Musicie mi powiedzieć który to przyciskMaciekW pisze:A próbowałeś wyłączyć kontrolę trakcji...?
Przepraszam, nie mogłem się oprzeć!
[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
A to wcześniej wspominany wiatrak 7 łopatek o mocniejszym wychyle (elastyczny wychył zmniejsza się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej) i Tunel do którego mieści się 17" wiatrak bo jak wcześniej wspominałem miałem 18".
Teraz na wolnych temperatura idzie w dół a podczas jazdy jest tylko jak jest 85 mil i więcej to wskaźnik jest w 3/4 a nawet dalej, wtedy po dynamicznej jeździe 4-5 min na wolnych i jest
Teraz na wolnych temperatura idzie w dół a podczas jazdy jest tylko jak jest 85 mil i więcej to wskaźnik jest w 3/4 a nawet dalej, wtedy po dynamicznej jeździe 4-5 min na wolnych i jest
Ostatnio zmieniony 2015-08-14, 13:11 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
,,,,,,,,,,a miales isc w oryginal,,,,, tak czy inaczej fajne rozwiazanie pzdr.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Oryginalny wiatrak leży i odpoczywa a upały ponad 30 stopnipieron pisze:,,,,,,,,,,a miales isc w oryginal,,,,, tak czy inaczej fajne rozwiazanie pzdr.
Taniej zmienić wiatrak niż robić silnik a kiedy jeździć bez dachu jak nie latem
Powrót do orginału to około 15 min
W tej chwili mój koń jest do galopowała jak nie będzie na owies to będzie stał pielęgnowany i przywracany do orginału w stajni ( trzeba mieć alternatywne zajęcie na stare lub gorsze lata)
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dalszy ciąg zabawy z GAŹNIKIEM
Do Pawła caniggia mam trochę daleko to sam kombinuje bez AFR jak to dawniej robili.
Coraz bardziej się wgryzam w ustawianie gaźnika metodą prób i błędów.
Wymiana zaworu na bardziej miękki miała sens bo silnik stał się bardziej nerwowy
Ograniczyłem także dotrysk paliwa na pompce przyśpieszenia co przyniosło pozytywne odczucia przy starcie
Czyli w brew teorii im więcej tym lepiej tu nie zawsze się to sprawdza (Prawdopodobnie się trochę zalewał)
Będę dzisiaj sprawdzał do jakiej wielkości dysz będą się poprawiać osiągi
Mam dysze od 1.1mm do 1,7mm co 0,1mm
W moim gaźniku były 45f czyli prawdopodobnie 1.1 mm a w tej chwili mam 1.3. Zastanawiam się jak ten przelicznik wygląda? (nie jestem pewien)
Zaczynam od 1,7 i będę szedł w dół
Będę obserwował przyśpieszenie na tym samym odcinku czas od startu i przy jakiej prędkości jest zmiana z 2 na trzeci biega przy pedale w podłodze (w tej chwili przy około 78 milach)
także kolor świec bo mogły by być jeszcze ciemniejsze, po około 20 km powinny zmieniać barwę a nigdy nie były czarne czyli nigdy nie było na bogato (nie może być zbyt ubogo)
W dalszym ciągu niepokojąco mało pali
MA BYĆ IDEALNIE
Do Pawła caniggia mam trochę daleko to sam kombinuje bez AFR jak to dawniej robili.
Coraz bardziej się wgryzam w ustawianie gaźnika metodą prób i błędów.
