Sekwencyjna zmiana biegów?

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: lamina » 2013-01-15, 16:36

czy ktoś was miał z tym styczność?
http://www.youtube.com/watch?v=-FOqGCMdZe8

może w innym aucie? jak to się spisuje?



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: XerofaN » 2013-01-15, 16:55

wydaje mi sie ze gdzies to na forum juz bylo, albo mi sie zdaje i poprostu gdzies w necie widzialem.
bylo kupowac manual a nie teraz jakies cudawianki :P



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: lamina » 2013-01-15, 17:02

Automat lepszy... nie zamienilbym na manuala....
ale z tym mozna miec takie 2w1 :) .... od 2011r te automaty sa bardzo szybkie... ponoc nawet szybsze niz reczna zmiana biegow..

z tym shifterem to o zabawe chodzi :). i tak na prawde o to co praktycznie kazdy współczesny automat na.... a mustang nie :)... dopiero od 2013 zrobili taki biedny przycisk do zmiany biegow... tylko jak w niego trafic :)..



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: Kuba » 2013-01-15, 17:20

Mam to u siebie - zajefajna rzecz.
Plusy - wygląda lepiej niż to co Ford oryginalnie wrzuca, można sobie powachlować biegami, z zewnątrz dodaje co najmniej 10 kucy HP :), można bardzo precyzyjnie wrzucać biegi.
minusy - w zimie bez rękawiczki nie podchodź - zimne jak lód, czy biegi wchodzą szybciej? Trudno powiedzieć.

Ogólnie mam założoną i już nie chcę wracać do oryginału :ok:



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: lamina » 2013-01-15, 17:33

Kuba pisze:Mam to u siebie - zajefajna rzecz.
Plusy - wygląda lepiej niż to co Ford oryginalnie wrzuca, można sobie powachlować biegami, z zewnątrz dodaje co najmniej 10 kucy HP :), można bardzo precyzyjnie wrzucać biegi.
minusy - w zimie bez rękawiczki nie podchodź - zimne jak lód, czy biegi wchodzą szybciej? Trudno powiedzieć.

Ogólnie mam założoną i już nie chcę wracać do oryginału :ok:
dzięki... będę myślał..... tak mi się wydawało ze MR2012 u kogoś widziałem..



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Sekwencyjna zmiana biegów?

Post autor: Baron » 2013-01-15, 21:09

lamina pisze:dopiero od 2013 zrobili taki biedny przycisk do zmiany biegow... tylko jak w niego trafic :)..

nie jest tak źle :) ale szkoda że to działa tylko w Sporcie, normalnie na "D" za pomocą guzików biegów nie zmienimy.

a co do filmiku to wygląda ciekawie tylko tak mi się wydaje że jakość wykonania jest średnia, nie wiem nie widziałem na żywo więc nie oceniam ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”