czytam o poprawianiu osiągów Waszych Fordów i zaczynam kompletować na razie listę części do swojego złomka

Auto jest i ma być do jazdy na co dzień, ale fabryczne osiągi już mi powoli nie wystarczają. Głównie zależy mi na większym momencie chociaż moc również można by było mu podnieść. Standardowo siedzi w nim silnik 302 cid z 1975 r. Auto było z klimatyzacją ale jest już w 80% zdemontowana [zbędny ciężar i ponoć "dławienie" silnika;)]
Auto ma być robione w budżecie studenckim, czyli po taniości

Czytałem, że mogę bez przeszkód wywalić: "smog pump" i rozdzielić wydech na 2 rury, co zwiększy moment i lekko podniesie moc.
Dodatkowo zastanawiam się nad elektrycznym wentylatorem i oddzielną chłodnica oleju do skrzyni taką jak macie w swoich klasykach. Ponoć standardowy wentylator chłodnicy stawia duże opory powietrza i zamiana na elektryczny wpłynie znacząco na mniejsze obciążenie silnika. W bliskich planach jest również gaźnik 4 gardzielowy, kolektor dolotowy oraz MSD [jeśli jest potrzebne], dbając o paliwo potrzebna będzie również elektryczna pompa paliwa.
Idąc za zmianami myślałem też o: TransGo Reprogramming Kit do skrzyni biegów oraz tarczowych hamulcach.
No i teraz pojawia się problem.
W jakiej kolejności kupować i zakładać części, żeby to miało ręce i nogi.
Od czego zacząć, czy może coś z tego nie jest potrzebne.
No i jakie części kupować. Nie znam się na firmach z USA, a nie zależy mi na logo.
Nasłuchałem się sporo opinii od mechaników, którzy nie wiem jak duże mają pojęcie o tym o czym gadają wiec proszę o weryfikację i o pomoc w temacie. Części jest sporo i tak jak mówiłem potrzebuje osiągnąć kompromis miedzy cena a jakością.
Ponieważ nie chcę się wygłupić i pisać jakiś bzdur, czy mógłbym liczyć na Wasze podpowiedzi jakie produkty wybrać oraz gdzie i co najtaniej?


Najlepiej gotowca co potrzebuje kupić
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

Pomysły o czym zapomniałem również mile widziane.
dziękuje za przeczytanie do końca.
pozdrawiam
Evening