cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-22, 18:34

Olaf pisze:byłem ostatnio na Cargo i 3 razy (bo nie mógł uwierzyć : ) wyprzedziłem Nissana Skyline 270KM (chyba model R34) tak o 2 długości... co jak na napęd 4x4 nie jest u niego dobrze...
Juz stare ale sprostuje troszke ;)

Ten nissan skyline to seria która ma 250 km, model r33 i napęd na tynlą oś a nie na cztery.

Ogólnie to chyba wszyscy go objezdzają bo "chyba" jest to juz zajechany skaj i jak tam jest z 230km to będzie dobrze ;)

Mówie o srebrnym skaju - nie wiem czy to ten ale przyjezdza taki i kiedyś widziałem ze jezdził z jakimiś mustangami.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-08-23, 13:04

Możliwe że to ten, jakiś taki grafitowy/srebrny/stalowy? był, cholera wie..., mówił że ma 270KM to tak piszę, ja tam hamowni podręcznej nie mam coby zbadać, czy ktoś nie ściemnia ;)

ostatio z Frogiem testowałem jego zmiany - muszę przyznać że nieźle pod drift szykuje Mustanga, najpierw przekładka z V6 na V8, teraz szybki boczne i tylna z plexi (na sprężynkach :hyhy: ), tapicerka i fotel i kanapa wywalone, głośniki, lampy przeciwmgielne tyż, zderzak odczepiany : ), także ''goła blacha'', normalnie szok jak się patrzy co się kryje pod tapicerką (blacha nieobrobiona, normalnie jakbym sam taką wyklepał ; ). ale jest mocno lżejszy i odchodzi wyraźnie na 3 długości. Ale start i tak mam zdecydowanie lepszy - tak do 200-300m spoko : ) Gorzej jak poprawi zawiesznie... się skończy bajka.
Czekam na poprawki w każdym razie :]

Ostatnie 2 tyg. to Misiaki zrobiły sobie na naszym Cargo pasiekę, czy co do cholery??! Mam ich dokarmiać czy co?? Normalnie nie mozna przyjechać, żeby nie zobaczyć ich zgrai .... ale spoko, przeczekamy ich!!! :D

Ja to 2 tyg. temu ścignąłem o 2 dł. (3 razy) jakąś Audi S6 340KM - gość dopiero kupił i szalał nią 'niezwyciężony' po parkingu, ale mu mina zrzedła : )))

Potem dostałem od jakiejś Hondy CRX - podobno objeżdzałem ją rok temu (bo pamiętał) ale facet poczynił mocne modyfikacje i jest szybszy.

Potem raz ścignąłem tą już wspominaną odchudzoną Alfę 156 V6 ale kolejne 2 razy to mnie ścignął - jest dobry. I szybszy , co ciekawe. Ludzie generalnie tak na Alfy narzekają, że się psują i są tylko takimi ''bulwarówkami'' ale jednak kilka modeli mieli niezłych (szczególnie te z lat 60-tych, stylistyka powala nawet teraz).



neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-23, 16:26

Olaf pisze:Możliwe że to ten, jakiś taki grafitowy/srebrny/stalowy? był, cholera wie..., mówił że ma 270KM to tak piszę, ja tam hamowni podręcznej nie mam coby zbadać, czy ktoś nie ściemnia ;)
Rozumiem, kazdy wyolbrzymia sobie troche osiągi ale ogólnie on dostaje prawie od kazdego choc po parkingu lata bokami jak szalony - to pewnie dlatego jest troche zajezdzony albo mi sie wydaje.
Olaf pisze:ostatio z Frogiem testowałem jego zmiany - muszę przyznać że nieźle pod drift szykuje Mustanga, najpierw przekładka z V6 na V8, teraz szybki boczne i tylna z plexi (na sprężynkach :hyhy: ), tapicerka i fotel i kanapa wywalone, głośniki, lampy przeciwmgielne tyż, zderzak odczepiany : ), także ''goła blacha'', normalnie szok jak się patrzy co się kryje pod tapicerką (blacha nieobrobiona, normalnie jakbym sam taką wyklepał ; ). ale jest mocno lżejszy i odchodzi wyraźnie na 3 długości. Ale start i tak mam zdecydowanie lepszy - tak do 200-300m spoko : ) Gorzej jak poprawi zawiesznie... się skończy bajka.
Czekam na poprawki w każdym razie :]
Ścigałem się z tym frogiem i pozniej gadaliśmy, fajna wydmuszka z tego mustanga, szliśmy równo do 4-tego biegu i juz trzeba było hamować. Ogólnie nie wiem jak to mozliwe, ja mam u siebie 270-280km a frog ma shamowane podobno 286, moj nissan wazy 1200kg a jego mustang po odchudzeniu z 1500kg to jest 300kg róznicy wiec powinienem być conejmniej długość przed nim a tu się zaskoczyłem ;)

