Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Moderator: alski
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Czy jeśli ktoś nie zaliczył szkolenia z bezpiecznej jazdy, nie powinien brać udziału w tym o sportowym charakterze? Dobrze rozumiem?
- Drivingowiec
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-03-09, 23:24
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Generalnie jest to dla osób które już zaliczyły szkolenie lub mają doświadczenie w jeździe na torze.
- Drivingowiec
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-03-09, 23:24
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Zmieniamy program szkolenia na wniosek osób które już były na szkoleniu, po szkoleniu otrzymacie certyfikat ukończenia szkolenia. Termin 13 września.
Cena szkolenia (obejmuje obiad): 550zł brutto
Przybliżony plan szkolenia:
Godz. 08:50 Przyjazd uczestników.
Godz. 09:00 Powitanie, rejestracja uczestników.
Godz. 09:10 Wykład teoretyczny.
Godz. 09:30 Rozpoczęcie ćwiczeń praktycznych.
1. Slalom – balans masy
2. Awaryjna zmiana pasa
3.Nauka driftu na łuku o obniżonej przyczepności,
4. Tor jazdy- jazdy sportowe po Małej Pętli (1km)
5. Beczka (dla chętnych) Godz. 13:15 Obiad (w cenie)
6. Tor jazdy w zakręcie (cztery fazy zakrętu), pokonywanie łuku w różnych trybach ustawień samochodu.
7. Pętla leśna – sekcja zakrętów - dobór optymalnego toru jazdy (jeśli będzie deszcz, próba ta będzie zamieniona na inną)
8. Próba sportowa z pomiarem czasu za pomocą fotokomórki.
Godz. 15:45 Podsumowanie szkolenia, omówienie najczęściej popełnianych błędów, rozdanie certyfikatów, wręczenie pucharów.
Godz. 16:00 Planowane zakończenie zajęć.
Ilość miejsc ograniczona do 8, max 9 samochodów.
Organizatorem jest jak zwykle Driving Experience, a zapisów można dokonać mailowo na biuro@sjs.pl
Jeśli macie pytania, śmiało dzwońcie 664 128 812
Cena szkolenia (obejmuje obiad): 550zł brutto
Przybliżony plan szkolenia:
Godz. 08:50 Przyjazd uczestników.
Godz. 09:00 Powitanie, rejestracja uczestników.
Godz. 09:10 Wykład teoretyczny.
Godz. 09:30 Rozpoczęcie ćwiczeń praktycznych.
1. Slalom – balans masy
2. Awaryjna zmiana pasa
3.Nauka driftu na łuku o obniżonej przyczepności,
4. Tor jazdy- jazdy sportowe po Małej Pętli (1km)
5. Beczka (dla chętnych) Godz. 13:15 Obiad (w cenie)
6. Tor jazdy w zakręcie (cztery fazy zakrętu), pokonywanie łuku w różnych trybach ustawień samochodu.
7. Pętla leśna – sekcja zakrętów - dobór optymalnego toru jazdy (jeśli będzie deszcz, próba ta będzie zamieniona na inną)
8. Próba sportowa z pomiarem czasu za pomocą fotokomórki.
Godz. 15:45 Podsumowanie szkolenia, omówienie najczęściej popełnianych błędów, rozdanie certyfikatów, wręczenie pucharów.
Godz. 16:00 Planowane zakończenie zajęć.
Ilość miejsc ograniczona do 8, max 9 samochodów.
Organizatorem jest jak zwykle Driving Experience, a zapisów można dokonać mailowo na biuro@sjs.pl
Jeśli macie pytania, śmiało dzwońcie 664 128 812
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2016-06-11, 12:12
- Model: GT CS 2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Ale jakiego szkolenia ? - szkolenia techniki jazdy stopnia 2giego , czy szkolenia dla właścicieli samochodów Mustang - chciałbym wiedzieć jaką moc sprawczą bede miał z tym certyfikatem chcac kontynować dalszą nauke (jak inna szkola powie ze ten certyfikat dla nich nic nie znaczy i musze zaczac od poczatku - to znaczy ze cert ma 0wa moc sprawcza)po szkoleniu otrzymacie certyfikat ukończenia szkolenia
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Zapraszam do wpisywania się na listę Termin 13 września.
1.Drivingowiec
2. Max
3. Pabllo
1.Drivingowiec
2. Max
3. Pabllo
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Drivingowiec
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-03-09, 23:24
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Szkolenie będzie drugostopniowe ale z naciskiem na specyfikę Mustanga, otrzymacie dyplomy pamiątkowe ze szkolenia dedykowanego dla Mustangów.Songoku pisze:Ale jakiego szkolenia ? - szkolenia techniki jazdy stopnia 2giego , czy szkolenia dla właścicieli samochodów Mustang - chciałbym wiedzieć jaką moc sprawczą bede miał z tym certyfikatem chcac kontynować dalszą nauke (jak inna szkola powie ze ten certyfikat dla nich nic nie znaczy i musze zaczac od poczatku - to znaczy ze cert ma 0wa moc sprawcza)po szkoleniu otrzymacie certyfikat ukończenia szkolenia
Dyplom ten powinien być respektowany przez dobre szkoły techniki jazdy, jeśli ktoś miałby problem, możemy wysłać zaświadczenie lub dyplom typowy dla drugiego stopnia.
Pamiętaj jednak że u nas są trzy stopnie zaawansowania szkoleń, a są szkoły w Polsce z 6 stopniami zaawansowania, gdzie dopiero przy trzecim stopniu zrealizujesz to co u nas na pierwszym.
Na szkolenie 13 września zostały jeszcze trzy wolne miejsca wiec zapraszam niezdecydowanych
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Kopyta są bardzo ważną cześcią ciała konia. Na nich spoczywa ciężar zwierzęcia, odgrywają też istotną rolę w amortyzacji w czasie ruchu konia. Musisz szczególnie dbać o stan kopyt twojego konia i dobrze wiedzieć, kiedy kopyta są zdrowe, a kiedy nie. Musisz także mieć dobrego, doświadczonego kowala, który będzie rozczyszczał kopyta oraz podkuwał twojego konia. Podkowy dla koni nie są niczym strasznym, ale często obserwuje się zakładanie podków raczej w celach profilaktycznych i estetycznych, niż z jakiegokolwiek powodu użytkowego.
My to wiemy, to ważny element i integralna część konia która daje nam poczucie bezpieczeństwa nie tylko na torze
Jutro testujemy pracę naszego doświadczonego Kowala
My to wiemy, to ważny element i integralna część konia która daje nam poczucie bezpieczeństwa nie tylko na torze
Jutro testujemy pracę naszego doświadczonego Kowala
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Pabllo
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 190
- Rejestracja: 2017-07-29, 15:39
- Model: Mach 1 - 2021
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Fighter Jet Gray
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Po ostatnim lipcowym szkoleniu i próbie czasowej na torze, podium wyglądało tak, jak będzie jutro?
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.
- Drivingowiec
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-03-09, 23:24
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
I jak było Panowie? Jak wyniki? Ja niestety musiałem wrócić do Krakowa na jeden dzień ale słyszałem że było intensywnie i chyba wszyscy zadowoleni?
Kto już był u nas na tym szkoleniu i poprzednim może uzyskać certyfikat ukończenia drugiego stopnia, proszę wyślijcie maila na biuro@sjs.pl, a Gosia lub Nina przygotują certyfikaty.
Kto już był u nas na tym szkoleniu i poprzednim może uzyskać certyfikat ukończenia drugiego stopnia, proszę wyślijcie maila na biuro@sjs.pl, a Gosia lub Nina przygotują certyfikaty.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Oj było grubo !Drivingowiec pisze:I jak było Panowie? Jak wyniki? Ja niestety musiałem wrócić do Krakowa na jeden dzień ale słyszałem że było intensywnie i chyba wszyscy zadowoleni?
Kto już był u nas na tym szkoleniu i poprzednim może uzyskać certyfikat ukończenia drugiego stopnia, proszę wyślijcie maila na biuro@sjs.pl, a Gosia lub Nina przygotują certyfikaty.
Są puchary i dyplomy.
Mam III miejsce, a więc stoję na pudle nie było łatwo ale jest ! Było warto! Podkowy wypalone do kości
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2016-06-11, 12:12
- Model: GT CS 2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Jest gdzieś dostepna anonimowa badz nieanonimowa ankieta/survey gdzie by można opisać wrażenia i spostrzeżenia - te dobre i te złe (bo takie tez byly) - zeby watku nie zasmiecac ?