Wymiana zaworu na bardziej miękki miała sens bo silnik stał się bardziej nerwowy
Ograniczyłem także dotrysk paliwa na pompce przyśpieszenia co przyniosło pozytywne odczucia przy starcie
Czyli w brew teorii im więcej tym lepiej tu nie zawsze się to sprawdza (Prawdopodobnie się trochę zalewał)
Będę dzisiaj sprawdzał do jakiej wielkości dysz będą się poprawiać osiągi
Mam dysze od 1.1mm do 1,7mm co 0,1mm
W moim gaźniku były 45f czyli prawdopodobnie 1.1 mm a w tej chwili mam 1.3. Zastanawiam się jak ten przelicznik wygląda? (nie jestem pewien)
Zaczynam od 1,7 i będę szedł w dół
Będę obserwował przyśpieszenie na tym samym odcinku czas od startu i przy jakiej prędkości jest zmiana z 2 na trzeci biega przy pedale w podłodze (w tej chwili przy około 78 milach)
także kolor świec bo mogły by być jeszcze ciemniejsze, po około 20 km powinny zmieniać barwę a nigdy nie były czarne czyli nigdy nie było na bogato (nie może być zbyt ubogo)
W dalszym ciągu niepokojąco mało pali
MA BYĆ IDEALNIE
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
gdzie kupiles dysze gaznika? ?
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
dzwonisz jutro po 2 dniach maszEvening pisze:gdzie kupiles dysze gaznika? ?
za jedną 5 zł
Gość dorabia całe zestawy naprawcze do gaźników wystarczy podać model i za 3 dni masz.
Regeneruje gaźniki
http://www.reges.pl/gazniki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Robilem u niego gaźnik, polecał facet się co robiPrzemek64 pisze:dzwonisz jutro po 2 dniach maszEvening pisze:gdzie kupiles dysze gaznika? ?
za jedną 5 zł
Gość dorabia całe zestawy naprawcze do gaźników wystarczy podać model i za 3 dni masz.
Regeneruje gaźniki
http://www.reges.pl/gazniki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Zgodnie z tym co wcześniej pisałem kilka dni temu wymieniłem przednie łożyska a dzisiaj przyszła pora na tylne i łożyska w moście (cały zestaw).
Miałem tylko wymienić tylne i uszczelnić most bo się lekko pocił ale razem z Andrzejem (ANBR64) kupiliśmy całe zestawy do tylnych mostów to poco dwa razy rozbierać
Mostu nie było słychać ale tak na zapas
Przy okazji zrobimy inspekcje tylnych Hamulców
Miałem tylko wymienić tylne i uszczelnić most bo się lekko pocił ale razem z Andrzejem (ANBR64) kupiliśmy całe zestawy do tylnych mostów to poco dwa razy rozbierać
Mostu nie było słychać ale tak na zapas
Przy okazji zrobimy inspekcje tylnych Hamulców
- Załączniki
-
- zestaw p.jpg (82.04 KiB) Przejrzano 5005 razy
-
- zestaw.jpg (94.06 KiB) Przejrzano 5005 razy
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Wczoraj przyszła mi miska od skrzyni C4. ( wszyscy co ją próbowali uszczelniać wiedzą że to prawie niemożliwe bez sylikonu)
Ja postanowiłem że będzie bez sylikonu i 5 razy poniosłem klęskę
Ale zamówiłem aluminiową o większej głębokości z korkiem i ryflowaną dla lepszego chłodzenia jedyna wada to to że to teraz najniższy punkt w aucie i trzeba uważać
To nie giętka blaszka tylko sztywne aluminium musi się dać uszczelnić bez sylikony
Jest to odstępstwo od oryginału dlatego oryginalna miska wędruje na półkę
Zamontowałem jak do tej poru ale ostatnio zaczęło się sączyć po tygodniu zobaczymy
Ja postanowiłem że będzie bez sylikonu i 5 razy poniosłem klęskę
Ale zamówiłem aluminiową o większej głębokości z korkiem i ryflowaną dla lepszego chłodzenia jedyna wada to to że to teraz najniższy punkt w aucie i trzeba uważać
To nie giętka blaszka tylko sztywne aluminium musi się dać uszczelnić bez sylikony
Jest to odstępstwo od oryginału dlatego oryginalna miska wędruje na półkę
Zamontowałem jak do tej poru ale ostatnio zaczęło się sączyć po tygodniu zobaczymy
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Przemek - Mustang nie cieknie - on zaznacza teren.
A tak serio, to u mnie w 66 po wymianie uszczelek miska nie ciekła... nie wiem jak teraz u Marcina po remoncie skrzyni.
