II Ogólnopolski Zlot Mustangów w Polsce - Pogaduchy

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-04-17, 19:50

Super dzień, jazda po torze no i ćwiartka.

Właściciela niebieskiego GT na rybnickich blachach, który złoił mi 2 razy tyłek na ćwiartce, proszę o kontakt.



Awatar użytkownika
celibad
Forumowicz
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-04-17, 20:54

Koral , mamlas z Ciebie :) jak Ci się auto zepsuło to chociaż pić mogłeś .... było 12 pucharów do wygrania , sorki nie załapałeś się bo miałeś 13 miejsce ... i to dokładnie o 13.13 się poddałeś w piątek ... masz racje z tym fatum .... tego posta piszemy w 13 - tu ... tzn Pawlito,Maciej,Horse,Rafał,Jackster,Duchu,Celibad,Pluzz,Pavulon,Dezo,Alustar,Kaes,Alski ... najlepiej zadaj sobie teraz pytanie czy 13-stka jest teraz Twoją nieszczęśliwą cyfrą ...i sam sobie odpowiedz ..... muszę kończyć bo Nam lustro pękło
Koral jesteśmy z Tobą , 3maj się ....


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-17, 21:14

Według mnie szkolenie powinno uczyć poważnej jazdy, a nie jak w moim przypadku było widać zupełnie niepoważnie pochodzenie do każdej próby :cwaniak: co gorsza reszta szła w moje ślady bo wszędzie gdzie się pojawiałem to szaleństwo, drift od razu... a na co dzień się tego nie używa i niema nic wspólnego z bezpiecznym czy bardzo dynamicznym prowadzeniem... a instruktorzy przy moim zdominowaniu złym wpływem byli raczej obojętni...

Ale ja tam nie narzekam praktycznie pierwszy raz miałem okazję se tak po driftować co pewnie w to mi nikt nie uwierzy nie mówiąc że po raz pierwszy raz zrobiłem 360 stopni bokiem ba nawet więcej się udawało :hyhy: , koleżanki również nie narzekały, co chciały doświadczyć trochę zwariowanego hartkoru... Koral nie ucz się takich brzydkich rzeczy, :wstyd: jak ten naw rot na ręcznym przy takiej ogromnej prędkości bo to tylko dla złamania dziewczyn które i tak nie uległy i nie popuściły... :rotfl:

Karol trzeba było gadać że tak na poważnie do tego podchodziłeś :niepewny: to bym ci powiedział co i jak bo szczegóły mają spore znaczenie a od tego powinno się zacząć szkolenia pierwsze to odpowiednie siedzenie i operowanie kierownicą, dla drifterów bardzo ważne umiejętne posługiwanie się hamulcem ręcznym i pulsacyjne dodawanie gazu bo niema znaczenia ile masz pod maska zwłaszcza na takim mokrym torze... widziałem że większość próbowała znaleźć punkt dodania gazu by tak jechać nonstop to jest nie wykonalne przy takim aucie... dla rajdowców trzymanie się optymalnego toru jazdy, hamowanie silnikiem, i dla bardzo zawansowanych trzymaniu na gaz i jednoczesnym wciskaniem lewą nogą hamulca ale to bardziej dla aut z napędem na przód.

Karol nie polecam rond chyba że nie dbasz oto czy auto rozwalisz, bo jak się nie wie o podstawowych zasadach to dzwon murowany.

Co do moich umiejętności no bo może jestem skromny ale jak się zna pewne zasady, ma się refleks i odwagę to nie jest żaden wyczyn :D ale bardzo dziękuję za słowa uznania :padam: :padam: :padam: i wogule podziękowania dla wszystkich przybyłych, za przesympatyczną atmosferę, świetną zabawę no i oczywiście podziękowanie dla pięknych pań które tak mocno wszystkich wspierały i kibicowały.


Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-04-17, 21:41

"no i oczywiście podziękowanie dla pięknych pań które tak mocno wszystkich wspierały i kibicowały."

