Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej ;)

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej ;)

Post autor: torcida1 » 2011-10-18, 11:28

Witam.

Rozważam zakup forda mustanga w najnowszej budzie. Testowałem model z silnikiem 4.0 V6 i generalnie wszystko super gdyby nie fakt, że trochę się zawiodłem na osiągach. Na co dzień jeżdżę passatem cc 1.8 tsi i w sumie mój pasek niewiele temu mustangowi ustępuje. Stanęło na tym, że zakochałem się w mustangu i mam zamiar cierpliwie poszukać jakiegoś fajnego 3.7. W związku z tym mam do Was parę pytań. Na wstępie przepraszam jeśli pytam o coś czego powinienem sam poszukac, ale nie za bardzo mam czas na długie siedzenie na forum :)

1. Czy silnik 3.7 jest godny polecenia? Osiągi osiągami, ale jak z trwałością (wiem, że to nowy silnik, ale może już coś tam wiadomo)? Robiłbym nim ok 30 - 40 tys rocznie, więc trwałość to dla mnie ważna sprawa.
2. Spalanie 4.0 było do przełknięcia. Jak wychodzi spalanie 3.7? Prawda to ,że średnio 9 - 11 litrów przy normalnej jeździe? Można lac 95kę, czy lepiej 98kę?
3. Chciałbym sprowadzić lekko uszkodzony pojazd ze Stanów i ze wszystkimi opłatami i naprawą zamknąć się w max 75/80 tys. Jest to realne? Sprowadzałbym pod koniec tego roku albo tak powiedzmy w marcu 2012?
4. Z usług jakiej firmy korzystać przy sprowadzaniu? USA cars jest ok? Może ktoś z Was się tym zajmuje?
5. Ostatnie pytanko: czy coś wiadomo o jakiejś nowej wersji mustanga? Ciekawi mnie ile jeszcze będzie produkowany aktualny model

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
sobanek
Forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: sobanek » 2011-10-18, 11:47

1. Czy silnik 3.7 jest godny polecenia?
Tak
2. Spalanie 4.0 było do przełknięcia. Jak wychodzi spalanie 3.7? Prawda to ,że średnio 9 - 11 litrów przy normalnej jeździe? Można lac 95kę, czy lepiej 98kę?
95, co do spalania koledzy jeżdżący codziennie coś pewnie napiszą
3. Chciałbym sprowadzić lekko uszkodzony pojazd ze Stanów i ze wszystkimi opłatami i naprawą zamknąć się w max 75/80 tys. Jest to realne?
Moim zdaniem mało realne, dodaj 10-15tyś może się uda
4. Z usług jakiej firmy korzystać przy sprowadzaniu? USA cars jest ok? Może ktoś z Was się tym zajmuje?
Koral, Muarah
5. Ostatnie pytanko: czy coś wiadomo o jakiejś nowej wersji mustanga? Ciekawi mnie ile jeszcze będzie produkowany aktualny model
Nostradamus coś podobno wiedział...


...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..

torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-18, 12:30

Dzięki za odpowiedź. Co do ceny to 80 tys jest orientacyjną ceną za model 2011 podaną mi przez usa cars. Aktualnie mam czym jeździć, więc spokojnie zakup Mustanga mógłbym odłożyć do marca 2011, a wtedy pewnie i ceny się ciut zmienią. Wiadomo, że jak trzeba będzie dołożyć to się dołoży, ale jak można się zmieścić w pierwotnym budżecie to głupotą by było nie próbować ;)



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: YoDa » 2011-10-18, 16:53

Też mogę pomóc w sprowadzeniu ;) ale pogadaj z Koralem bo idzie mu ładny na dniach
Za lekko uszkodzony typu zderzak , błotnik itp. trzeba liczyć co najmniej 90-100tyś za lepszą wersję Premium , jak zwykłą to może do 90 się zamknie o ile S nie poszaleje za bardzo....
Z tym że jeśli uszkodzony to jeśli chcesz jedzić w marcu to już musisz kupować bo to tyle potrwa.....


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-18, 23:24

Dzięki za info ;) Czyli od momentu zakupu w USA do naprawy mija aż 4 - 5 miesięcy??? Myślałem, że od wyjdzie tak 2 - 3



torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-18, 23:29

Tak z ciekawości spytam: jak wygląda kwestia ewentualnego odliczenia vatu przy ściąganiu aut z USA na firmę? Ktoś może przechodził przez coś takiego?



