Re: 1/4 Mili ....
: 2012-06-04, 19:47
aby robić rekordy trzeba zdobyć, wiedzę i doświadczenie, na pewno nie da się tego kupić, więc kasa to nie wszystko
PMN
powiedz mi jakie 60 FT robiłeś w Polsce najlepsze na slickach hoosier które miałeś w M3T? jakie miałeś ciśnienie w nich podczas przejazdów kontrolowałeś to?
miałeś do tych opon dętki?
pamiętam jak startowałeś w Dajtkach bmw i widziałem,że rewelacyjnej przyczepności nie uzyskiwałeś tam, przynajmniej tak mi się wydawało, jakie 60 ft robiłeś na tym lotnisku?
ni chu.. nie mogę na moich M/T drag 26/10 15" zrobić 60 ft lepszego jak 1,95s. średnio 2 sek.jeżdziłem w
Dajtkach, Czaplinku i Wilczych Laskach, Borsk, wydają się tam dość dobre nawierzchnie,
żeby było zabawniej, 150m. od mojego domu biegnie droga krajowa,asfaltowa lana pewnie z 30-50 lat temu nie wygląda za rewelacyjnie,ale na niej nawet bez grzania kapci robię 60ft 1.8, po rozgrzaniu nawet 1,7 o co tu biega? choć ciśnienie miałem niższe niż na zawodach coś koło 1 bar.
PMN
powiedz mi jakie 60 FT robiłeś w Polsce najlepsze na slickach hoosier które miałeś w M3T? jakie miałeś ciśnienie w nich podczas przejazdów kontrolowałeś to?
miałeś do tych opon dętki?
pamiętam jak startowałeś w Dajtkach bmw i widziałem,że rewelacyjnej przyczepności nie uzyskiwałeś tam, przynajmniej tak mi się wydawało, jakie 60 ft robiłeś na tym lotnisku?
ni chu.. nie mogę na moich M/T drag 26/10 15" zrobić 60 ft lepszego jak 1,95s. średnio 2 sek.jeżdziłem w
Dajtkach, Czaplinku i Wilczych Laskach, Borsk, wydają się tam dość dobre nawierzchnie,
żeby było zabawniej, 150m. od mojego domu biegnie droga krajowa,asfaltowa lana pewnie z 30-50 lat temu nie wygląda za rewelacyjnie,ale na niej nawet bez grzania kapci robię 60ft 1.8, po rozgrzaniu nawet 1,7 o co tu biega? choć ciśnienie miałem niższe niż na zawodach coś koło 1 bar.