[adrianek995] 65r 3.3l R6

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-05-28, 23:11

A cos jest nie tak?? Wydaje mi sie ze bardzo dobrze. Elementy sa kupione podlogi jak i tylnie blotniki. Tutaj byly podluznice troche zardzewiale.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: 6t07t » 2013-05-28, 23:33

Kształt, zakładki, łączenia, dopasowanie nie tak jak powinno być. Wszystkie szczegóły i detale składają się na końcowy efekt.
Trzymać się będzie ale z wyglądem słabo...

Ktoś się uczy po prostu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-05-28, 23:37

Nie robil nigdy zabytkow mechanik, fajnie ze mozna liczyc na takie komentarze. Polecalem forum i moj watek mechanikowi. Dobrze ze bagaznik to najgorsze miejsce ktore zatakowala rdza. Gotowe elementy mam nadzieje ze beda dopasowane bardzo dobrze. Przed wyjazdem bo wyjezdzam w czerwcu na 2 miesiace porobie zdjecia i wrzuce.

PS
sama robocizna 20tys dla mechanika , wiec mysle ze przyklada sie i poswieca czas mojemu staruszkowi. :hyhy:



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: stang67 » 2013-05-29, 17:05

adrianek995 pisze: sama robocizna 20tys dla mechanika
ile?? :szok: :przestraszony:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-05-29, 18:30

To duzo?? liczylismy ze renowacja wyniesie nas okolo 60 , 25tys samochod ze sprowadzeniem po oplatach + renowacja



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: stang67 » 2013-05-29, 18:47

Ja za blacharkę razem z materiałami dałem 6k.
Były wymieniane podłogi z przodu, dorobione i wspawane doły błotników i drzwi, elementy progów, korozja dookoła szyb itd; mosiądzowane wszystkie połączenia, rozebrane i naprawione podszybie.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: yoozeq » 2013-05-29, 18:57

stang67 pisze:Ja za blacharkę razem z materiałami dałem 6k.
Były wymieniane podłogi z przodu, dorobione i wspawane doły błotników i drzwi, elementy progów, korozja dookoła szyb itd; mosiądzowane wszystkie połączenia, rozebrane i naprawione podszybie.
A to nie jest czasem za całość z mechaniką itd. ?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-05-29, 19:27

Kurcze panowie... Bede musial gadac z mechanikiem zeby zszedl , bo tak jak patrzylem jedni tez 12 tys placili , te 6tys razem z lakierowaniem?? Bo nie chce mi sie wierzyc.
Dlatego tak nas duzo wyjdzie.. Patrzylem to za 60 mozna kupic w dobrym stanie ,a mnie wyjdzie tyle renowacja tzn caly kon. A u mnie 20tys + ja wszystko kupuje podlogi itp , tylko material tak jak na zdjeciu blacha ocynkowana kupuje mechanik. + odzielnie jeszcze placic za rozebranie silnika oczyszczenie pomalowanie itp wymienienie uszczelek musze dodatkowo zaplacic. A pomyslec co w tej cenie bym mial jakby udalo sie za 10tys zrobic.. wszystko pokolei bym mogl zmieniac na nowe.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: stang67 » 2013-05-29, 19:43

Ja dałem około:
-6k blacha
-7k lakierowanie
-2k skrzynia
-9k silnik
Wszystko razem z częściami
-3-4k inne części


