[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-05, 21:54

MaciekW pisze:A próbowałeś wyłączyć kontrolę trakcji...?

Przepraszam, nie mogłem się oprzeć! :rotfl:
Musicie mi powiedzieć który to przycisk :P


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-06, 14:44

A to wcześniej wspominany wiatrak 7 łopatek o mocniejszym wychyle (elastyczny wychył zmniejsza się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej) i Tunel do którego mieści się 17" wiatrak bo jak wcześniej wspominałem miałem 18".
Teraz na wolnych temperatura idzie w dół a podczas jazdy jest :super: tylko jak jest 85 mil i więcej to wskaźnik jest w 3/4 a nawet dalej, wtedy po dynamicznej jeździe 4-5 min na wolnych i jest :ok:
Załączniki
IMG_2005.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-08-14, 13:11 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-08-06, 21:18

,,,,,,,,,,a miales isc w oryginal,,,,, tak czy inaczej fajne rozwiazanie pzdr.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-06, 22:50

pieron pisze:,,,,,,,,,,a miales isc w oryginal,,,,, tak czy inaczej fajne rozwiazanie pzdr.
Oryginalny wiatrak leży i odpoczywa a upały ponad 30 stopni
Taniej zmienić wiatrak niż robić silnik a kiedy jeździć bez dachu jak nie latem :P
Powrót do orginału to około 15 min :D
W tej chwili mój koń jest do galopowała jak nie będzie na owies to będzie stał pielęgnowany i przywracany do orginału w stajni ( trzeba mieć alternatywne zajęcie na stare lub gorsze lata) ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-10, 14:55

Dalszy ciąg zabawy z GAŹNIKIEM


Do Pawła caniggia mam trochę daleko to sam kombinuje bez AFR jak to dawniej robili.

Coraz bardziej się wgryzam w ustawianie gaźnika metodą prób i błędów.
Wymiana zaworu na bardziej miękki miała sens bo silnik stał się bardziej nerwowy :hyhy:
Ograniczyłem także dotrysk paliwa na pompce przyśpieszenia co przyniosło pozytywne odczucia przy starcie
Czyli w brew teorii im więcej tym lepiej tu nie zawsze się to sprawdza :cwaniak: (Prawdopodobnie się trochę zalewał)

Będę dzisiaj sprawdzał do jakiej wielkości dysz będą się poprawiać osiągi
Mam dysze od 1.1mm do 1,7mm co 0,1mm
W moim gaźniku były 45f czyli prawdopodobnie 1.1 mm a w tej chwili mam 1.3. Zastanawiam się jak ten przelicznik wygląda? (nie jestem pewien)
Zaczynam od 1,7 i będę szedł w dół
Będę obserwował przyśpieszenie na tym samym odcinku czas od startu i przy jakiej prędkości jest zmiana z 2 na trzeci biega przy pedale w podłodze (w tej chwili przy około 78 milach)
także kolor świec bo mogły by być jeszcze ciemniejsze, po około 20 km powinny zmieniać barwę a nigdy nie były czarne czyli nigdy nie było na bogato (nie może być zbyt ubogo)
W dalszym ciągu niepokojąco mało pali :szok:
MA BYĆ IDEALNIE :cwaniak:
Załączniki
IMG_2011-2.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Evening » 2015-08-10, 17:55

gdzie kupiles dysze gaznika? ? :)


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-10, 17:59

Evening pisze:gdzie kupiles dysze gaznika? ? :)
dzwonisz jutro po 2 dniach masz :ok:
za jedną 5 zł
Gość dorabia całe zestawy naprawcze do gaźników wystarczy podać model i za 3 dni masz.
Regeneruje gaźniki :ok:
http://www.reges.pl/gazniki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: simontlc » 2015-08-10, 18:30

Przemek64 pisze:
Evening pisze:gdzie kupiles dysze gaznika? ? :)
dzwonisz jutro po 2 dniach masz :ok:
za jedną 5 zł
Gość dorabia całe zestawy naprawcze do gaźników wystarczy podać model i za 3 dni masz.
Regeneruje gaźniki :ok:
http://www.reges.pl/gazniki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Robilem u niego gaźnik, polecał facet się co robi


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-11, 16:41

Zgodnie z tym co wcześniej pisałem kilka dni temu wymieniłem przednie łożyska a dzisiaj przyszła pora na tylne i łożyska w moście (cały zestaw).
Miałem tylko wymienić tylne i uszczelnić most bo się lekko pocił ale razem z Andrzejem (ANBR64) kupiliśmy całe zestawy do tylnych mostów to poco dwa razy rozbierać :P
Mostu nie było słychać :ok: ale tak na zapas :cwaniak:
Przy okazji zrobimy inspekcje tylnych Hamulców :przestraszony:
Załączniki
zestaw p.jpg
zestaw p.jpg (82.04 KiB) Przejrzano 5005 razy
zestaw.jpg
zestaw.jpg (94.06 KiB) Przejrzano 5005 razy
most.jpg
hamulce.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-14, 13:04

