Men's Day 2010

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderator: alski

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-10, 12:01

No to Koral czemu Cie nie dopuscili?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 12:11

na tym forum http://wst.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=10176#10176 spytalem czemu nie zakwalifikowali mnie do finalu(mialbym 3miejsce) na razie echo,ale pewnie ktos odpisze
bardzo chcialem dac baty PMNowi, byloby to dla mnie duzym sukcesem :) od Opla speedster tez mialem lepsze czasy wiec jego medal i miejsce na podium nalezalo sie mustangowi-w pierwszej piatce bylyby 3mustangi, to juz jest pokazanei ze mustangi rzadza :):) a tak to lipa.. :/

Turbo Plus
417 Majewski Marcin Lotus BHW racing 11,382 11,608
769 Wrochna Rafał Ford Shelby GT500 12,049 12,465
741 Czajkowski Tomek Opel Speedster Turbo 12,791 13,022
466 Nowak Piotr M. Shelby GT500 VTG US-d 12,638 13,096

ja mam kilka karteczek z przejazdami w niedziele ET+RT 12,77 i 12,8


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2010-05-10, 12:22

koral, jechałeś na slickach i to bardzo dobrych. W takim razie powinieneś porównywać swoje wyniki do klasy Drag, nie Street. Np. EVO AMS, miało radio, pełen środek itd. a w związku z tym, że miało slicki, jechało w klasie Drag. W klasie street - np. Rafał w GT500, Lotus, Speedster, czy ja, byliśmy na oponach ulicznych.
Poza tym w eliminacjach liczy się jedynie ET, więc IMO nie ma wtedy sensu walczyć o RT i ryzykować falstart.
Jak chcesz mi dać baty, to możemy się umówić na następnych zawodach, ale obaj na ulicznych oponach, albo obaj na slickach, ok? :)
Przyjmuję wyzwanie! :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 13:05

PMN pisze:koral, jechałeś na slickach i to bardzo dobrych.
co Ty gadasz PMN , ja mam M/T street z 2004r !! :kwasny: Ty masz M/T z tamtego roku, tak samo jak Twoje moje maja DOT ,tylko ze ta sa bardzo stare gumy z 2004r,gdzie wiadomo ze zywotnosc slikow jest na 3lata..
uwierz ze jakby mnie bylo stac na takei opony jak Ty masz lub Alustar danwo bym je kupil, a nie kupowal 6letnie opony i bawil sie w zmiane kol na kazdej imprezie :kwasny: nie stac mnei bylo nawet na toyo r888 275/40 za 1100zl, jesli teraz ktos mialby sie doczepic moich opon kupilbym federal rs bo sa sporo tansze od toyo

jesli nei wierzyc w cudowny czas na kamieniu to te 6letnie sliki daja mi tylko 0,2-0,3sek w stosunku do lysych opon jakei mam na tyle..

rzeczywiscie nie wiedzialem ze liczy sie ET, zebym wiedzial to bym sie tak na starcie nie sprezał, bo raz mialem RT 0,07 ;) no i mam nadzieje ze rzeczywiscie sie sprawdzimy ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 13:07

tomec pisze:koral, na nastepnych imprezach WST powinno byc jeszcze lepiej, bo zgodnie z regulaminem WST Lotus powinien wyleciec do klas DRAG - czas ponizej 11,5s ;)
naprawde tak jest w regulaminie?

a czy bedzie lpeiej to nie wiem bo pewnie czesc bardzo szybkich aut pojechala na wroclaw,sam teraz zaluje bo tam jest lepsza nawierzchnia.. akusrat 2imprezy byly w tym samym terminie i auta sie podzielily, byla to chyba jedyna szansa zeby 3mustangi startowaly w finale :) MUSTANG RULEZ :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 13:16

na WST mi odpisali ze startowalem po 12.15 i ze dlatego nei wzieli tych czasow pod uwage,tylko ze ja sie pytalem i dopiero przed ostatnim 3przejazdem powiedzieli mi ze konie c przejazdow i ze ten przejazd nie bedzie liczony, przejechalem i dostalem karteczke z nr"0" ale wczesniejsze mialem normalnie z nr 1000 i byly to przejazdy ET+RT 12,8

no nic trudno,teraz musi mi wystarczyc satysfakcja ze wykrecilem ET+RT 12,77 ktore daloby mi pudlo..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-05-10, 13:33

A te zawody, co były teraz to są z tej samej serii, co te na których Alustar startował w kwietniu?

Bo wtedy jakiś lotus zszedł poniżej 11,5s?
alustar pisze:No i jestestem juz po Bemowie.
Otwarcie sezonu 1/4 mili.
Bylo B.Duzo ludzi a oprócz Ćwiartki były zawody w Drifcie i jak zwykle "Rozeta Wrobla " czasowka .

Spotkalem tak Andrzeja swoim Bordowym GT ( Elblag chyba ) i Nasza klubowa TT-e Maru.
Wszyscy jak lew walczyli na cwiartke. Musze powiedziec ze stawka jest bardzo wyrownana i wg mnie mocna .
0,15 setnych miescilo sie az 4 pierwsze pozycje.

1) 11,47s Lotus Elise ( 800 kg )
2) 12,00 s Corweta Z06 + podtlenek
3).12,06 s Corveta
4).12,12 s Mercedes 500 E + podtlenek
5) Ja 12,15 s :wstyd: mialem spóźniony start ale chyba na więcej tego dnia nie bylo mnie stac.

Bylo ciasno i goraco. Wole nasze pojezdzawki.


Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 13:42

ten sam lotus ale zawody SSS http://sss.org.pl/


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2383
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-05-10, 23:38




ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”