Czy ktoś wie ile wazy ford mustang gt taki jak ma frog? I ile mogł go odchudzić 150-200kg?

A wczoraj na cargo było spoko, bardzo duzo wyścigów i psiaków nie było.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-08-23, 19:31

ja się wścieknę - specjalnie wczoraj nie pojechałem bo rozwaliłem kolano i myślę "aaaa, będę tam stał i kwitł przez 2 godz. a zero wyścigów to nie jadę''... :zly:

No to w czwartek może 'po Lechu' wpadnę... to się musimy ścignąć (mawet z jednym 200sx (czerwonym, ale one wszystkie sa czerwone : )) to się z 2 tyg. temu miałem scignąć ale 'dyskoteka' nadjechała i mnie wywiało...

Z wagą Mustanga GT to są jakieś cyrki... ja mam wpisane w dowodzie ''G-masa własna 1833kg'' co chyba nie jest możliwe, wg. mnie to powinno być ok. 1583kg -1609kg w zalezności od skrzyni biegów czy dachu. Każdy podaje inaczej, ja już zapowiadałem że pojadę do skupu złomu żeby mi zważyli grata! : ))

No załóżmy że waży 1583kg, ile Frogu mógł odjąć: siedzenia 2 razy po 30kg? (+12kg laminat), zapasowe koło+lewarek 22kg, tylna kanapa 15kg.?, tapicerka 10kg?, głośniki i boczki drzwi 10kg, szyba tylnia i boczne 15kg?, halogen przedni 5kg? = razem 125kg... no nie za dużo, szyby chyba mogą być cięższe.... aaa, tłumiki przelotowe jeżeli ma to mogą być też lżejsze....

Frogu ma jeszcze standardowe opny, stąd go na pierwszych 200 m biorę (chociaż to może też kwestia tego, że się ślizga, bo jest lżejszy...)



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-08-23, 20:25

Ja ostatnio ważyłem swojego , nie pamiętam dokładnie bo bardziej sprawdzałem rozłożenie mas ale coś koło 1600 kg , tył 100 kg lżejszy (prawie pusty bak) .


Bull & quattro

Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2010-08-24, 01:28

neo2005 pisze:Ogólnie nie wiem jak to mozliwe, ja mam u siebie 270-280km a frog ma shamowane podobno 286,
Tak porównujecie tylko konie mechaniczne,a porównaj moment,i przy jakich obrotach jest osiagalny najwyższy :)


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-24, 14:23

Nie wszystkie są czerwone ;)

Ja to teraz bede pewnie w niedziele.

No własnie z tą wagą jakoś dziwnie jest to nigdzie nic moge znalezc konkretnych info.

