2011 mustang V6 a tuning ?

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: Koral » 2010-12-06, 14:00

jeśli mozecie wklejajcie tu linki na temat tuningu nowej V6, prawdopodobnie jedna sobei zostawie i bede ja oczywiscie modyfikowal, nie chodzi mi o body kit (na to jest oddzielny temat) tylko tuning mechaniczny ;) jestem ciekawy jak w stanach je modyfikuja i czy wogole mozna ja bardziej przerabiac czy tylko lekko modyfikowac np wydech( o ile jest sens) i silnik(np SCT), jestem ciekawy jak znosi kompresor,jaki boost, czy zakladaja nitro, itp itd w sumie temat rzeka ;)

np http://answers.yahoo.com/question/index ... 643AApGQED :) takze jak mozecie wklejajcie :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-12-09, 10:22

Moze to zda egzamin bo slyszalem ze troszke uciszyli konia od środka. Dziwne ze jest to proponowane dla V8 bo przeciez obie wersje silnikowe seryjnie mają wkladany podwójny wydeszek.
http://mustangsdaily.com/blog/2010/12/0 ... ustang-gt/

Kurcze, wydaje mi się że jeszcze dużo można włozyć do mustanga. Sprawdz tez jaką masz wersje wyposażeniową. Jedyne warte uwagi wskazówki to znalazlem na:
http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... ng-v6.html oraz na tej stronie co ty podales ... Lataj po katalogach i zamawiaj :D Albo jesli uwazasz ze to w porządku to można go troszke odchudzic, wybebeszyć z cieżkich komponentów chociaż i tak aluminiowy silnik zapewnil gigantyczny spadek masy :D

Ale jak nic, bedziesz potrzebowa SCT. To juz mozesz zamawiac teraz :D Zapadła decyzja odnośnie koloru mustanga jaki sobie zostawisz? Bedziesz kierował sie stanem tych dwóch aut czy faktem ktory sie szybciej sprzeda? Kiedy siwy konik przyjezdza?


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-12-09, 10:53

Sorki nie moge juz edytowac ale post na temat to wrzucam pod spodem.

Znalazlem na pewnym serwisie fajne porównanie systemów wydechowych takze jak bedziesz bral to pod uwage to mozesz tutaj sobie porównać :)
http://mustangcliq.com/2010/08/08/2011- ... ust-guide/

Tak czy inaczej to jest jeszcze za wcześnie zeby spodziewac sie gigantycznej ilosci modów do 'szóstki' Spokojnie brac sie za mody malymi kroczkami i jak cos godnego sie pojawi to brac ;] Szkoda ze ceny są takie wysokie ;/


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-09, 14:06

PaniC pisze: Ale jak nic, bedziesz potrzebowa SCT. To juz mozesz zamawiac teraz :D Zapadła decyzja odnośnie koloru mustanga jaki sobie zostawisz? Bedziesz kierował sie stanem tych dwóch aut czy faktem ktory sie szybciej sprzeda? Kiedy siwy konik przyjezdza?
no SCT obowiazkowo,tylko mam dylemat czy X3 czy fs3 bo oba maja koledzy z forum do sprzedania.. co do stanu to oba sa w zasadzie nowki, szary ma 300mil najechane,no i skory(wersja premium) wiec wolalbym go sobei zostawic,no ale jak ytkso mi da lepsz akase za szarego to zostawie sobie bordowego;)
a powinien byc do swiat, przez ten BPH opoznilo sie wszystko o kilka tyg..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-06, 13:01

witam, zastanawiam sie nad kupnem SCT X3 i mysle zeby odrazu zakupic w komplecie ze stozkiem,co o tym sadzicie? warto doplacac te 200-250$? ile teoretycznie konik dostanie HP z samym SCT a ile wiecej z SCT+stozek?

patrzylem na brenspeed ale sa zestawy tylko do GT http://www.brenspeed.com/3000jlt.html a do V6 2011 nie widze,no alemoze zle szukam.. bede wdzieczny za pomoc :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-01-14, 18:43

koral, widzialem ze ostatnio masz wątpliwości co do zakupu kolejnego auta. A ja Ci proponuje zostac przy V6 i takie cacko wstawic. Poczekamy jak to bedzie dzialac w nowej szóstce ;]

http://mustangsdaily.com/blog/2011/01/1 ... ming-soon/

Skok mocy olbrzymi jak na taki chargerek :)


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-14, 19:11

PaniC pisze:koral, widzialem ze ostatnio masz wątpliwości co do zakupu kolejnego auta. A ja Ci proponuje zostac przy V6 i takie cacko wstawic. Poczekamy jak to bedzie dzialac w nowej szóstce ;]

http://mustangsdaily.com/blog/2011/01/1 ... ming-soon/

Skok mocy olbrzymi jak na taki chargerek :)
Panic, juz Cie chłopie lubie :) masz u mnie przejazdzke jak tylko stuninguje V6 ;) bo chyba taka 300konna cie nie rajcuje ;)

a wlansie sie zastanawialem czy czasami V6 ktorej silnik oprocz pojemnosci w niczym sie nei rozni od 5.0"coyote",no moze i mniejszej wagi ale to kolejna zaleta bo V6 jest sporo lżejsza od GT a duzo lzejsza od ciezkiego GT500, wiec czy V6 2011 nie ma wiekszych mozliwosci tuningu od GT 2010 ktorego silnik 4,6 nie ma kutych tłoków i korb,a w koncu mozliwosci ma do minimum 600KM, to na ile mozliwosci ma nowa superlekka i kuta V6 ? :)

moze sie okazac ze nie dosc ze 2x mneij pali od GT500 to moze przyspieszac tak jak GT500 (mowie o fabrycznym gt500 ktory ma 480-500KM) bo z 800konnym shelby Alustara to zadne normalny kun nie ma szans ;)

mialem wlasnie na forach w stanach pytac czy juz probowali doladowywac V6 i z jakim skutkiem,w koncu chyba normalne ze 480KM w lzejsze V6 bedzie przyspieszalo szybciej niz 480HP w ciezkim gt500..

dzieki za zainteresowanie,masz u mnie piwo przy okazji zlotu :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-01-14, 19:36

No wygrała szóstka w którymś rankingu (juz nie wiem który to byl ranking bo masa ich byla) aut sportowych głownie z tego wzgledu ze silnik jest bardzo podatny na modyfikacje. Może to sie wydawać dziwne bo przeciez ta edycja sama w sobie ma mniejszą pojemnosc i wiekszą moc ale to wlasnie ta rewelacyjna konstrukcja silnika na to pozwala. Ford zrobil krok milowy w dziedzinie samochodów sportowych. Nie wiem jak sprawa wygląda z zawieszeniem w praktyce ale na pewno musisz cos podlubac jezeli myslisz o wzmocnieniu mocy. Pytanie tylko jak bardzo trzeba w te modyfikacje ingerowac. Mysle ze nieduzo :) A jezeli mowa o biciu rekordów mocy to wiadomo, im lepsza baza, tym lepsze efekty. Dlatego Shelby jest do tego najlepsze i dlatego tyle kosztuje ale wychodze z zalozenia ze można słabsze auto zbliżyć osiagami do Shelby płacąc znacznie mniej. Kombinuj Koral bo masz mozliwosci :)

A jezeli chodzi o ten ProCharger to hmmm, chlopaki zbliżają sie co raz bliżej do pierwszego wypustu i znacznym ryzykiem jest kupno z pierwszej serii bo coś mogło zostać pomieniete. Grzechem jednak jest zwlekanie z kupnem takiej zabaweczki.