- Pabllo
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 190
- Rejestracja: 2017-07-29, 15:39
- Model: Mach 1 - 2021
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Fighter Jet Gray
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Darek, "wal" śmiało nie ma co się obcinać:)Songoku pisze:Jest gdzieś dostepna anonimowa badz nieanonimowa ankieta/survey gdzie by można opisać wrażenia i spostrzeżenia - te dobre i te złe (bo takie tez byly) - zeby watku nie zasmiecac ?
Szkolenie bardzo fajne, natomiast przy tej ilości samochodów konieczna jest obecność co najmniej dwóch instruktorów, ponieważ jeden nie był w stanie wyłapać wszystkich naszych błędów …
Jeżeli miałbym ja oceniać: to lipcowe szkolenie miało zdecydowanie lepszą jakość w stosunku do wczorajszego. Dodatkowo "komisja" po próbie czasowej źle podliczyła wyniki, i MAX musiał oddać mi puchar za " II " miejsce, co drastycznie odbiło się na jego psychice
P.S.
W związku z RODO pozwoliłem sobie zamaskować nazwiska uczestników
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2016-06-11, 12:12
- Model: GT CS 2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
No to jada konie po betonie .. bo w tych czasach ponoc kto sie nie rozwija, ten sie cofa (z gory przepraszam za za dlugi eleborat)...:
Plusy:
- fajne upalanie - proba beczki byla konkretna, chyba ulubione cwiczenie wszystkich hehe, szkoda ze taka krotka , fajnie ze bylo to ustawione w szerokim miejscu, w zwiazku z czym ryzyko dzwona bylo mocno zminimalizowane.
Na szkoleniu lipcowym jednak czulismy sie dosc kaustrofobicznie przy tym elemencie wykonywanym w innym miejscu dosc blisko bandy i to skutecznie odbieralo frajde
- spoko dobor cwiczen i fajna ich dynamika
- fajnie sie bylo petla lesna przejechac i dobrac tor
- obszerny wyklad teoretyczny
- mozliwosc potestowania systemow eektronicznych stabilizacji w samochodzie w roznych ustawieniach
- fajni ludzie, fajna atmosfera
- instruktor zauwazyl, to czego na lipcowym szkoleniu nie zauwazono (choc samemu wiedzialem ze cos tu z przodoem, oponami musi byc nie tak) ze podsterownosc jaka u mnie wystepuje jest zdecydowanie ponadprzecietna (w sumie w kazdym cwiczeniu to czulem na samochodzie - ale wlasnie takie cos mozna z zewnatrz nie zawsze zauwazyc), stawiam ze te P0 jakie mam ktore maja prawie tyle lat co moje auto, jednak nie daja rady juz
Minusy:
- w SJS pracuje kikunastu instruktorow, fajnie byloby aby np takie zajecia dla Mustanogw byly prowadzone przez tych samych instruktorow.
Pisze to poniwaz, pomimo ze cwiczenia niektore byly takie same, to jednak wymagania instruktora co do jakosci jego wymagania byly nieco inne i bynajmniej nie
do konca podyktowane tym ze to byl 2gi stopien (np test łosia ze zjazdem na plyte poslizgowa - dostawałem totalnie inne wskazowki niz na tym samym cwiczeniu
tylko ze w terminie lipcowym prowadzonym przez innego instruktora, pomimo ze jakosciowo wedle mojej oceny wykonalem je tak samo)
- instruktor wspominal ze przez takie cwiczenia przyjezdzanie od czazsu do czasu instruktor poznaje uczestnika i wtedy fajnie taka kooperacja wychodzi - tylko ze
jak ten instruktor ma mnie poznac skoro dostajemy innego instruktora jak przyjezdzamy - no chyba ze ktos byl 5 - 10 razy wiec wtedy statystycznie raczej mu sie instruktor powtorzy
- brakuje mi mozliwosci zeby instruktor wzial i wsiadl ze mna do samochodu i przejechal sie kawalek. Ja wiem ze od tego sa calo dniowe 1on1 - ale jak juz jestem
