też jest słaby - grubo zaspałem na starcie (Alustar mówił, że około sekundy) :). Zabawa jednak była fajna, szkoda że Korala zabrakło.

: 2010-04-20, 17:47
autor: pudel
Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:

: 2010-04-20, 17:55
autor: kaes
pudel pisze:Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:
dr. Killer miał chyba problemy z trafieniem między bramki mierzące, ale mogę się mylić ;)

: 2010-04-20, 18:40
autor: Koral
Deftronic pisze:Niestety mój czas (tylko raz miałem mierzony) też jest słaby - grubo zaspałem na starcie (Alustar mówił, że około sekundy) :). Zabawa jednak była fajna, szkoda że Korala zabrakło.
no wlasnei lipa ze nie podaja ET+RT , jesli zaspales o sekunde to ET mialbys 12,2 a to juz wg mnei super wynik nawet jak na GTRa :)bo zwaz ze czasy na 1/4mili podane dla GTRa (11,5) i GT500(12,6) przez producentow to wlasnie czasy ET uzyskane na specjalnych odcinkach,gdzie asfalt na starcie tak sie lepi ze auto wogole sie nie uslizguje na starcie i nie traci zbednych ulamkow sekundy- takze nie martw sie czasem 13,2 bo to ET+RT -nie ma nikt wynikow ET ? sam jestem ciekawy jak wygladalaby kwalifikacja wg ET ,bo pewnie wielu zaspalo na starcie..

a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem? :)

: 2010-04-20, 20:09
autor: Deftronic
a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem? :)
Nie było się czego bać, to przecież tylko zabawa była. :) Fajnie było się sprawdzić z Alustarem czy z GT. Jasne, że na następny zlot przyjadę Guciem. :D No chyba, że w jakiś cudowny sposób zostanę posiadaczem nowego McLarena i ludzie będą chcieli zobaczyć go z bliska. :hyhy: :rotfl:

Yoshim jeszcze nie raz pojawimy się w kraju, więc może przy okazji jakiejś innej imprezy będzie okazja do spotkania się. ;)

: 2010-04-20, 21:16
autor: Koral
Deftronic pisze:..zostanę posiadaczem nowego McLarena i ludzie będą chcieli zobaczyć go z bliska. :hyhy: :rotfl:
mclaren f1 ? :) to juz bym Ci zazdroscil po calosci :P a nie wystarczy Ci ford GT ? ;)

a co do wynikow to ten sprzet pomiarowy nie mierzyl ani ET ani predkosci na mecie ??

: 2010-04-20, 21:56
autor: Magic
pudel pisze:Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:
Tak źle nie jest, myślę ok 17 bym zrobił tylko coś na starcie auto minimalnie mi drgnęło i na aparaturze wyszedł falstart wie cofałem auto by jeszcze raz ruszyć a gościu z obsługi mnie spławił że mam jechać wiec czas... a potem oczywiście aparatura się popsuła wiec nie wiem za co wzięli tyle kasy...

Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...

ps i tak już przy ¼ jestem stratny więc z reszty kasy rezygnuję na składkę dla Celibada

: 2010-04-20, 22:04
autor: kaes
dr.killer pisze:a potem oczywiście aparatura się popsuła wiec nie wiem za co wzięli tyle kasy...
aparatura się nie popsuła tylko daliśmy dupy z ilością paliwa do agregata :wstyd: i trzeba było na stacyje skoczyć

: 2010-04-21, 08:04
autor: Dezo
He, he, widzę, że klasyki to się nawet rocznikami ustawiły. Ima starszy, tym lepszy 65, 66, 67.
Ciekawe.
Pavulon, za rok 66 rządzi!

: 2010-04-21, 16:43
autor: pudel
dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...

: 2010-04-21, 17:20
autor: celibad
konkursowa jazda spotrowa :)

: 2010-04-21, 19:30
autor: Magic
pudel pisze:
dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...
KJS no tak naprawdę to już słyszałem tyle wersji tego skrótu choć Koniem Jeżdżę Szybko jest najlepszy.... też często spotykana to konkurs jazdy sprawnościowej czyli przeważnie mały plac czy tor z mnóstwem zakrętów ciasnych nawrotów i co tam se wymarzysz, od zawsze dominowały małe zwinę auta typu maluch, cienias choć w dzisiejszych czasach bardzo mocne CRX potrafią zmiażdżyć subaryny.... jak to jazda sprawnościowa większość zależy od kierowcy ale autko nie musie mieć sporo mocy tylko by było bardzo zrywne...

Od razu odpowiem bo pewnie zapytasz o zmianę faz rozrządu to u mnie jest przyspieszony czyli na dolnych obrotach silnika jest znacznie większa moc i moment a na wysokich jest mniej niż seryjnie czyli teoretycznie mocy ma mniej ale jest znacznie dynamiczniejszy to tak jak by zmienić charakterystykę silnika z benzyny na dizla ;)