P.S. haha :D dzięki za oferte przejażdzki! Będę w Polsce to się odezwe do Ciebie :hyhy:

edit:

Troszkę poszperałem i tutaj masz kompletny katalog superchargerów (na dzien dzisiejszy) :
http://www.procharger.com/catalogviewer/index.html

A tutaj masz specyfikacje modeli chargerów. Do GT idzie P-1SC-1
http://www.procharger.com/models.shtml

Do V6 raczej na razie nie ma -.-


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-14, 20:37

dzieki :) jak natkniesz sie na konkretne opisy juz zmodyfikowanych V6 tzn opisy co i jak,jakie mody,rodzaj doladowania (supercharger, procharger, turbo, nitro itd) to prosze wstaw tu linki, ja to nawet nie wiem na ile wydajna jest pompa paliwowa w V6 2011,w GT chyba do 550KM,ale tez pewnosci nie mam.. no i tu chyba juz nie stosuje sie BAPa, bo pewnie jest powrot i juz idzie stale napiecie na pompe a nie jak w 2005-10 moduł puszcza mniesjze lub wieksze napiecie w zaleznosci od potrzeb.. w sumie nawet jak jest powrot i stale napiecie 12V moznaby zastosowac podniesienie napiecia bapem na 17V i na powrot zalozyc zawor z zegarem,no ale to jzu lepiej dowiedziec sie co i jak,nie chce kombinowac sam jak rok temu a potem i tak kupowac sprawdzone kity, mam nauczke i wiem ze odrazu sie kupuje sprawdzone rzeczy ;) z tym ze wlasnie wydaje sie ze nawet w stanach maja jeszcze male doswiqadsdczenie jesli chodzi o nowe silniki 3.7 i 5.0 .. a czekac rok nie mam zamiaru :P


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-18, 12:54

kupowaliscie moze juz z americanmuscle?

co myslicie o tym zestawie?

http://www.americanmuscle.com/cnl-sct-2011v6-kit.html

mnie przekonuje tym : "Free tunes for life! Every customer that purchases a tuner from AmericanMuscle is enrolled in the "Free tunes for life" program. Any time that you make additional mods to your vehicle, our team of SCT certified Bama Custom Tuners will create new tunes for you." :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: Koral » 2011-05-18, 10:23

w koncu mi przyszedl SCT i filtr KN :)
Załączniki
SCT KN RP.JPG


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: 2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: AluStar » 2011-05-18, 11:33

Szkoda ze na Kielcach nie byles .. Gratulacje



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Re: 2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: mrjackson » 2011-05-18, 11:46

:padam: :padam: napisz jaka różnica po wgraniu programu... na ile okt będziesz wgrywał program?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: Koral » 2011-05-18, 12:39

AluStar pisze:Szkoda ze na Kielcach nie byles .. Gratulacje
chcialem byc,ale nie wiem jak to sie stało ze przegapilem ze to w ten weekend.. szkoda ze telee4kspresu nei ogladalem w sobote tobym zajarzyl i chociaz na impreze dojechal.. no ale nic,nast razem..
mrjackson pisze::padam: :padam: napisz jaka różnica po wgraniu programu... na ile okt będziesz wgrywał program?
taka ze szybciej reaguje na gaz i szybciej znaczy wczesniej redukuje biegi,czyli bardziej sportowa charakterystyka,a czy lepiej idzie to nie wiem,bo bez programu jak mu wcisne to idzie podobnie,z tym ze mocniej trzeba nacisnac gaz zeby zareagowal,no ale tak ma w koncu specjalnei zeby za duzo nie palil..
na codzien bede jezdzil na 95okt albo nawet bez programu a czasmai wgram na 98 czy 100okt.. w sumie to dla mnie teraz tylko gadzet bo scigac na 1/4mili sie nie bede.. no ale bardzo liczylem ze mi przyjdzie przed tporem Poznan,jednak sie przeliczylem.. tam i tak neizle sobie radzil ale wlasnei te programy sa typowo na tor,szybsze redukcje i czulszy pedal gazu ;) a na codzien nei potrzebuje, i tak idzie bdb ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 mustang V6 a tuning ?

Post autor: Koral » 2011-12-28, 09:31

11.73 @ 116MPH – 2011 V6 Mustang Record with BBK Long Tubes & X Pipe
http://www.bbkperformance.com/blog/?p=288" onclick="window.open(this.href);return false;

az ciezko uwierzyc w te 11,73, pewnie na naszych torach byloby to 12,5 ale tez rewelacyjny wynik jak na V6 ..moje SS sie chowa ze swoimi 13sek, ale pocieszam sie faktem ze nic nei zastapi V8, nawet jesli V6 bedzie robilo 10sek :P ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”