Pozdrawiam
A tak serio, to u mnie w 66 po wymianie uszczelek miska nie ciekła... nie wiem jak teraz u Marcina po remoncie skrzyni.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Nie ciekł bo pewnie miał dany sylikon. Jeśli nie i była oryginalna blaszana miska to pełen szacunDezo pisze:Przemek - Mustang nie cieknie - on zaznacza teren.
A tak serio, to u mnie w 66 po wymianie uszczelek miska nie ciekła... nie wiem jak teraz u Marcina po remoncie skrzyni.
Pozdrawiam
Ja sobie powiedziałem że sylikonu nie będzie i dlatego robiłem to tyle razy i teraz kupiłem aluminiową miskę
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Przemek a jak z jej pojennością? Wygląda na większą.. Mi cieknie pod miską olejową od strony wału choć mam już uszczelkę jednoczęściową... wał ravzej wykluczam bo tam przerobołem blok na uszczelniacz jednoczęściowy....
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Miska jest znacznie większa wchodzi o 1,5 litra oleju więcej co powinno poprawić chłodzenie a także jak widać jest ryflowana co także poprawia chłodzenie skrzyni tylko trzeba bardziej uważać bo teraz to najniższy punkt w aucieyoozeq pisze:Przemek a jak z jej pojennością? Wygląda na większą.. Mi cieknie pod miską olejową od strony wału choć mam już uszczelkę jednoczęściową... wał ravzej wykluczam bo tam przerobołem blok na uszczelniacz jednoczęściowy....
Łatwiej ją uszczelnić bo aluminium jest sztywne lecz ja musiałem ją dwa razy zakładać (nie pytaj dlaczego )
I przez to jeszcze mam wyciek. Za pierwszym razem nie ciekło
Czyli będzie chyba 8 podejście do problemu mam nadzieje że tym razem z powodzeniem (a sylikonu nie dam )
Koledzy z serwisu KIA u mnie w pracy się śmieją i chcą żebym dał sylikonu ale ja jestem nieugięty
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Od pewnego czasu niepokoiło mnie dziwne stukanie z okolic silnika (było słychać jak zawór)
Słuchałem wszędzie i nic. Bałem się że to coś poważnego w końcu kupiłem stetoskop i znalazłem. Okazało się że to pompa paliwa
Zamówiona w Mustang-Shop wczoraj przyszła
Wcześniej wymieniałem łożyska dyfra ale fachowcy z Gdańska zamiast ustawić most to chyba tylko go skręcili i trochę go słychać przy dodawaniu gazu przy 50 milach. Jestem umówiony na wtorek z Krystianem z Koszalina którego poznaliście w Ustce (Ci co byli )
Kolega ma 67r. w którym robi renowacje i właśnie pomaga naszemu pechowcowi Arturowi który z Ustki wyjechał na lawecie.
Krystian specjalizuje się w mostach i w mechanice po kilku rozmowach wygląda na to że w mojej okolicy (70km) to jedyna osoba ogarnięta w tym temacie a do tego zajarana Mustangami
Słuchałem wszędzie i nic. Bałem się że to coś poważnego w końcu kupiłem stetoskop i znalazłem. Okazało się że to pompa paliwa
Zamówiona w Mustang-Shop wczoraj przyszła
Wcześniej wymieniałem łożyska dyfra ale fachowcy z Gdańska zamiast ustawić most to chyba tylko go skręcili i trochę go słychać przy dodawaniu gazu przy 50 milach. Jestem umówiony na wtorek z Krystianem z Koszalina którego poznaliście w Ustce (Ci co byli )
Kolega ma 67r. w którym robi renowacje i właśnie pomaga naszemu pechowcowi Arturowi który z Ustki wyjechał na lawecie.
Krystian specjalizuje się w mostach i w mechanice po kilku rozmowach wygląda na to że w mojej okolicy (70km) to jedyna osoba ogarnięta w tym temacie a do tego zajarana Mustangami
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;