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: escalar » 2011-10-18, 23:35

torcida1 pisze:Tak z ciekawości spytam: jak wygląda kwestia ewentualnego odliczenia vatu przy ściąganiu aut z USA na firmę? Ktoś może przechodził przez coś takiego?
maxymalnie 6 tys. PLN ... ustawa mowi jasno! :)



torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-18, 23:42

escalar pisze:
torcida1 pisze:Tak z ciekawości spytam: jak wygląda kwestia ewentualnego odliczenia vatu przy ściąganiu aut z USA na firmę? Ktoś może przechodził przez coś takiego?
maxymalnie 6 tys. PLN ... ustawa mowi jasno! :)
No ja wiem, że max 6 tys. Kwestia, czy w ogóle cokolwiek można odliczyć bo do tego, z tego co wiem, jest potrzebna faktura vat 23%, a większość handlarzy daje vat marża. Kompletnie nie mam pojęcia jak to wygląda przy sprowadzaniu autka z USA.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: escalar » 2011-10-18, 23:59

torcida1 pisze:
escalar pisze:
torcida1 pisze:Tak z ciekawości spytam: jak wygląda kwestia ewentualnego odliczenia vatu przy ściąganiu aut z USA na firmę? Ktoś może przechodził przez coś takiego?
maxymalnie 6 tys. PLN ... ustawa mowi jasno! :)
No ja wiem, że max 6 tys. Kwestia, czy w ogóle cokolwiek można odliczyć bo do tego, z tego co wiem, jest potrzebna faktura vat 23%, a większość handlarzy daje vat marża. Kompletnie nie mam pojęcia jak to wygląda przy sprowadzaniu autka z USA.

jesli sprowadzasz sam to ... 6 tys. PLN.... (ja tak robilem)
...jesli kupujesz "vat marza" to nie mam pojecia....



torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-19, 00:18

Sprowadzałeś w trakcie obowiązywania aktualnych przepisów? Jeśli mógłbyś napisać jak taka procedura wygląda w przypadku auta z USA byłbym bardzo wdzięczny!


Jakie wyposażenie wchodzi w skład wersji premium, a jakie w standard?


Jakie polecacie wydechy do V6? Magnaflow? Akrapovic? Borla?

Myślę o lekkim obniżeniu autka. Jakie polecacie sprężyny? Eibach się nada?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Koral » 2011-10-20, 14:09

torcida1 pisze:Dzięki za odpowiedź. Co do ceny to 80 tys jest orientacyjną ceną za model 2011 podaną mi przez usa cars.
Kup od nich jelsi im wierzysz w ta ich orientacyjna cene ;) przy odbiorze moglbys sie zdziwic ;)

przy obecnym kursie $ nei sprowadzisz V6 2011 do 80tys.zl, chyba ze z wywalonymi poduchami ..

do 90tys.zl juz sie da,ale z Premium ciezko, nawet przy mojej najnizszej marzy nie da rady,a raczej firmy naliczja ok 15-20tys.zl marży od sprowadzenia..

co do silnika to chodza opinie ze 3,7V6 jest najlepsza konstrukcja Forda, nowy V8 tez jest bdb, z tym ze ma wyzszy stopien sprezania 11.00,wiec troche bardziej wyzylowany jest..
wllascicel nowej V6 2011 moze spokojnie w tyle zostawiac takie auta jak Camaro SS czy GT500,jelsi dolozy 4,5tys$ do kompresora,wtedy przy malej wadze ok 300kilo mniej od gt500 i mocy 475KM bedzie mial naprawde osiagi godne supercarow,a jednak to oszczedna V6..

takz ejest to idealny kompromis miedzuy niskim spalaneim a osiagami..

ja tam si enie przejmuje ze Camaro pali mi 20 czy wiecej ( na torze np :P ) ale dla tych co chca robic duze przebiegi nowa V6 2011 jest autem idealnym, wisniowy w tamta zime do wawy spalil mi 7l/100km a na chwile na zwezkach zszedl na 6l/100km

ale realnei palil ok 9 w trasie a 12-13 po miescie,co i tak jest o 50% mneuj niz 4,6 w GT czy 6,2 w camaro..
Jakie wyposażenie wchodzi w skład wersji premium, a jakie w standard?
w base nei masz nawet skorzanej kierownicy, zmiany kolorow podswietlenia,chromowanych dodatkow w stylu klamki wewnatrz dzrzwi,skor,i mnstwo detali po ktorych wnetrze base przy premium wyglada paskudnie.. wisniowego base mimo ze nei byl kompletnym golasem bo mial tempomat i slkorzana keirownice wstydzilem sie pokazac na Poznan, roznica kolosalna we wnetrzu na korzysc Premium
Jakie polecacie wydechy do V6? Magnaflow? Akrapovic? Borla?
jak lunbisz halas w trasie to zaloz borla, ale jak lubisz cisze i cenisz komfort polecam cut outy tzn regulacje dzwieku wydechu
Myślę o lekkim obniżeniu autka. Jakie polecacie sprężyny? Eibach się nada?
Mustang RTR ma zawieszenie KW, ja tez takei mialem w GT,polecam,obniza auto i powoduje ze Mustang nawet przy max predfkosci trzyma sie jak przyklejony :) z tym ze mustang 2011 ma znacznie poprawione zawieszneie w porownaniu do poprzedniego mdelu i tez sie pieknei jezdzi, Ty piszesz ze bedziesz robil duze przebiegi roczne ,wiec i standartowy wydech i zawias sa bardzo komfortowe a jednoczenie maja charakter sportowy


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

torcida1
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-18, 10:56

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: torcida1 » 2011-10-20, 19:04

Dzięki za odpowiedź Koral ;) Wysłałem Ci pw z paroma pytankami.