na grupowym szkoleniu, to czasami wystarczy 2 minuty sie przejechac i mozna o wiele precyzyjniej stwoerdzic co kursant robi zle, co dobrze
i jaka jest specyfika jego konkretnego pojazdu w zwiazku z czym lepiej dopasowac wymagania - wedlug mnie to jest element gdzie najwiekszy zysk edukacyjny by byl
- jak juz Pabllo wspomnial - 10 samochodow i 1den instruktor - to nie te proporcje dla efetkywnego szkolenia
- mialem czasem wrazenie ze albo ja nie wiem czego instruktor odemnie oczekuje albo on sam nie wie co on chcialby zobaczyc
- na lipcowym szkoleniu instruktor udzielal reprymendy w trakcie oraz co najwazniejsze zaraz po wykonanym elemencie, natomiast teraz wiekszosc komentarzy byla w czasie wykonywania manewru co przy huku w samochodzie i koncentracji na cwiczeniu skutkowalo tym ze czesc rzeczy wpadla jednym uchem wypadla drugim
- instruktor nie zawsze wskazywal źrodlowy blad ktory doprowadzal do blednego wykonania cwiczenia - np moj przypadek - 4 fazy skretu w jedzie po luku - 5 razy robilem i 3 pocztkowe razy z rzedu bylo cos nie tak - albo ze mnie wynosi, albo ze zle gazu dodaje...ale nie wiem czemu... po czym Pabllo podszedl do mnie i mowi - Darek - ale Ty tego pierwszego pacholka polozonego to powinnes objechac od zewnetrznej a nie od wewnetrznej , a reszte polozonych tak jak do tej pory jedziesz - od wewnetrznej - jakos mi ten pacholek byl tam nie w smak, ale zobczylem na innych i faktycznie, Pawel chyba ma racje (jakos musialem to przegapic przy prezentacji cwiczenia), wiec chyba tak to trzeba jechac, pojechalem 2 kolejne razy miajajac juz pacholek z wlasciwej strony - i co - komentarz dla obu tych powtorzen - super, petarda, widzicie - slyszycie - tak trzeba wychodzic z zakretu, tak ma silnik ryczec - no przeciez jak by nie Pabllo to bym pewnie znowu spartolil to cwiczenie, a nadmienie ze instruktor stal dokladnie na wejsciu w zakret i widzial ten pacholek
- instruktory mogliby jesc z nami obiad a nie jesc osobno w innej sali - sprzyja to integracji, dodatkowej wymianie zdan, pogladow, przemyslen motoryzacyjnych (jak z innych dziecin zycia przechodzilem szkolenia to wlasnie tak to wyglada)
Plusy:
- fajne upalanie - proba beczki byla konkretna, chyba ulubione cwiczenie wszystkich hehe, szkoda ze taka krotka , fajnie ze bylo to ustawione w szerokim miejscu, w zwiazku z czym ryzyko dzwona bylo mocno zminimalizowane.
Na szkoleniu lipcowym jednak czulismy sie dosc kaustrofobicznie przy tym elemencie wykonywanym w innym miejscu dosc blisko bandy i to skutecznie odbieralo frajde
- spoko dobor cwiczen i fajna ich dynamika
- fajnie sie bylo petla lesna przejechac i dobrac tor
- obszerny wyklad teoretyczny
- mozliwosc potestowania systemow eektronicznych stabilizacji w samochodzie w roznych ustawieniach
- fajni ludzie, fajna atmosfera
- instruktor zauwazyl, to czego na lipcowym szkoleniu nie zauwazono (choc samemu wiedzialem ze cos tu z przodoem, oponami musi byc nie tak) ze podsterownosc jaka u mnie wystepuje jest zdecydowanie ponadprzecietna (w sumie w kazdym cwiczeniu to czulem na samochodzie - ale wlasnie takie cos mozna z zewnatrz nie zawsze zauwazyc), stawiam ze te P0 jakie mam ktore maja prawie tyle lat co moje auto, jednak nie daja rady juz
Minusy:
- w SJS pracuje kikunastu instruktorow, fajnie byloby aby np takie zajecia dla Mustanogw byly prowadzone przez tych samych instruktorow.
