Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Focus zmienial opony ale czas jest wykrecony na zwyklej drogowej. Semislicka dobilem w 2 kolka. Samochod ma 160 km i dosc sztywny zawias (chociaz jak na ulez dalej za miekki). Astra latala na semislickach.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2280
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
stachu zajal 6mijesce wiec bdb wsrod V8.. powiem Ci tak ze mustangiem GT 2005+ jezdzi sie naprawde ciezko jesli chcesz miec dobry czas,to podejrezwam ze Twoj jest bardziej przewidywalny bo 2003 tez mialem i wg mnie lepiej sie nadaje na tordr.killer pisze: na kilku okrążeniach Horsik pogonił to pogonił i nie marudź, jest za co chwalić to chwalę bo Na Stachu się zawiodłem a tak na niego stawiałem.
pol roku temu w Pozaniu przejechalem sie s197 Maxa a teraz Stacha i z cala stanowczoscia stwierdzam ze te auta bardzo ciezko utrzym,ac w ryzach,dupa ucieka jak szalona dziewica i nie mozna jej dogonic
nie wiem jak to horse robi,ale widac ma talent chlopak,bo mustangi jak sama nazwa wskazuje sa dzikie i nieokielznane ,wrecz neibezpieczne nawet dla wprawionego kierowcy.. no ale koń konia sluchac musi wiec Horse daje rade
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Dla tych którzy nie widzieli, logo i dyplom wyglądają tak:Bielek pisze:kolega, ktory projektował dla nas logo i dyplomy został doceniony i bierze udzial w rywalizacji o najlepsze logo. [/url]
Logo MTD jest genialne moim zdaniem!
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Oglądałem właśnie ranking czasów na tzw. "Rozecie Wróbla" i od razu sobie przypomniałem to co napisał Rafał. Zobaczcie sami:RAFAŁ pisze:NO TAK NA CZAS z instruktorem jeździłem tylko dwa razy ale i tak bym dużo nie zmienił bo na własnym stoperze robiłem czasy od 2.42-2.52 i za nic niemogłem zejśc niżej a w staruszka wsiadłem i zrobiłem 2.54
czyli stwierdzenie nieważne ile masz mocy czas zależy tylko od umiejętności kierowcy
http://www.rspw.waw.pl/rozeta.php?id=tabele" onclick="window.open(this.href);return false;
np. całkiem niezła Ania wykręca niemal identyczne czasy w Evo IX i Arielu Atomie
co więcej: jakiś Bartosz udowodnił, że Porsche 911 s 355 KM jest tylko o 0.1s szybszy niż seryjna Mazda MX5 1.6 110 KM na dobrych oponach ;-))
Szczerze mówiąc jestem w lekkim szoku!
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Ale jednak z własnego doświadczenia pamiętam, że samochód nie musi być bardzo mocny ale musi się trzymać drogi bo gdy nie miałem żadnej stabilizacji tylnego mostu auto po prostu zupełnie nie trzymało się w zakrętach. Bardzo ważna jest też dobrze ustawiona geometria zawieszenia i dobre opony.
muarah
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2280
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
zgadza sie;) ja tylko napisalem ze mustangi sa ciezkei do okielznania,bynajmniej 2005, bo 2011 duzo lepiej jezdzi na torze i juz tak latwo nie wpada w poslizg wieksza adrenalina jest w 2005 ale na Poznaniu bez zadnej napinki V6 2011 bez prblemu trzymalem sie GT, poszli do przodu ,no ale niestety nie dali neizaleznego zawieszenia ,ale juz naprawde jest niezlemuarah pisze:ej chłopaki, po co się tak napinać
i tak nas wszystkich objedzie jakaś Ania czy Bartek w Mazdzie MX-5 1.6 seria;)
choc moze jest jak piszesz ,wszystko kwestia wprawy i wyczucia auta, moze kiedys jeszcze bede mial okazje pojezdzic GT 2005 na Ułęzu to zobacze na ile je stac ,no i czy potrafie nimi szybko jezdzic,bo na ta chwile to wychdozi ze tylko Horse potrafi.. a i Muarah,ale on ma klasyka a pisalem o 2005
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
muarah pisze:ej chłopaki, po co się tak napinać
i tak nas wszystkich objedzie jakaś Ania czy Bartek w Mazdzie MX-5 1.6 seria;)
Alustara, z jego zawieszeniem nie powinna.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Ja tam jeździlem moim starym ale bez pomiaru czasu i szczerze mówiąc nie czuje sie gotowy na atak na listę;) osoby z tej listy są bardzo dobre i jeżdżą tam często. Moc nie jest na rozecie najważniejsza ale myśle, ze Alustar i a_gt500 powinni sie jednak zmieścić. Hej chłopaki, może zaatakujecie ranking?
muarah
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Co do następnych edycji trackday'ów ... Żeby dla zapisujących czasy był jakiś taborecik. Co do kateringu, da radę żeby była gorąca herbata ?