BTW, cena, którą podałeś (te okolice 90 tys) obejmuje już naprawę auta i przerobienie na EU, czy samo sprowadzenie bitego egzemplarza?



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: lukasz » 2011-10-20, 19:12

koral co to za kommpresorek daje tej V6 475 koni za 4,5 tys zielonych?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Koral » 2011-10-20, 19:16

lukasz pisze:koral co to za kommpresorek daje tej V6 475 koni za 4,5 tys zielonych?
http://www.procharger.com/2011_v6_mustang.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; :) daje kopa od 2500rpm wiec do tych obrotow auto dalej pali jak diesle,potem zaczyna sie moc i wiadomo spalanie-idealne rozwiazanei dla oszczednych :)



jesli pamietacie mojego GT Saleen to nowa V6 2011 z prochargerem bedzie miala podobna moc, z tym ze GT nie mial 6biegowej superszybkiej skrzyni i byl jednak sporo ciezszy od V6 2011,ktora ma silnik aluminiowy i kreci sie sporo wyzej od GT 2005.. takze osiagi beda sporo lepsze,mi wlasnei w GT brakwoalo tylko tej nowej skrzyni zebym nim bil rekordy,dalem tez ciala ze nei zmienilem przelozenia tylnego mostu, tak zebym na 4biegu konczyl 1/4mili przy max rpm :)
nowa V6 ma wszystko to co brakwoalo w GT 2005, kwestia tylko czy procharger jest tak dobry jak supercharger Saleena,podejrzewam ze nie,ale mysle ze wystarczajacy,dodatkowo superlekki silnik i cale autpo oraz nowa skrzynai zrobai z tego auta rakiete :)

[yt][/yt]
" onclick="window.open(this.href);return false; zobaczcie ze tylko przy 5psi nowa V6 osiaga ponad 400KM na kolach czyli ok 500 na silniku :) przypominam ze 5psi to tylko 0,34bara a nawet wyzylwoane japonczyki bez ingerencji w silnik mozna doladowywac 0,6bara :) V6 przy 8-10psi bedzie bilo rekordy ,a dopiero pow 11psi zwieksza sie spalanie :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
mxavin
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2011-06-05, 08:51
Model: V6 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: mxavin » 2011-12-29, 19:06

Witam,

Na początku przyszłego roku (luty 2012) zaczynam na poważnie szukać mojego Mustanga. Planuję zakup V6, silnik 3.7, 2011 rocznik. Nie chciałem tworzyć kolejnego tematu by zadać kilka prostych i możliwe, że głupich pytań aczkolwiek to będzie mój pierwszy Mustang więc jestem w tych sprawach w 100% zielony.

1. Co ze sprzedażą takiego samochodu? Po kilku latach auto mi się znudzi i będę chciał je zmienić. Czy w Polsce jest szansa aby auto szybko sprzedać bez dużej straty pieniędzy? Wiem, że za kilka lat to może się zmienić ale jak to wygląda teraz?
2. koral wyżej napisał, że średnie spalanie auta w mieście wynosi 12-13 litrów. Jestem z takiego wyniku zadowolony jednak kilka spraw mnie z tym martwi. Mianowicie, przy jakiej jeździe? Oszczędnej, czy dającej samochodowi troszkę frajdy? Jest możliwość aby zejść do przedziału 11-12 litrów po mieście?
3. Jak będę już posiadał taki samochód chciałbym jeździć na zloty. Czy ten model samochodu nie jest postrzegany trochę jako dziecko, którego się wstydzi? Jeśli przyjadę na zlot, nie zostanę wyśmiany wśród ludzi siedzących w tym temacie od lat, że jeżdżę "zabawką", a prawdziwy Mustang zaczyna się od GT w górę?
4. Jak bardzo te auta są awaryjne? Liczę na to, że przy uważnej jeździe nie będę musiał zaprzyjaźnić się z każdym mechanikiem w moim mieście. Co do mechaników to jestem z Łodzi. Zna ktoś mechanika godnego polecenia z tego rejonu?
5. Jakie konieczne zmiany samochód musi przejść po sprowadzeniu do kraju? Zmiany kierunków i inne pierdoły pewnie tak. No właśnie, ale konkretnie co takiego będę musiał zrobić i ile będę musiał na to wydać pieniędzy?

Z góry dziękuję za odpowiedź, przepraszam jeśli moje pytania się powtórzyły lub są głupie.

Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”