Co do momentu to mamy podobnie i nie jest on tak bardzo wazny, chodzi o samą wage samochodu który jest 300kg lzejszy ;)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-08-25, 07:46

Sx idzie nawet na wysokich dopóki mu panewki nie obruci - co ma miejsce w kazdym egzemplarzu :zdegustowany:



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-25, 08:32

Stachu_xjr pisze:Sx idzie nawet na wysokich dopóki mu panewki nie obruci - co ma miejsce w kazdym egzemplarzu
No chyba że ma zakuty silnik to coś tam idzie :) Bo rzeczywiście Stachu_xjr, ale SX ma seryjne silniki z "plastiku" :) Co do ścigania się na 1/4 to nie ta liga w porównaniu do Stanga :)



neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-26, 13:37

Ciekawych zeczy tu się dowiaduje :hyhy:

Amerykańskie konie silniejsze od japońskich hehe.

Panowie gdzie wam siadają panewki w sx'ach? Tak tak w silniku ca18det 1.8t - ale nie w sr20det 2.0

Upalam s13 z silnikiem sr i jakoś wszystko ma się dobrze, a ze siadają panewki to wina właścicieli bo z małej pojemnosci robią duzo większą moc a trzeba dbać o olej, nie katować na zimnym, wiedziec kiedy odpuscic zeby sie schłodził itp.

Jak byście z mustanga 4.6 seryjnego gdzie ma ok 300hp zrobili 600hp (tak jak z 1.8 lub 2.0 robią 280-300-350) to jestem ciekaw czy taka v8 nie powiedziała by papa (mowa o silniku z seryjnymi korbami i tłokami) ;)

Niech wpadnie jakiś mustang 4.6 gt na cargo ;)
Ostatnio zmieniony 2010-08-26, 13:39 przez neo2005, łącznie zmieniany 1 raz.



neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-26, 13:40

W niedziele :P

Dzisiaj nie dam rady.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-08-26, 16:24

wyluzujcie,

mowa jest o potężnej róznicy w WADZE sięgającej 300kg - tego nie da się zniwelować tym że 300KM z V8 ciągnie lepiej niż 300KM 2.o turbo (co jasne chyba).

A jakby Mustang seria miał podkręcony silnik do 600KM to na pewno by się skrzynia zwaliła (to na początek :orany:



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-26, 19:17

neo2005 pisze: Jak byście z mustanga 4.6 seryjnego gdzie ma ok 300hp zrobili 600hp (tak jak z 1.8 lub 2.0 robią 280-300-350) to jestem ciekaw czy taka v8 nie powiedziała by papa (mowa o silniku z seryjnymi korbami i tłokami) ;)
Spokojnie,skrzynia automat i silnik wytrzymuje bez pierdnięcia 550HP ;) Przykład Korala GT

1.8T w pierwszych SX-ach to porażka,później już poprawili bebechy i te silniczki naprawde fajnie śmigają jak się o nie dba.

Olaf jedź na Cargo strzepać dupe skośnookim :rotfl:



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-08-26, 20:19

boleknh,

ja to na Cargo nocuję, więc nie ma bata, będę.

Teraz oczywiście kunta, pada :kwasny:

Ja słyszałem, że automat to do 400KM wytrzymuje, potem (powyżej 450) pada na 100%. Serio, zobacz poważnych firm Kity - do automatu głównie do 400KM, do manuala do 450-500KM MAX. (mówię BEZ dodatkowych zmian tłoków, korbowodów, skrzyni etc.).

Koral oczywiście jest poza jakąkolwiek dyskusją - nie polemizuję, wierzę na słowo :)

A jak SX waży 300kg mniej to już jak ma 220KM to może mnie przeganiać, uważam, więc jak kolega tutaj w SX ma 300KM no to będzie marny wyścig (bez napięcia kto wygra :zdziwko:



neo2005
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-20, 12:54
Model: 200sx
Silnik: inny V8
Kolor: Niebieski

Post autor: neo2005 » 2010-08-27, 14:42

nie ma co gadać V8 to nie 4.

Niestety do 300km jeszcze troche mi brakuje (jest 270-280), chetnie sprawdze się z Tobą olaf, nie wiem czy to Ty ale moj kolega (czerwony/pomarańczowy) sx s13 ze swapem silnika z 1.8 na 2.0 scigał się z jakimś mustangiem co mówił ze ma 350hp (srebrny) i sx dostał w dupe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”