Już nie bądź taki skromny! Wszyscy widzieliy kolejkę dziewczyn do Twojego auta i miny jak wychodziły po "przejażdżce". Coś Ty tam robił to już pewnie pozostanie Waszą tajemnicą :rotfl: :rotfl: :rotfl:



AmerParts
Posty: 1
Rejestracja: 2010-03-07, 10:14
Model: Foose 2006
Silnik: V8 4.6
Kolor: Vista Blue

Post autor: AmerParts » 2010-04-17, 23:10

wielkie dzięki za przemiłe chwile i rewelacyjną atmosferę (już z niecierpliwością czekam na kolejny zlot) a przede wszystkim ukłony :padam: w stronę płci pięknej dzięki której PUCHAR MISTERA URODY :hurra:
wylądował w moich rękach (w zasadzie to powinien trafić do Chipa Foosa). Jeszcze raz dziekuję i wracajcie cali i zdrowi do domciu.

pozdr. Kuba



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-18, 10:54

celibad pisze:Koral , mamlas z Ciebie :) jak Ci się auto zepsuło to chociaż pić mogłeś ....
jakbym pil to juz na pewno GT wrocilby na lawecie :P uwierz ze bardzo sie stresowalem sytuacja,250km do domu a ja jechalem na krzywym napinaczu i resztce paska, jeszcze Ty mnie wystraszyles ze te resztki pasa pod kolem pasowym moga uszkodzic zimering-juz po 20km od lotniska znow stalismy i naprawialismy bo mimo ze nie przekraczalem 2tys rpm zapasowy napinacz strzelil :( auto juz mialem na podworku u jakis ludzi zostawic,ale zaryzykowalem ostatni raz zakladajac ostatnia resztke paska jaka mi zostala i krzywy napinacz,no i tak 40-50km/h kulalem sie do domu,po godzinie stwierdzilem ze bez roznicy czy jade 1600rpm na 3 czy na 5biegu i przyspieszylem do 80-90 a jak juz z bratem w turku sie spotkalem to lecialem 110,no i dolecialem :)

a co do przesadow to zebym wiedzial ze te slowa
A na pewno jak przyjdzie co do czego to ci pasek silnik urwie albo cos sie ze...a..
napisane w Wielka Sobote beda mialy taka moc to na pewno odpuscil bym sobie te wyscigi ;)

a tak na powaznie nei wierzac w przesady to spawacz ma zjeby bo zapewnial ze taka blacha musi wytrzymac choc wspomnial ze moznaby tez 4mm i mysle ze wtedy juz zadne czary nie wykrzywilyby napinacza ;)

po prostu wiedzac ze mam problem z paskiem moglem odpuscic sobie szkolenie tak jak rozmawialem z Kaesem, a przynajmniej ostatni etap, napinacz proby na 1/4mili wytrzymalby bez problemu, gorzej jest przy gwaltownych redukcjach jakie maja miejsce na torze-tylko ze wydawalo mi sie ze juz to dopracowalem w 99% i ze wzmocniony napinacz wytrzyma tak jak zapewnial spawacz.. teraz to sie boje ze ten steeda tez nie wytrzyma i ze jedynie ten za 500$ by sie nadal..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-18, 11:11

dr.killer pisze: po raz pierwszy raz zrobiłem 360 stopni bokiem ba nawet więcej się udawało :hyhy: , koleżanki również nie narzekały, co chciały doświadczyć trochę zwariowanego hartkoru... Koral nie ucz się takich brzydkich rzeczy, :wstyd: jak ten naw rot na ręcznym przy takiej ogromnej prędkości bo to tylko dla złamania dziewczyn które i tak nie uległy i nie popuściły... :rotfl:


no widzialem te Twoje wyczyny i mine jednej dziewczny na tym nawrocie :D wlasnei tam ja gwaltownie zredukowalem i poszedl mi ten napinacz,a okrazenie wczesniej w tym smaym miejscu uslyszalem poslizg paska i moglem juz sobie odpuscic..
dr.killer pisze:widziałem że większość próbowała znaleźć punkt dodania gazu by tak jechać nonstop to jest nie wykonalne przy takim aucie...
no ja wlasnei tylko gazem operowalem,ale u mnie ciezko sie nim operuje, jednak moc ma znaczenie,im wiecej tym gorzej opanowac takie auto po okregu.. ale tez udalo mi sie zrobic 360st bokiem :) zeby nie to ze mielismy najlizniejsza grupe i przez to najmniej prob to moze udaloby mi sie to kilka razy ;) 2pierwsze kolka to rzeczywiscie jechalem jak(cytuje celibata) "mamlas", potem juz powoli łapalem o co w tym chodzi,ale zapominalem ze w jednym miejscu wody jest 3x wiecej i tam najczesciej nie ujmowalem gazu i mnie obracalo,no ale pod koniec juz pamietalem(czasami ) ;)

