1/8 Mili i 60stóp
Moderator: alski
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
1/8 Mili i 60stóp
1/8 mili Mustang Klub Polska
1.Koral (Łódź 19.06.2010) ET: 08,151 ; 60st: 02,066 ; km/h: 143
1.Koral (Łódź 19.06.2010) ET: 08,151 ; 60st: 02,066 ; km/h: 143
Tylko raz startowałem z pomiarem 60 stóp i było to rok temu na Geco Cup - jeden przejazd. Pamiętam, że miałem 2 sek z hakiem 2,05 ale nie dam za to głowy sobie uciąć i to było na Vredensteinach 275.koral pisze:dopisalem czas na 60st bo bardzo mnie interesuje czy jest mustang ktory zeszedł poniżej 2sek(w street), było porsche w drag z nitro które ET mialo podobne ,predkosc znacznie mniejsza,ale wlasnei 60st pokonywal o 1sek lepiej ode mnie a niby ja mam taki dobry start wiec te pierwsze 60stop jest najwazniejsze bo tylko tym wygrywal ze mna,no ale mial opony M/T DRAG(rewelka)
w mojej klasie (turbo plus) 2miejsce zajeło porsche(tez z N2O) ktore mimo zwykłych opon mialo i tak 60st lepsze i dopiero odchodzilem mu po jakis 40metrach,no ale znacznei bo 0,3sek na 200metrow to spora roznica,on mial cos ok 8,5ET
takze jak ktos nei zna swojego czasu na 1/8mili to prosze wpisywac czas na 60stop, czekam az mi Redhornet napisze swoj czas bo mozliwe ze on robi 60st ponizej 2sek, ma zmieniony zawias i klamry na wahaczach dajace wlasnei lepszy start, jesli dzieki nim zeszedl ponizej 2s to tez je zamowie
Tak w ogóle to Gratki wygranej. Jeżeli nie masz poślizgu na tych MT przy starcie to klamra ci nie pomoże obniżenie tylnego punktu zaczepienia ma przy starcie wpychać koło pod auto i w ten sposób zwiększać jego przyczepność do asfaltu.
Ostatnio zmieniony 2010-06-20, 23:43 przez RedHornet, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no slizgam sie wlasnie, ale moze mustang ma za lekki tyl zeby sie nie zlizgal..RedHornet pisze: Tylko raz startowałem z pomiarem 60 stóp i było to rok temu na Geco Cup - jeden przejazd. Pamiętam, że miałem 2 sek z hakiem 2,05 ale nie dam za to głowy sobie uciąć i to było na Vredensteinach 275.
Tak w ogóle to Gratki wygranej. Jeżeli nie masz poślizgu na tych MT przy starcie to klamra ci nie pomoże obniżenie tylnego punktu zaczepienia ma przy starcie wpychać koło pod auto i w ten sposób zwiększać jego przyczepność do asfaltu.
szkoda ze Ty na swoich M/T nie sprawdziles 60stop, skoro na zwyklych miales 2s to na M/T byloby pewnie duzo lepiej:)a podobno ja mam tylko taki start;d;d i Twoje M/T sa roczne a nie 6letnie jednak chyba zdecyduje sie na te klamry.. tylko mysle co do nich jeszcze zamowic zeby co chwile nie zamawiac,bo przeciez molem te klamry zamowic z BAPem i mialbym juz je.. mysle ze 60stop moze juz poprawie po zalozeniu wahaczy steeda
zapomniales o jednym kozaku ze starachowic jezdzacym 800konnym monstrum a lotusa zeby scignac to nalezaloby GT odchudzic ze 300kg minimum przeciez on wazy tone mniej a ma podobna jak nie wieksza moc i silnik z tyłu wiec startuje jak porscheAluStar pisze:koral, to co mowilem - jestes neisamowity - tak dalej a mozesz zostac mistrzem - walcz o to . Dasz rade - tylko więcej mocy ci potrzeba . Bo lotus to kozak ..
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no starty mam na poziomie porsche,ale takim na zwykłym oponach, pisalem juz ze porsche na oponach dragowych robilo 60stop w troche ponad 1sek.. mi to zajmuje 2sek ale i tak jest to dobry wynik:)w sumie zastanawiam sie czy wczesniej udało mi sie te 60stop pokonac ponizej 2sek, nie mam juz zadnych karteczek z wczesniejszych wyscigow,a w kamieniu nawet nie pamietam czy mierzyli te 60stop,wczesniej nie zwracalem na to uwagi ,teraz wiem ze to najwazneijsze,bo tyle ile urwiesz na starcie mnozysz x2 i masz o tyle lepszy wynik na mecie czyli wtedy w kamieniu musialbym miec 0,5sek lepszy start niz np na bemowie.. a to mozliwe bo na bemowie slisko bylo..
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no trzymali,bo nie przewidzieli ze w sobote bedzie jakas firma pracowala i co chwila wyjezdzaly z niej auta i tzreba bylo czekac.. a w tej konkretnie chwili to chyba czekalismy az wroci auto z zastec bo ono nie skreca albo prawie nei skreca..AluStar pisze:
- co oni was tak trzymali
wogole eliminacje byly od 10 i ja bylem od rana,ale klika z wawy przyjechala po 15 ,zrobila jeden eliminacyjny przejazd i zaraz miala finaly,zeby za duzo czasu w lodzi nie stracic, a klasa street musiala czekac az do konca, ja mialem finaly o 19,przez co jestem teraz z dobrym kolega poklocony bo obieclaem mu ze o 20 juz bede,mielismy gdzies jechac.. na szybko kola zmeinialem i nawet nei bylem na rozdaniu pucharow i nei mam wogole zadnych zdjec,jedno zrobione tel jak juz nikogo nie bylo:(
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2392
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY