Rozgrzana maska i błotniki

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Lenny0071
Posty: 7
Rejestracja: 2020-08-07, 21:58
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Częstochowa
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: Lenny0071 » 2020-08-25, 20:17

Witam, mam takie pytanie laickie...otóz odniedawna posiadam stanga 3.7 2014 i zauwazyłem ze po przejechaniu kilkunastu kilometrow bardzo nagrzewa sie maska i błotniki. Temperatura silnika po środku, temperatura głowicy ponad 100 °. Jak otwieram maske to wspornik ktory ja podtrzymuje ledwie da sie dotknać. Pytanie jak to wygląda u was. Dzieki



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: Michał P. » 2020-08-26, 08:07

Jak wrócę z pracy (jadę z 30km) to sprawdzę u siebie ale raczej mam chłodniej bo nie raz coś sprawdzałem pod maską po przyjechaniu i bez problemu kijek brałem do łapy.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

MarcinK
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2019-11-06, 11:50
Model: Pony Package
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep impact blue
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: MarcinK » 2020-08-26, 21:12

U mnie tez jest gorąco ze az kijek parzy po jeździe :p



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: Michał P. » 2020-08-26, 21:33

Sprawdziłem, bez problemu chwytam za kijek, rure od dolotu, a jechałem jakieś 30 min z pracy, ciut po mieście, ciut reszta DTŚ dojeżdżając momentami do czerwonego pola, także u mnie jest raczej chłodniej.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Lenny0071
Posty: 7
Rejestracja: 2020-08-07, 21:58
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Częstochowa
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: Lenny0071 » 2020-09-02, 14:27

Sprawa rozwiązana. Samochod grzał bo wentylator nie pracował na pierwszym biegu. Załączał sie dopiero przy temp. 110 °C. Wymieniony rezystor wentylatora i teraz głowa spokojna :)



MarcinK
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2019-11-06, 11:50
Model: Pony Package
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep impact blue
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: MarcinK » 2020-09-02, 14:38

A jak to sprawdzić? moze u mnie jest podobna sprawa



Lenny0071
Posty: 7
Rejestracja: 2020-08-07, 21:58
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Częstochowa
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: Lenny0071 » 2020-09-02, 15:44




U mnie złacze było ok, ale te oporniki (metalowa czesc) były popalone.



semthex
Posty: 3
Rejestracja: 2017-10-24, 11:45

Re: Rozgrzana maska i błotniki

Post autor: semthex » 2021-08-24, 19:16

Panowie, pamięta ktoś jaką wartość ma ten opornik z 1 biegu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”