Wczoraj przyszła mi miska od skrzyni C4. ( wszyscy co ją próbowali uszczelniać wiedzą że to prawie niemożliwe bez sylikonu)
Ja postanowiłem że będzie bez sylikonu i 5 razy poniosłem klęskę :/ :dobani:
Ale zamówiłem aluminiową o większej głębokości z korkiem i ryflowaną dla lepszego chłodzenia :ok: jedyna wada to to że to teraz najniższy punkt w aucie i trzeba uważać :kwasny:
To nie giętka blaszka tylko sztywne aluminium musi się dać uszczelnić bez sylikony :cwaniak:
Jest to odstępstwo od oryginału dlatego oryginalna miska wędruje na półkę
Zamontowałem jak do tej poru :super: ale ostatnio zaczęło się sączyć po tygodniu zobaczymy :szok:
Załączniki
miska p.jpg
miska p.jpg (91.63 KiB) Przejrzano 5005 razy
miska.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2015-08-14, 13:16

Przemek - Mustang nie cieknie - on zaznacza teren.
A tak serio, to u mnie w 66 po wymianie uszczelek miska nie ciekła... nie wiem jak teraz u Marcina po remoncie skrzyni.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-14, 13:38

Dezo pisze:Przemek - Mustang nie cieknie - on zaznacza teren.
A tak serio, to u mnie w 66 po wymianie uszczelek miska nie ciekła... nie wiem jak teraz u Marcina po remoncie skrzyni.
Pozdrawiam
Nie ciekł bo pewnie miał dany sylikon. Jeśli nie i była oryginalna blaszana miska to pełen szacun :padam:
Ja sobie powiedziałem że sylikonu nie będzie i dlatego robiłem to tyle razy i teraz kupiłem aluminiową miskę :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2015-08-16, 08:45

Przemek a jak z jej pojennością? Wygląda na większą.. Mi cieknie pod miską olejową od strony wału choć mam już uszczelkę jednoczęściową... wał ravzej wykluczam bo tam przerobołem blok na uszczelniacz jednoczęściowy....


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-16, 13:28

yoozeq pisze:Przemek a jak z jej pojennością? Wygląda na większą.. Mi cieknie pod miską olejową od strony wału choć mam już uszczelkę jednoczęściową... wał ravzej wykluczam bo tam przerobołem blok na uszczelniacz jednoczęściowy....
Miska jest znacznie większa wchodzi o 1,5 litra oleju więcej co powinno poprawić chłodzenie a także jak widać jest ryflowana co także poprawia chłodzenie skrzyni tylko trzeba bardziej uważać bo teraz to najniższy punkt w aucie
Łatwiej ją uszczelnić bo aluminium jest sztywne lecz ja musiałem ją dwa razy zakładać (nie pytaj dlaczego :wstyd: )

I przez to jeszcze mam wyciek. Za pierwszym razem nie ciekło :/
Czyli będzie chyba 8 podejście do problemu mam nadzieje że tym razem z powodzeniem (a sylikonu nie dam :P )
Koledzy z serwisu KIA u mnie w pracy się śmieją i chcą żebym dał sylikonu ale ja jestem nieugięty :P


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-09-10, 13:43

Od pewnego czasu niepokoiło mnie dziwne stukanie z okolic silnika (było słychać jak zawór)
Słuchałem wszędzie i nic. Bałem się że to coś poważnego w końcu kupiłem stetoskop i znalazłem. Okazało się że to pompa paliwa :D
Zamówiona w Mustang-Shop wczoraj przyszła :ok:
Wcześniej wymieniałem łożyska dyfra ale fachowcy z Gdańska :dobani: zamiast ustawić most to chyba tylko go skręcili i trochę go słychać przy dodawaniu gazu przy 50 milach. Jestem umówiony na wtorek z Krystianem z Koszalina którego poznaliście w Ustce (Ci co byli :ok: )
Kolega ma 67r. w którym robi renowacje i właśnie pomaga naszemu pechowcowi Arturowi który z Ustki wyjechał na lawecie.
Krystian specjalizuje się w mostach i w mechanice :super: po kilku rozmowach wygląda na to że w mojej okolicy (70km) to jedyna osoba ogarnięta w tym temacie a do tego zajarana Mustangami :hurra:
Załączniki
IMG_2093.jpg
IMG_2090.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”