Pisze to poniwaz, pomimo ze cwiczenia niektore byly takie same, to jednak wymagania instruktora co do jakosci jego wymagania byly nieco inne i bynajmniej nie
do konca podyktowane tym ze to byl 2gi stopien (np test łosia ze zjazdem na plyte poslizgowa - dostawałem totalnie inne wskazowki niz na tym samym cwiczeniu
tylko ze w terminie lipcowym prowadzonym przez innego instruktora, pomimo ze jakosciowo wedle mojej oceny wykonalem je tak samo)
- instruktor wspominal ze przez takie cwiczenia przyjezdzanie od czazsu do czasu instruktor poznaje uczestnika i wtedy fajnie taka kooperacja wychodzi - tylko ze
jak ten instruktor ma mnie poznac skoro dostajemy innego instruktora jak przyjezdzamy - no chyba ze ktos byl 5 - 10 razy wiec wtedy statystycznie raczej mu sie instruktor powtorzy
- brakuje mi mozliwosci zeby instruktor wzial i wsiadl ze mna do samochodu i przejechal sie kawalek. Ja wiem ze od tego sa calo dniowe 1on1 - ale jak juz jestem
na grupowym szkoleniu, to czasami wystarczy 2 minuty sie przejechac i mozna o wiele precyzyjniej stwoerdzic co kursant robi zle, co dobrze
i jaka jest specyfika jego konkretnego pojazdu w zwiazku z czym lepiej dopasowac wymagania - wedlug mnie to jest element gdzie najwiekszy zysk edukacyjny by byl
- jak juz Pabllo wspomnial - 10 samochodow i 1den instruktor - to nie te proporcje dla efetkywnego szkolenia
- mialem czasem wrazenie ze albo ja nie wiem czego instruktor odemnie oczekuje albo on sam nie wie co on chcialby zobaczyc
- na lipcowym szkoleniu instruktor udzielal reprymendy w trakcie oraz co najwazniejsze zaraz po wykonanym elemencie, natomiast teraz wiekszosc komentarzy byla w czasie wykonywania manewru co przy huku w samochodzie i koncentracji na cwiczeniu skutkowalo tym ze czesc rzeczy wpadla jednym uchem wypadla drugim
- instruktor nie zawsze wskazywal źrodlowy blad ktory doprowadzal do blednego wykonania cwiczenia - np moj przypadek - 4 fazy skretu w jedzie po luku - 5 razy robilem i 3 pocztkowe razy z rzedu bylo cos nie tak - albo ze mnie wynosi, albo ze zle gazu dodaje...ale nie wiem czemu... po czym Pabllo podszedl do mnie i mowi - Darek - ale Ty tego pierwszego pacholka polozonego to powinnes objechac od zewnetrznej a nie od wewnetrznej , a reszte polozonych tak jak do tej pory jedziesz - od wewnetrznej - jakos mi ten pacholek byl tam nie w smak, ale zobczylem na innych i faktycznie, Pawel chyba ma racje (jakos musialem to przegapic przy prezentacji cwiczenia), wiec chyba tak to trzeba jechac, pojechalem 2 kolejne razy miajajac juz pacholek z wlasciwej strony - i co - komentarz dla obu tych powtorzen - super, petarda, widzicie - slyszycie - tak trzeba wychodzic z zakretu, tak ma silnik ryczec - no przeciez jak by nie Pabllo to bym pewnie znowu spartolil to cwiczenie, a nadmienie ze instruktor stal dokladnie na wejsciu w zakret i widzial ten pacholek
- instruktory mogliby jesc z nami obiad a nie jesc osobno w innej sali - sprzyja to integracji, dodatkowej wymianie zdan, pogladow, przemyslen motoryzacyjnych (jak z innych dziecin zycia przechodzilem szkolenia to wlasnie tak to wyglada)
- Drivingowiec
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-03-09, 23:24
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Co powiecie na kolejną edycję szkolenia, poziom zaawansowany.
Termin 3 listopada.
Lokalizacja: Tor Kielce
Termin 3 listopada.
Lokalizacja: Tor Kielce
- Pabllo
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 190
- Rejestracja: 2017-07-29, 15:39
- Model: Mach 1 - 2021
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Fighter Jet Gray
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: Tor Kielce- szkolenie z jazdy Mustangiem
Ja nie dam rady w tym terminie (Wszystkich Świetych, wyjazdy itp.) a chętnie uczestniczyłbym w szkoleniu z poziomu zaawansowanego. Może trochę później?
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.