II OZM Poznań - Lista na Tor 16.04.2010
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2280
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no wlasnei lipa ze nie podaja ET+RT , jesli zaspales o sekunde to ET mialbys 12,2 a to juz wg mnei super wynik nawet jak na GTRa :)bo zwaz ze czasy na 1/4mili podane dla GTRa (11,5) i GT500(12,6) przez producentow to wlasnie czasy ET uzyskane na specjalnych odcinkach,gdzie asfalt na starcie tak sie lepi ze auto wogole sie nie uslizguje na starcie i nie traci zbednych ulamkow sekundy- takze nie martw sie czasem 13,2 bo to ET+RT -nie ma nikt wynikow ET ? sam jestem ciekawy jak wygladalaby kwalifikacja wg ET ,bo pewnie wielu zaspalo na starcie..Deftronic pisze:Niestety mój czas (tylko raz miałem mierzony) też jest słaby - grubo zaspałem na starcie (Alustar mówił, że około sekundy) . Zabawa jednak była fajna, szkoda że Korala zabrakło.
a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem?
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Nie było się czego bać, to przecież tylko zabawa była. Fajnie było się sprawdzić z Alustarem czy z GT. Jasne, że na następny zlot przyjadę Guciem. No chyba, że w jakiś cudowny sposób zostanę posiadaczem nowego McLarena i ludzie będą chcieli zobaczyć go z bliska.a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem?
Yoshim jeszcze nie raz pojawimy się w kraju, więc może przy okazji jakiejś innej imprezy będzie okazja do spotkania się.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Tak źle nie jest, myślę ok 17 bym zrobił tylko coś na starcie auto minimalnie mi drgnęło i na aparaturze wyszedł falstart wie cofałem auto by jeszcze raz ruszyć a gościu z obsługi mnie spławił że mam jechać wiec czas... a potem oczywiście aparatura się popsuła wiec nie wiem za co wzięli tyle kasy...pudel pisze:Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29
Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
ps i tak już przy ¼ jestem stratny więc z reszty kasy rezygnuję na składkę dla Celibada
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
KJS no tak naprawdę to już słyszałem tyle wersji tego skrótu choć Koniem Jeżdżę Szybko jest najlepszy.... też często spotykana to konkurs jazdy sprawnościowej czyli przeważnie mały plac czy tor z mnóstwem zakrętów ciasnych nawrotów i co tam se wymarzysz, od zawsze dominowały małe zwinę auta typu maluch, cienias choć w dzisiejszych czasach bardzo mocne CRX potrafią zmiażdżyć subaryny.... jak to jazda sprawnościowa większość zależy od kierowcy ale autko nie musie mieć sporo mocy tylko by było bardzo zrywne...pudel pisze:Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
Od razu odpowiem bo pewnie zapytasz o zmianę faz rozrządu to u mnie jest przyspieszony czyli na dolnych obrotach silnika jest znacznie większa moc i moment a na wysokich jest mniej niż seryjnie czyli teoretycznie mocy ma mniej ale jest znacznie dynamiczniejszy to tak jak by zmienić charakterystykę silnika z benzyny na dizla