czy ktoś was miał z tym styczność?
http://www.youtube.com/watch?v=-FOqGCMdZe8
może w innym aucie? jak to się spisuje?
Sekwencyjna zmiana biegów?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Sekwencyjna zmiana biegów?
wydaje mi sie ze gdzies to na forum juz bylo, albo mi sie zdaje i poprostu gdzies w necie widzialem.
bylo kupowac manual a nie teraz jakies cudawianki
bylo kupowac manual a nie teraz jakies cudawianki
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Sekwencyjna zmiana biegów?
Automat lepszy... nie zamienilbym na manuala....
ale z tym mozna miec takie 2w1 .... od 2011r te automaty sa bardzo szybkie... ponoc nawet szybsze niz reczna zmiana biegow..
z tym shifterem to o zabawe chodzi . i tak na prawde o to co praktycznie kazdy współczesny automat na.... a mustang nie ... dopiero od 2013 zrobili taki biedny przycisk do zmiany biegow... tylko jak w niego trafic ..
ale z tym mozna miec takie 2w1 .... od 2011r te automaty sa bardzo szybkie... ponoc nawet szybsze niz reczna zmiana biegow..
z tym shifterem to o zabawe chodzi . i tak na prawde o to co praktycznie kazdy współczesny automat na.... a mustang nie ... dopiero od 2013 zrobili taki biedny przycisk do zmiany biegow... tylko jak w niego trafic ..
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Sekwencyjna zmiana biegów?
Mam to u siebie - zajefajna rzecz.
Plusy - wygląda lepiej niż to co Ford oryginalnie wrzuca, można sobie powachlować biegami, z zewnątrz dodaje co najmniej 10 kucy HP , można bardzo precyzyjnie wrzucać biegi.
minusy - w zimie bez rękawiczki nie podchodź - zimne jak lód, czy biegi wchodzą szybciej? Trudno powiedzieć.
Ogólnie mam założoną i już nie chcę wracać do oryginału
Plusy - wygląda lepiej niż to co Ford oryginalnie wrzuca, można sobie powachlować biegami, z zewnątrz dodaje co najmniej 10 kucy HP , można bardzo precyzyjnie wrzucać biegi.
minusy - w zimie bez rękawiczki nie podchodź - zimne jak lód, czy biegi wchodzą szybciej? Trudno powiedzieć.
Ogólnie mam założoną i już nie chcę wracać do oryginału
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Sekwencyjna zmiana biegów?
dzięki... będę myślał..... tak mi się wydawało ze MR2012 u kogoś widziałem..Kuba pisze:Mam to u siebie - zajefajna rzecz.
Plusy - wygląda lepiej niż to co Ford oryginalnie wrzuca, można sobie powachlować biegami, z zewnątrz dodaje co najmniej 10 kucy HP , można bardzo precyzyjnie wrzucać biegi.
minusy - w zimie bez rękawiczki nie podchodź - zimne jak lód, czy biegi wchodzą szybciej? Trudno powiedzieć.
Ogólnie mam założoną i już nie chcę wracać do oryginału
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Sekwencyjna zmiana biegów?
lamina pisze:dopiero od 2013 zrobili taki biedny przycisk do zmiany biegow... tylko jak w niego trafic ..
nie jest tak źle ale szkoda że to działa tylko w Sporcie, normalnie na "D" za pomocą guzików biegów nie zmienimy.
a co do filmiku to wygląda ciekawie tylko tak mi się wydaje że jakość wykonania jest średnia, nie wiem nie widziałem na żywo więc nie oceniam