
Wariująca Elektronika (V6 2011)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Wariująca Elektronika (V6 2011)
Witam. Bardzo dziwna sprawa zaczęła się dziać z moją V6'ką. Chronologicznie: najpierw lampka ABS'u świeci, że nie działa, potem gaśnie. Dwa dni później to samo, tyle że tym razem zostało na stałe. Uznałem że mogę jeździć ostrożniej bo używam auta na co dzień i jest potrzebne, ale w pewnym momencie zadział się chaos: wszystko zaczęło migać krzyczeć: "check charging system", nie pokazuje spalana L/100, check engine, wskaźniki nie pokazują ani prędkości, anie obrotów, temperatury w silniku, ile przejechałem, timer'a. Pika w interwałach po 10 sekund, znowu wszystko świeci i....gaśnie, jak gdyby nigdy nic, ale ABS/Smartrack się nie daję włączyć. Czytałem gdzieś u Amerykańców że to może być alternator, okablowanie ze spalonym bezpiecznikiem przez się nie ładuje równomiernie, głośniki i ich podłączenie (nie wiem jak), albo "coś innego"....Czy ma ktoś jakieś sugestie? 

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
A jak wygląda w tym modelu szczelnosc kabiny przed wodą z zewnątrz?
jak tak samo co przedliftem , to woda leci z podszybia po kablach do modułu comfortu .

Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Niezła myśl. Ale czy model nie powinien być odizolowany, czy naprawdę ograniczyli się do zaufania do uszczelek szyb
?
?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Szczelność jest taka samo jak w poprzednim modelu. Podłączyć komputer najpierw i zobaczyć co się ze sprzętem dzieje.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
wiesz jak sie moja zona dziwi jak ma mokro miedzy nogami i to w cale nie z mojego powodu!! otwiera schowek a tam kap kap - mokro!Stachu_xjr pisze:A jak wygląda w tym modelu szczelnosc kabiny przed wodą z zewnątrz?jak tak samo co przedliftem , to woda leci z podszybia po kablach do modułu comfortu .



http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
- Model: 2012 premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czerwona czerwień
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
witam, pomocy!!! właśnie przejechałem 500 km (na ferie z córką...) zgasiłem i od razu chciałem odpalić a tu wszystko mruga: na desce, podświetlenie, radio i dziwne "stuki". Odłączyłem na chwilę akumulator (myślałem ze może coś się zresetuje) i nic - nadal wariuje. Czy może macie jakiś pomysł co to może być????
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Wygląda na rozładowany akumulator, brak ładowania.
Jak odpali na kable, to właśnie to.
Jak odpali na kable, to właśnie to.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
- Model: 2012 premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czerwona czerwień
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
dzięki jutro sprawdzę, ale komputer pokazuje ponad 12V czyli tak jak zawsze na zgaszonym silniku, rozładowany też by tyle pokazał?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Komputer nie jest aż tak precyzyjny, sprawdź jak mówię.strefe pisze:dzięki jutro sprawdzę, ale komputer pokazuje ponad 12V czyli tak jak zawsze na zgaszonym silniku, rozładowany też by tyle pokazał?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
- Model: 2012 premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czerwona czerwień
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
tak jak pisałeś - okazało się że akumulator padł, ładowanie jest (ponad 14V), oczywiście nie ma żadnych oznaczeń na aku
i trudno znaleźć i dobrać, jakie parametry powinien mieć? ...i co mogło spowodować że tak szybko padł w rocznym aucie? powinienem coś jeszcze sprawdzić? dwa tygodnie temu montowali mi nowe audio (wzmacniacz subwoofer) może oni coś namieszali...

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Wystarczy, że raz ktoś go rozładował do zera, czyli całkowicie, postał tak chwilę (np w transporcie) i jego żywotność liczy się w dniach.
Sprawdź ładowanie pod kątem zmiennego napięcia (ma być 0V mierząc na mierniku zmienne), bo może mostek poleciał, tak miałem u siebie.
Sprawdź również ponownie podłączenia audio, czy nie szarpią fazy po wyłączeniu zapłonu. Wystarczy że przewód odpalający wzmacniacze jest źle podłączony i będą szarpać fazę non stop.
Kup Vartę Silver 74Ah, coś koło 350 zł.
Sprawdź ładowanie pod kątem zmiennego napięcia (ma być 0V mierząc na mierniku zmienne), bo może mostek poleciał, tak miałem u siebie.
Sprawdź również ponownie podłączenia audio, czy nie szarpią fazy po wyłączeniu zapłonu. Wystarczy że przewód odpalający wzmacniacze jest źle podłączony i będą szarpać fazę non stop.
Kup Vartę Silver 74Ah, coś koło 350 zł.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
varta silver nie da rady jesli auto stoi dlugo a jeszcze cos ciagnie prund.
moja varta padla po kilku miesiacach......
te auta musza jezdzic
moja varta padla po kilku miesiacach......
te auta musza jezdzic

http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- mike83
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Vista blue / black mat
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Ja mam baterie Hollywood przystosowane pod duży pobór przy car audio ale i tak raz w tygodniu podłączam na 8h prostownik automatyczny żeby doładował ubytki szczególnie w zimę jak auto stoi .
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Tak to każdy padnie:) Muszą jeździć:)bart pisze:varta silver nie da rady jesli auto stoi dlugo a jeszcze cos ciagnie prund.
moja varta padla po kilku miesiacach......
te auta musza jezdzic