falujące wolne obroty 3.7 '14

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Nix2 » 2018-11-11, 13:21

To jest widzę zwykły, przepływowy filtr więc jest gdzieś na przewodach, zgaduję, że w okolicy
zbiornika paliwa, bo nie widać go pod maską.



Endriuk4
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2017-04-24, 07:01
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Międzybórz
Kontakt:

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Endriuk4 » 2018-11-11, 16:07

Przepatrzyłem przewody paliwowe od zbiornika do silnika i filtra nie znalazłem. Czy filtr może być na pompie paliwa?



Smel
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2018-02-20, 13:58
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Rybnik

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Smel » 2018-11-11, 23:15

Endriuk4 pisze:
2018-11-11, 16:07
Przepatrzyłem przewody paliwowe od zbiornika do silnika i filtra nie znalazłem. Czy filtr może być na pompie paliwa?
Trafiony :ok: :ok:



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Nix2 » 2018-11-26, 17:35

I jak tam postępy ? Problem opanowany ?



Szewczyk07
Młodszy Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 2018-05-07, 11:49
Model: 2013 Mustang
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Szewczyk07 » 2019-09-23, 21:44

piotrek200585 pisze:
2017-10-20, 12:58
Panowie,
zauważyłem jedną bardzo niepokojącą rzecz, której wcześniej nie widziałem.
Auto grzeje się do 110 stopni, dopiero wtedy załącza sie wentylator.
Na działającej klimie też nie załącza się od razu.
Wydaję mi się, że padł pierwszy bieg wentylatora (o ile się nie mylę to w Kuniu są dwa ?)
Może to mieć związek ze spadkami napięcia, bo wentylator załącza się od razu na drugim biegu, a co za tym idzie pobiera na rozruch więcej prądu.
Jutro przyjrzę sie tematowi, obstawiałbym opornik odpowiadający za pierwszy bieg. I teraz pytanie, czy to może być jakikolwiek opornik, który zredukuje napięcie o 50%? Czy jednak to nie takie proste ?

edit 21.10
Uszkodzony jest bezpiecznik termiczny na rezystorze pierwszego biegu. Niestety nie mam takiego i już dziś nie kupię.
Ponadto nie wiem czy przypadkiem silnik wentylatora nie pobiera zbyt dużo prądu (16A na max obrotach).
Mam pewne obawy, że już trochę nie domaga i stąd też awaria termika.
Myślę nad wymiana całego kompletu :)
Cześć, czy mógłbyś wrzucić zdjęcie/opis gdzie ten bezpiecznik znajdę? Prawdopodobnie mam ten sam problem, chciałbym to zdiagnozować :)



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: falujące wolne obroty 3.7 '14

Post autor: Nix2 » 2019-09-24, 11:00

Taki silnik może pobierać kilkanaście A, to normalne.



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”