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: yoozeq » 2013-05-29, 21:01

adrianek995 pisze:Kurcze panowie... Bede musial gadac z mechanikiem zeby zszedl , bo tak jak patrzylem jedni tez 12 tys placili , te 6tys razem z lakierowaniem?? Bo nie chce mi sie wierzyc.
Dlatego tak nas duzo wyjdzie.. Patrzylem to za 60 mozna kupic w dobrym stanie ,a mnie wyjdzie tyle renowacja tzn caly kon. A u mnie 20tys + ja wszystko kupuje podlogi itp , tylko material tak jak na zdjeciu blacha ocynkowana kupuje mechanik. + odzielnie jeszcze placic za rozebranie silnika oczyszczenie pomalowanie itp wymienienie uszczelek musze dodatkowo zaplacic. A pomyslec co w tej cenie bym mial jakby udalo sie za 10tys zrobic.. wszystko pokolei bym mogl zmieniac na nowe.
Hmm te 20 to sporo jeżeli to tylko blacha + lakier :/ targuj ! Chyba że lakierowanie z materiałem to wtedy na gołą blachę idzie więcej materii i jest znacznie drożej niż lakier na lakier.

Mogłeś kupić w lepszym stanie ale po remoncie blacharskim w US... Ładnie może by wyglądał ale... oni tam nie potrafią blach robić...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-05-30, 10:27

dokladnie yoozeq , po tej robocie blacharskiej w stanach sa dziury, opowiadal mi mechanik jak oni to robia ale nie mam pojecia jak to wytlumaczyc . Tak jak pisal kolega wyzej tez go wynioslo sporo ,blacha 6k,lakierowanie 7k , to juz jest 13k. Bede musial urwac cos z tej sumy.



adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-06-18, 01:09

Witam serdecznie wrzucam zdjecia z postepow, jest troche podkladu, troche pospawane , powoli powoli powoli do celu. Wyjezdzam na okolo 2 miesiace wiec jest to ostatnia relacja przed wyjazdem z dania dzisiejszego (16.06) , zawiozlem wszystkie chromy, lampy amortyzatory, ogolem wszystkie czesci zakupione w USA. Pewnie na drugi sezon cos pogalopoujemy ja i moj kon:)

Wszystkim zycze udanych zlotow jakze pieknych konikow , milej atmosfery. pracujacym dobrze udanych urlopow , no i benzyny z nieba , przyda sie nie panowie? Nie pogardzily by te v-ósemki :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: sim » 2013-06-18, 01:27

Blacharzem nie jestem, aczkolwiek nie jedno już widziałem. Patrząc na fotki z prac nasuwa mi się pewne skojarzenie:

Obrazek

Aczkolwiek gdy rozbijemy całość o zadeklarowany budżet (20k zł)... Nie jest źle.



adrianek995
Młodszy Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
Model: 1965r R6
Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: adrianek995 » 2013-06-18, 01:32

Czlowiek uczy sie an bledach... szkoda ze na kogos:) ale juz tak musi byc. Ja ciesze sie , wiadomo moglby zrobic to fachowca typu mustang resto, lecz nie za 20zl. A ja sie ciesze ze przywroce do zycia kolejnego konia, wiem jak to bardzo liczy sie.



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [adrianek995] 65r 3.3l R6

Post autor: sim » 2013-06-18, 02:20

Dlatego "na swój dziwny sposób" doceniam i chwalę. Bo wiem ile kosztuje "profi renowacja" i że nie zawsze jest ona w pełni profi. Myślę, że auto będzie kontrolnie wyglądać, jeździć i cieszyć, ale cudów nie ma :)

Doświadczenie uczy niestety boleśnie. Sam to wiem dlatego wciąż szukam kogoś kto zaopiekuje się moim autem. Przerabiałem już kiedyś "renowację" pospolitego "sentymentalnego" 12-letniego auta, a w zasadzie jego odświeżenie (usunięcie ognisk korozji drobne "modyfikacje blachy", wyjęcie szyb i położenie nowego lakieru) za 12.000 zł... Po za tym, że wszystko odbyło się jak się później okazało metodą naspawywania łatek na zakładkę na rdzę, obfitym szpachlowaniem całości to lakier na całym aucie pod wpływem temperatury (postawienie na słońcu) robił się lepki, kleił się do uszczelek i dawał zdrapać paznokciem jak spalona skóra na plecach, a po pół roku od "renowacji" można było dłonie w progi włożyć na całej ich długości :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”