ogolnie szkolenie mi sie tak podobalo ze zapomnialem o tym ze mam uwazac na napinacz no i nie dojechalem na 1/4mili- a najgorsze ze nie moglem juz zostac, bo tylko myslalem o tym czy dojade do domu czy nie- to bylo priorytetem i super ze sie udalo-napije sie z Wami na men's day :)

pozdro


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-18, 12:14

koral pisze:teraz to sie boje ze ten steeda tez nie wytrzyma i ze jedynie ten za 500$ by sie nadal..
Bardzo tego nie rozumiem co żeś namieszał że tak ci te napinacze rozwala?? Złożyłeś to z tego co pasuję czy cały zestaw kupiłeś... bo wystarczy że minimalnie masz pasek zbyt kurtki że te napinacze tak po tyłku dostają... bo nie chce mi się wieżyc że napinacze są takie słabe, szkoda że tak daleko jesteś bo umie w robocie napinaczy z 100 się przewala może by coś dopasował za max 200zł i to niemieckiego Ruville ewentualnie w jakimś sklepie z częściami poproś o pożyczenie katalogu Ruville na jego końcu są zdjęcia wszystkich napinacz i wybrać taki z jak najmniejszym ramieniem od napinacza to nie będzie szans by to się wygięło...


Obrazek

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-04-18, 12:46

Zlot był super , zabawy na torze rewelacja , dzięki wielkie dla organizatorów . :)


Bull & quattro

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2010-04-18, 13:03

Bez napina..nia się i paska na du... S E R D E C Z N E D Z I Ę K I !!! :D za SUUUUPER ZLOT! Przede wszystkim Celibadowi i Kaesowi, Dakocie i wszystkim którzy swój cenny czas poświęcili na organizację!
Stajnia zacna tak jak i zacni woźnice
Teraz tylko fotki, filmy i miłe wspomnienia :D :D
WIELKIE DZIĘKUJĘ ! Kasia&Tomek


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Mariuch
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-05-16, 19:22
Model: mustang 66
Silnik: V8 5.0
Kolor: niebieski
Kontakt:

Post autor: Mariuch » 2010-04-18, 13:57

Dziękuję organizatorom i przyjaciołom z kluby za zajebistą impreze..Tym pierwszym za zorganizowanie w Poznaniu do którego mam 100 km...dalej miełbym stracha mając na uwadze luzy w sterowaniu bolidem , o zawiechach nie wspomne...a drugim za miłą konwersacje i kupę śmiechu :padam: :padam:


Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
zaborjr
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-07-09, 08:25
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: RubyRed

Post autor: zaborjr » 2010-04-18, 15:40

Kuba pisze:Super dzień, jazda po torze no i ćwiartka.

Właściciela niebieskiego GT na rybnickich blachach, który złoił mi 2 razy tyłek na ćwiartce, proszę o kontakt.
To nie niebieski tylko SONIC BLUE ;) Właściciel to kris

No i obowiązkowo podłączam się do podziękowań :D
Ostatnio zmieniony 2010-04-18, 16:02 przez zaborjr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-04-18, 15:57

Ja wprawdzie daleko nie miałem do domu :) ale moze to i dobrze bo nadal zdycham :wstyd: po wczorajszej mieszance wybuchowej :hyhy:

dzięki wszystkim za świetne spotkanie, miłe turlanka i wyścigi :) szacun :padam: dla organizatorów za przygotowanie zlotu !!!

nie mogę się doczekać filmu z turlanka po autobanie :]



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-04-18, 16:12

Ja ze swojej strony chciałbym bardzo serdecznie podziękować za udany zlot, za wspaniałą atmosferę, za wysiłek Organizatorów włożony w jego stworzenie i przede wszystkim za puchar, którym nagrodziliście moją szkapinę.

Przepraszam wszystkich, że nie mogłem zostać dłużej, ale niestety uczelniane obowiązki mnie wzywały :(

Raz jeszcze wielkie dzięki za wszystko! :)

Witek zwany SIMem



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-04-18, 16:53

Zlot był super. :D Wielkie podziękowania dla organizatorów oraz wszystkich uczestników. Zabawa na torze przednia. Fajnie było się znowu zobaczyć. Jak wrócimy na chatę to wrzucimy zdjęcia i filmy. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Ogólnopolski Zlot Mustangów”