Mam pytanie odnośnie pocenia na łączeniu silnika ze skrzynią, czy się martwić, szybko się tym zająć i czym spowodowane? Może ktoś miał już taki problem... 2014 V6 3.7 automat
Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
Miałem tak w Jaguarze 4.0, do wymiany był tylny uszczelniacz wału korbowego. Niestety żeby to zmienić trzeba było wyciągać skrzynie - która i tak akurat padła więc było za jednym razem
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
Moja rada - dopóki się "poci" jeździć i kontrolować stan oleju. Ustal tylko co to jest za olej czy ze skrzyni (czerwony odcień oleju) czy z silnika. Jak zaczniesz "znaczyć" teren to wtedy robić. Albo uszczelniacz tylny wału korbowego silnika albo uszczelniacz pompy oleju skrzyni biegów. Niezależnie co będziesz wymieniał i tak trzeba zrzucić skrzynię biegów i to jest czynnośc która stanowi największy koszt robocizny i trwa najdlużej.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Damjan
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
Dzięki za sugestie. Wydaje mi się że czerwony ale jeszcze sprawdzę. Muszę poszukać jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni ale ten temat gdzieś na forum widziałem.
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
Niestety nie ma klasycznego bagnetu pod maską tylko musisz sprawdzać od spodu przez śrubę do wlewania. Poszukaj po prostu instrukcji/filmu z wymiany oleju w skrzyni 6R80 i tam bedzie pokazane
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- Damjan
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
No właśnie kojarzę że taki filmik gdzieś widziałem więc poszperam.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
najczęściej poci się uszczelniacz wału silnika , ale tak jak powyżej jak tylko się poci to nie ruszać chyba żę będzie już kapać .
jak ze skrzyni to można w łatwy sposób go wymienić bez rozbierania skrzyni ,
jak ze skrzyni to można w łatwy sposób go wymienić bez rozbierania skrzyni ,
- Damjan
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
Re: Pocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem
U siebie nie mam dostępu do kanału ale będę zmieniał olej u brachola w przyszłym tygodniu to sprawdzę kolor tego oleju i poziom w skrzyni.
Pewnie głupie pytanie ale potrzebuje się upewnić, ta śruba zaznaczona na zdjęciu to korek spustowy oleju z silnika?
Pewnie głupie pytanie ale potrzebuje się upewnić, ta śruba zaznaczona na zdjęciu to korek spustowy oleju z silnika?