Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Damjan
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: Damjan » 2019-07-24, 23:06

Mam pytanie odnośnie pocenia na łączeniu silnika ze skrzynią, czy się martwić, szybko się tym zająć i czym spowodowane? Może ktoś miał już taki problem... 2014 V6 3.7 automat

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
brys
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
Model: Premium Pony 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Grabber Blue

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: brys » 2019-07-25, 08:09

Miałem tak w Jaguarze 4.0, do wymiany był tylny uszczelniacz wału korbowego. Niestety żeby to zmienić trzeba było wyciągać skrzynie - która i tak akurat padła więc było za jednym razem :rotfl:


Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"

Tuned by HD Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: empi1955 » 2019-07-25, 10:28

Moja rada - dopóki się "poci" jeździć i kontrolować stan oleju. Ustal tylko co to jest za olej czy ze skrzyni (czerwony odcień oleju) czy z silnika. Jak zaczniesz "znaczyć" teren to wtedy robić. Albo uszczelniacz tylny wału korbowego silnika albo uszczelniacz pompy oleju skrzyni biegów. Niezależnie co będziesz wymieniał i tak trzeba zrzucić skrzynię biegów i to jest czynnośc która stanowi największy koszt robocizny i trwa najdlużej.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Damjan
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: Damjan » 2019-07-25, 11:55

Dzięki za sugestie. Wydaje mi się że czerwony ale jeszcze sprawdzę. Muszę poszukać jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni ale ten temat gdzieś na forum widziałem.



Awatar użytkownika
brys
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
Model: Premium Pony 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Grabber Blue

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: brys » 2019-07-25, 12:30

Niestety nie ma klasycznego bagnetu pod maską tylko musisz sprawdzać od spodu przez śrubę do wlewania. Poszukaj po prostu instrukcji/filmu z wymiany oleju w skrzyni 6R80 i tam bedzie pokazane :)


Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"

Tuned by HD Customs

Awatar użytkownika
Damjan
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: Damjan » 2019-07-25, 12:43

No właśnie kojarzę że taki filmik gdzieś widziałem więc poszperam.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2019-07-27, 05:32

najczęściej poci się uszczelniacz wału silnika , ale tak jak powyżej jak tylko się poci to nie ruszać chyba żę będzie już kapać .
jak ze skrzyni to można w łatwy sposób go wymienić bez rozbierania skrzyni ,



Awatar użytkownika
Damjan
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem

Post autor: Damjan » 2019-07-27, 10:01

U siebie nie mam dostępu do kanału ale będę zmieniał olej u brachola w przyszłym tygodniu to sprawdzę kolor tego oleju i poziom w skrzyni.

Pewnie głupie pytanie ale potrzebuje się upewnić, ta śruba zaznaczona na zdjęciu to korek spustowy oleju z silnika?
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”