Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: Kuba » 2012-01-09, 22:39

Camaro to mega zagwozdka. Bardzo udane auto i pewnie bym je kupił gdyby był......mustangiem :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Bardzo mi się podoba (ale w wersji amerykańskiej a nie europejskiej z okularami na tylnych kloszach lamp oraz lusterkami zewnętrznymi wielkości rakietek do pingponga) i trzeba to sobie uczciwie powiedzieć bije mustanga prawie we wszystkim. Super wykończenie, dobry zawias, fajny silnik, super hamulce. Ale to nie mustang :kwasny: :kwasny: :kwasny: :kwasny:
Pewnie zaraz zjeby dostanę, ale powiem wam szczerze, że jest to jedyny amerykan którego biorę pod uwagę jeśli miałbym coś u siebie zmieniać w stajni.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: Bolek » 2012-01-10, 00:40

No to jeszcze jedna wada, co prawda nie dotycząca skrzyń ale trzeba rozluźnić atmosfere :ok:


Obrazek

Jak w aucie za 160 tyś zł można tak wykończyć wykładzine? :mur:



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: muarah » 2012-01-10, 01:11

Koral, a jesteś pewny, że najtańsze Camaro pobije najtańszego Mustanga na torze? Bo ja podejmę rękawicę gdy kupisz Camaro V6;)

Fotel nie powracający do pionu po odchyleniu to teraz jak dla mnie wada nr. 1, nie kumam jak tam można zrobić ale coż, nie takie rzeczy się wybacza w zaślepieniu;-))


muarah

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: Koral » 2012-01-10, 08:14

muarah pisze:Koral, a jesteś pewny, że najtańsze Camaro pobije najtańszego Mustanga na torze? Bo ja podejmę rękawicę gdy kupisz Camaro V6;)
Muarah, wiesz dobrze,bo miales kilka nowych V6, jak szybkie one sa;) do tego z Toba z akierownica to ja nie mialbym szans, chyba ze Horse wskoczylby za kierownice ;)
ja wspomnialem tylko o kilku drobiazgach,w tym zawiasie i hamulcach, bo o ile silowniki maski,dodatkowe uchwyty na drzwi itp sa zbedne, to zawias i hamulce to podstawa i tu Ford nie powinien dziadowac i liczyc tylko zyski ze sprzedazy ..

ale silnik rzeczywiscie zarowno V6 jak i 5.0 V8 sa rewelacyjne, lekkie aluminiowe i bardzo mocne, co przy malej masie zarowno V6 i V8 czyni je bardzo szybkie :) no w koncu zaczelismy wymeiniac zalety :) a jest ich całe mnóstwo i te kilka wymienionych wad nie zepsuje całego uroku tych aut :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: muarah » 2012-01-10, 12:07

dokładnie tak, Ford zrobił dobrą robotę w ciągu ostatnich lat!
a to, że jest sztywny most to dla mnie taki urok a nie wada;)


muarah

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: Tom.Tom » 2012-02-06, 15:31

Nemax - gratulejszyn! Jakoś nie zauważyłem wcześniej Twojego postu - czyli jednak znudziły cię tramwaje? ;) Czekamy na foty!


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Dlaczego fabryczna blokada prędkości

Post autor: caniggia » 2012-04-09, 23:19

http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... 5-mph.html" onclick="window.open(this.href);return false;

znalazłem przypadkiem, podobno std w tych modelach, 220 na godzinę i boooom...


te osły zamontowały fabrycznie w tych autach wał taki jak 05 v6... - jednoczęściowy rozsuwany na środku.



olo33
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-07-30, 10:40
Model: mustang 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: srebro

Re: Dlaczego fabryczna blokada prędkości

Post autor: olo33 » 2012-04-14, 11:30

fuck....musimy się umówić na wymianę:) pozdro



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: Koral » 2012-04-16, 09:40

muarah pisze:Koral, a jesteś pewny, że najtańsze Camaro pobije najtańszego Mustanga na torze? Bo ja podejmę rękawicę gdy kupisz Camaro V6;)
kupilem wiec szykuj termin na Ułęż ;) oczywiście z Toba jako kierowca bedzie ciezko wygrac ale chetnei sprawdze V6 camaro ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Wady Mustanga V6 3,7 2011 Manual

Post autor: muarah » 2012-04-16, 13:25

Termin gotowy - 1 września, zapisy już trwają - w tym wątku:

viewtopic.php?f=99&t=4435&p=91979#p91979" onclick="window.open(this.href);return false;

Myślę, że na Camaro nikt się nie pogniewa, to w końcu odwieczny konkurent dla Mustanga więc śmiało się zapisuj. Nie wiem tylko czy przyjadę nowym modelem Mustanga V6 bo wolę ganiać staruszkiem, ale jeszcze zobaczymy.


muarah

ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”