Pozdrawiam,
Adam
Adam
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Nie wiedziałem, że herbata była zimna, sorry.. byłbym zbeształ firmę która nam to załatwia Oczywiście postaramy się, warunki na torze są spartańskie ale będziemy zmierzać w kierunku cywilizacji, obiecuję!Adam_Ch pisze:Co do następnych edycji trackday'ów ... Żeby dla zapisujących czasy był jakiś taborecik. Co do kateringu, da radę żeby była gorąca herbata ?
muarah
- a_gt500
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-06-12, 11:20
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: czarny
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Cześć Wam! Przede wszystkim (jeszcze nie miałem okazji bo cały tydzień w rozjazdach i praktycznie bez chwili na przeglądanie forum MKP) wielki szacun (po raz drugi) za super organizację Track Day. Super spotkanie, super emocje i super relaks/pakiet antystresowy, polecam każdemu. Zapomina się o wszystkim i pamięta (z każdym przejazdem coraz lepiej) jedynie przez cały dzień jaka szykana, w którym momencie i co poprawić w kolejnym przejeździe... I na drugi dzień tez jeszcze nie można o tym zapomniećmuarah pisze:Ja tam jeździlem moim starym ale bez pomiaru czasu i szczerze mówiąc nie czuje sie gotowy na atak na listę;) osoby z tej listy są bardzo dobre i jeżdżą tam często. Moc nie jest na rozecie najważniejsza ale myśle, ze Alustar i a_gt500 powinni sie jednak zmieścić. Hej chłopaki, może zaatakujecie ranking?
Co do ataku na ranking to ja oczywiście podejmę próby, aczkolwiek jeszcze sporo nauki potrzeba. Raz jeździłem na rozecie u Wróbla (bez pomiarów) i trasa jest mocno techniczna, więc mocą i szybkim wyjściem na naprawdę nieliczonych prostych dużo się - moim zdaniem - nie podgoni. Choć jak przejechałem się z Alustarem na Ułęży na pasażera to muszę powiedzieć że odejście ma kosmos i tu faktycznie można rwać sekundy!
Apropos kolejnych edycji MTD to w mojej ocenie fajny pomysł, żeby zrobić kolejny Track Day u Wróbla i to w warunkach poślizgowych (mokro/śnieg), wtedy praktycznie moc traci znaczenie (a nadmierna nawet może być lekką wadą) i pozostaje sama kwestia techniki i kontrolowania nieokiełznanych koni, to może być dopiero zabawa! Ja bym się na to zdecydowanie pisał!
Pozdro dla wszystkich!
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Była sama kawa, dlatego napisałem.muarah pisze:Nie wiedziałem, że herbata była zimna, sorry.. byłbym zbeształ firmę która nam to załatwia Oczywiście postaramy się, warunki na torze są spartańskie ale będziemy zmierzać w kierunku cywilizacji, obiecuję!Adam_Ch pisze:Co do następnych edycji trackday'ów ... Żeby dla zapisujących czasy był jakiś taborecik. Co do kateringu, da radę żeby była gorąca herbata ?
Pozdrawiam,
Adam
Adam
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Adam_Ch pisze:Była sama kawa, dlatego napisałem.muarah pisze:Nie wiedziałem, że herbata była zimna, sorry.. byłbym zbeształ firmę która nam to załatwia Oczywiście postaramy się, warunki na torze są spartańskie ale będziemy zmierzać w kierunku cywilizacji, obiecuję!Adam_Ch pisze:Co do następnych edycji trackday'ów ... Żeby dla zapisujących czasy był jakiś taborecik. Co do kateringu, da radę żeby była gorąca herbata ?
mi odpowiadalo wszystko,to ma swoj urok,najlepsza byla piz za tak dlugo wyczekiwana i jedzona w kucki na trawie lub masce auta to jest klimat
jeszcze zadna piz za mi tak nie smakowala jak ta w Ulezu
- zaworek1
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
- Model: GT'06 Roush
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Screaming Yellow
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Moze mi sie zdaje, ale chyba byla herbata na torze...moge sie mylic ale na 99% byla ;D
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 186
- Rejestracja: 2011-03-20, 21:47
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: Mustang & Friends Track Day w Ułęży 24-09-2011
Była, była w termosie po prawej stronie stolika i była gorąca