II OZM Poznań - Lista na Tor 16.04.2010
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
II OZM Poznań - Lista na Tor 16.04.2010
Prosze o wpisywanie kto czym przyjedzie i potwierdzenie uczestnictwa w imprezie na torze.
Musimy ustalić regulamin wyścigów na 1/4 mili więc wpisujcie model i wersje silnika żeby można was jakoś podzelić.
Za impreze na torze (szkolenie z 4 instruktorami, obsługa sprzętu pomiarowego, karteka z lekarzem) zapłacimy łacznie około 7300 PLN wychodzi przy 21 osobach ~345/osobe. Jeżeli
ktoś sie waha jeszcze to niech się dopisuje - będzie taniej.
1. Alustar
2. Kaes
3. Celibad
4. andronik - GT S197
5. Maciej
6. Darenty
7. Horse
8. Deftronic
9. dr.Killer
10. Pavlito
11. Duchu
12. Koral
13. Kris
14. Magic
15. tomaho
16. ono
17. escalar
18. EgonW3
19. leshack
20. max-1
21. Baks
Musimy ustalić regulamin wyścigów na 1/4 mili więc wpisujcie model i wersje silnika żeby można was jakoś podzelić.
Za impreze na torze (szkolenie z 4 instruktorami, obsługa sprzętu pomiarowego, karteka z lekarzem) zapłacimy łacznie około 7300 PLN wychodzi przy 21 osobach ~345/osobe. Jeżeli
ktoś sie waha jeszcze to niech się dopisuje - będzie taniej.
1. Alustar
2. Kaes
3. Celibad
4. andronik - GT S197
5. Maciej
6. Darenty
7. Horse
8. Deftronic
9. dr.Killer
10. Pavlito
11. Duchu
12. Koral
13. Kris
14. Magic
15. tomaho
16. ono
17. escalar
18. EgonW3
19. leshack
20. max-1
21. Baks
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Prosze o wpisywanie kto czym przyjedzie i potwierdzenie uczestnictwa w imprezie na torze.
Musimy ustalić regulamin wyścigów na 1/4 mili więc wpisujcie model i wersje silnika żeby można was jakoś podzelić.
Proponuje:
1) V6
2) V8
Lub mocami:
1)<250 kM
2)<350 kM
3) powyzej
Za impreze na torze (szkolenie z 4 instruktorami, obsługa sprzętu pomiarowego, karteka z lekarzem) zapłacimy łacznie około 7300 PLN wychodzi przy 21 osobach ~345/osobe. Jeżeli
ktoś sie waha jeszcze to niech się dopisuje - będzie taniej.
1. Alustar - GT500
2. Kaes - V6.3
3. Celibad - GT500 V6
4. andronik - GT S197
5. Maciej - V6
6. Darenty
7. Horse
8. Deftronic
9. dr.Killer
10. Pavlito
11. Duchu
12. Koral GT V8 +200HP
13. Kris
14. Magic
15. tomaho
16. ono
17. escalar
18. EgonW3
19. leshack
20. max-1
21. Baks
Musimy ustalić regulamin wyścigów na 1/4 mili więc wpisujcie model i wersje silnika żeby można was jakoś podzelić.
Proponuje:
1) V6
2) V8
Lub mocami:
1)<250 kM
2)<350 kM
3) powyzej
Za impreze na torze (szkolenie z 4 instruktorami, obsługa sprzętu pomiarowego, karteka z lekarzem) zapłacimy łacznie około 7300 PLN wychodzi przy 21 osobach ~345/osobe. Jeżeli
ktoś sie waha jeszcze to niech się dopisuje - będzie taniej.
1. Alustar - GT500
2. Kaes - V6.3
3. Celibad - GT500 V6
4. andronik - GT S197
5. Maciej - V6
6. Darenty
7. Horse
8. Deftronic
9. dr.Killer
10. Pavlito
11. Duchu
12. Koral GT V8 +200HP
13. Kris
14. Magic
15. tomaho
16. ono
17. escalar
18. EgonW3
19. leshack
20. max-1
21. Baks
Ostatnio zmieniony 2010-03-03, 13:52 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
1. Alustar - GT500 500KM
2. Kaes - V6 200KM
3. Celibad - V6 200KM
4. andronik - GT S197 300KM
5. Maciej - V6 200KM
6. Darenty - S197 V8 300 KM
7. Horse - V6 ok. 220KM
8. Deftronic GT(R) V6 487KM
9. dr.Killer V6 200 KM
10. Pavlito S197 GT 300 KM
11. Duchu V8 200KM '67
12. Koral GT V8 400KM
13. Kris GT 300KM
14. Magic GT 300 KM S197
15. tomaho V6 200KM S197
16. ono V8 315 KM Bullitt
17. escalar S197 V8 Bullitt
18. EgonW3 S197 V8 Bullitt
19. max-1 V6 210 KM
20. Baks Ford F-150 300KM
21. Pavulon V8 200KM
22. Jackster - S197 V8 300 KM
23. Dark Red - - S197 V8 300 KM
24. alski S197 V8 300KM
2. Kaes - V6 200KM
3. Celibad - V6 200KM
4. andronik - GT S197 300KM
5. Maciej - V6 200KM
6. Darenty - S197 V8 300 KM
7. Horse - V6 ok. 220KM
8. Deftronic GT(R) V6 487KM
9. dr.Killer V6 200 KM
10. Pavlito S197 GT 300 KM
11. Duchu V8 200KM '67
12. Koral GT V8 400KM
13. Kris GT 300KM
14. Magic GT 300 KM S197
15. tomaho V6 200KM S197
16. ono V8 315 KM Bullitt
17. escalar S197 V8 Bullitt
18. EgonW3 S197 V8 Bullitt
19. max-1 V6 210 KM
20. Baks Ford F-150 300KM
21. Pavulon V8 200KM
22. Jackster - S197 V8 300 KM
23. Dark Red - - S197 V8 300 KM
24. alski S197 V8 300KM
You can never have too much power, just not enough traction.
Dla tych co sie jeszcze nie zdecydowali i maja watpliwosci jak bedzie w piatek na torze.
Termin: Piątek 16 kwietnia 2010
Liczba uczestników: 30
Samochody: nasze
Ilość instruktorów: 4
09:45 – 10.00 – przyjazd gości 4 x
10:00 – 11:00 – stacja nr 1 - Płyta poślizgowa (Test Łosia, Hamowanie awaryjne )
11:00 – 12:00 – stacja nr 2 - Zakręt na płycie poślizgowej
12:00 – 13:00 – stacja nr 3 - Slalom
13:00 – 14:00 – stacja nr 4 - Krąg z płytą poślizgową
14:00 – 17:00 – wyścigi na ¼ mili
Termin: Piątek 16 kwietnia 2010
Liczba uczestników: 30
Samochody: nasze
Ilość instruktorów: 4
09:45 – 10.00 – przyjazd gości 4 x
10:00 – 11:00 – stacja nr 1 - Płyta poślizgowa (Test Łosia, Hamowanie awaryjne )
11:00 – 12:00 – stacja nr 2 - Zakręt na płycie poślizgowej
12:00 – 13:00 – stacja nr 3 - Slalom
13:00 – 14:00 – stacja nr 4 - Krąg z płytą poślizgową
14:00 – 17:00 – wyścigi na ¼ mili
Ostatnio zmieniony 2010-03-17, 14:40 przez AluStar, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
było pisane "ok. 7300", tor kosztuje 4400 netto czyli niecałe 5400, do tego dochodzi ambulans (645 netto + koszty przejazdu tam i spowrotem) oraz sprzęt pomiarowy (1400 zł), + prawdopodobnie koszt agregata (który może odpadnie jak ktoś z forum załatwi).koral pisze: no ale o co Ci chodzi Celi? przeciez zapytalem kto wplacil a kto nie;p tylko twierdzasz mnei w przekonaniu ze na tym forum lepiej sie nie odzywac a jesli juz to zeby nie podpadac moderatorom..
czerwony - wpłata dokonana
zielony - wpłata potwierdzona
to skoro juz tak Cie wkurzam to zadam jeszcze jedno zuchwale pytanie: " dlaczego koszt 7300 zaokraglil sie do 8tys.zl ?" bo widze ze tylko ja i alski mamy odwage pytac, ale jestem pewny ze reszta tez chce wiedziec, lepiej wyjasnic ,bo co niektorzy (np ja ) mogliby sobie pomyslec ze organizatorzy za tor nie placa tak jak alski zapytal co jest w tych 250zl bez hotelu tak ja sie odwazylem spytac o rosnacy koszt toru
ustawie wygaszanie, bo moze rzeczywiscie za zuchwale pytania zadaje ..
W razie czego służe wyciągiem z konta ile przelałem, ile nie przelałem, i czy ja za to też zapłaciłem czy was wykorzystuje.
Ostatnio zmieniony 2010-03-27, 00:53 przez kaes, łącznie zmieniany 1 raz.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Tak offtopowo - nie da rady przesunąć godziny rozpoczęcia toru o jakieś 60 minut do przodu?
Właśnie do mnie dotarło o której będę się musiał zwalić z wyra. A drugi raz mnie strzeliło jak sobie uświadomiłem, że to ma być dzień wolny od pracy.
Koniec jest przewidziany na 17, o 18 też słońce będzie świecić nad prerią w Pobiedziskach.
Pany Organizatory - da radę co zrobić?
Właśnie do mnie dotarło o której będę się musiał zwalić z wyra. A drugi raz mnie strzeliło jak sobie uświadomiłem, że to ma być dzień wolny od pracy.
Koniec jest przewidziany na 17, o 18 też słońce będzie świecić nad prerią w Pobiedziskach.
Pany Organizatory - da radę co zrobić?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
to teraz kwestia tylko czy Kaes ktory sam ma prawie 500km zalatwi przesuniecie godziny rozpoczecia szkolenia.. sam jestem za o ile nie spowoduje to np mniejszej ilosci przejazdow na 1/4mili czy krotszego szkolenia.. bo patrzac na program jest bardzo napiety np konczy sie slalom,odrazu zaczyna sie plyta,konczy sie plyta zaczyna sie cwiartka,a gdzie czas na ustawienie sprzetu pomiarowego i zorganizowanie tego wszystkiego tak zeby nie bylo balaganu..tomaho pisze:zglaszam "brak sprzeciwu" aby szkolenie rozpoczelo sie o 11 ;] przyznam sie ze daleko nie mam ale przynajmniej zdarze sniadanie z zona zjesc...chociaz raz w tygodniu ;]
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
mi pasuje no ale rzeczywiscie jak ktos ma 400czy 500km to najlepszym rozwiazaniem jest przyjazd w czwartek..sam sie nad tym zastanawiam mimo ze mam tylko 250km..
jesli cwiartka bedzie sie konczyla przy zachodzie słonca to mozemy miec piekne zdjecia (dzieki kaczemu ) sam jestem laikiem jesli chodzi o fotografowanie ale zauwazylem ze najlepsze zdjecia wychodza wlasnie o zmierzchu no i po cwiartce na wzmocneinie mozna odrazu sobie zafundowac cwiartke w %
jesli cwiartka bedzie sie konczyla przy zachodzie słonca to mozemy miec piekne zdjecia (dzieki kaczemu ) sam jestem laikiem jesli chodzi o fotografowanie ale zauwazylem ze najlepsze zdjecia wychodza wlasnie o zmierzchu no i po cwiartce na wzmocneinie mozna odrazu sobie zafundowac cwiartke w %