[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Kolektory ogarnięte
W wolnych chwilach działam coś dalej
Kabelki z bliska
Na gotowo w peszlach (tu akurat nowa wiązka komory siln)
Chłodnica jako jeden z niewielu elementów pasuje bez problemów i co fajne chłodniczka od klimy jest czarna dzięki czemu zasłania za grillem głowną alu chłodnice
W wolnych chwilach działam coś dalej
Kabelki z bliska
Na gotowo w peszlach (tu akurat nowa wiązka komory siln)
Chłodnica jako jeden z niewielu elementów pasuje bez problemów i co fajne chłodniczka od klimy jest czarna dzięki czemu zasłania za grillem głowną alu chłodnice
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Cieszę się że ciągle działasz bo zniknąłeś z oczu ostatnio Zapowiada się bardzo ! Kliniczna czystość silnika na początku to wrażenie bezcenne. Widzę również że wiązkę ogarniasz podobnie jak ja to zrobiłem. Te peszle są bardzo fajne póki co nie mam do nich uwag
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Jeśli chodzi o czystość pod maską to wzoruje się na Twoim sportsroofie
Dopiero na tym filmiku co dałeś na yt:
" onclick="window.open(this.href);return false;
mogłem się przyjrzeć jak to jest u Ciebie idealnie poukładane, bo w Gnieźnie nie było na to czasu
Peszle F6 super sprawa, każdy kto je widzi u mnie niby udaje że no ok ładne ale jak pokazuje że to się samo zawija to robią takie oczy
Dopiero na tym filmiku co dałeś na yt:
" onclick="window.open(this.href);return false;
mogłem się przyjrzeć jak to jest u Ciebie idealnie poukładane, bo w Gnieźnie nie było na to czasu
Peszle F6 super sprawa, każdy kto je widzi u mnie niby udaje że no ok ładne ale jak pokazuje że to się samo zawija to robią takie oczy
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Dobrze widzieć, że prace idą dalej. A te peszle staną się chyba standardem w naszych konikach. Ja też już skopiowałem to rozwiązanie i pojawią się u mnie wraz z nowym silnikiem.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Hehe Czyli zgodnie lubimy to Czekam na sezon aż zobaczę live!
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
W końcu bestia ożyła
ale jakżeby mogło być inaczej nie obyło się bez niespodzianek - ori podstawa gaźnika fomoco jest szersza od kolektora dolotowego edelbrocka przez co ucieka nią podciśnienie. Mimo że docelowo miała wylecieć to tymczasowo byłem zmuszony ją założyć z powodu braku krótkich szpilek - skończyło się na przetoczeniu szpilek na metryczny gwint i gaźnik już leży bezpośrednio na kolektorze bo z podstawą i założonym filtrem maska mogłaby się nie domykać...
Z innych krzaczków to delikatnie przeciekające broki - ale tylko jeden wymagał wbicia go głębiej pozostałe uszczelniły się same.
Zajawka przed filmikiem
Węże do nagrzewnicy póki co idą razem bo jeszcze nie postanowiłem czy jeden z nich poprowadzić po kolektorze jak to było fabrycznie. Kapy zaworowe będą inne ale jeszcze nie są gotowe.
ale jakżeby mogło być inaczej nie obyło się bez niespodzianek - ori podstawa gaźnika fomoco jest szersza od kolektora dolotowego edelbrocka przez co ucieka nią podciśnienie. Mimo że docelowo miała wylecieć to tymczasowo byłem zmuszony ją założyć z powodu braku krótkich szpilek - skończyło się na przetoczeniu szpilek na metryczny gwint i gaźnik już leży bezpośrednio na kolektorze bo z podstawą i założonym filtrem maska mogłaby się nie domykać...
Z innych krzaczków to delikatnie przeciekające broki - ale tylko jeden wymagał wbicia go głębiej pozostałe uszczelniły się same.
Zajawka przed filmikiem
Węże do nagrzewnicy póki co idą razem bo jeszcze nie postanowiłem czy jeden z nich poprowadzić po kolektorze jak to było fabrycznie. Kapy zaworowe będą inne ale jeszcze nie są gotowe.
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Wczoraj mineły 4 lata od zakupu to wypada coś zaktualizować
krótki filmik (nie wiem czemu obrócony) - odpalenie na samych kolektorach więc jest tak głośno że nic nie słychać
https://youtu.be/mon4BASuvNw
Quarter windows gotowe, szyby wypolerowane (z czystym sumieniem moge polecić firme która to robiła)
zostały jeszcze rollery do wymiany ale to dopiero jak dojdzie paczka
Przed
i po:
Wydech potrzebuje jeszcze łądczniki - co prawda kupiłem kit pod long tuby (nieświadomie) a są tri y ale docelowo wpadną długie kolektory
Tapicerka powędrowała do obszycia, i do czerwca ma być gotowa - zaczyna to wszystko nabierać kształtów
krótki filmik (nie wiem czemu obrócony) - odpalenie na samych kolektorach więc jest tak głośno że nic nie słychać
https://youtu.be/mon4BASuvNw
Quarter windows gotowe, szyby wypolerowane (z czystym sumieniem moge polecić firme która to robiła)
zostały jeszcze rollery do wymiany ale to dopiero jak dojdzie paczka
Przed
i po:
Wydech potrzebuje jeszcze łądczniki - co prawda kupiłem kit pod long tuby (nieświadomie) a są tri y ale docelowo wpadną długie kolektory
Tapicerka powędrowała do obszycia, i do czerwca ma być gotowa - zaczyna to wszystko nabierać kształtów
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
pogoda się robi, składaj dziadka i w trase
wydech kupiłeś cały ? końcówki takie jak u ciebie musze dokupić (ścięte), u mnie mam stockowy od wersji GT do których montowane są końcówki (valance) i bez nich rury są niewidoczne od tyłu auta.
wydech kupiłeś cały ? końcówki takie jak u ciebie musze dokupić (ścięte), u mnie mam stockowy od wersji GT do których montowane są końcówki (valance) i bez nich rury są niewidoczne od tyłu auta.
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Erte,a powiedz,czy okna-ramy na nowo chromowałeś,czy polerka-pasta?(jaka pasta?)Chyba,ze masz jeszcze inny sposób na odświerzenie,bez ingerencji kwasów gawalniczych?
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Wydech cały flowmastera, ale przygotowany pod long tuby (nie zauważyłem tego zamawiając)
Takie polerowane rury z nierdzewki kiedyś Yoozek zdemontował z czarnego więc może akurat przypasują do Twojego conv.
Ramki były chromowane od nowa, z wyjątkiem elementów nierdzewnych które polerowałem. Wpierw papier ścierny wodny aż do 2500 i na koniec pasta polerska płynna. Polerowanie filcem czy bawełną na wiertarce pozostawia taki jakby nalot mgły i nie można osiągnąć lustra
----
Jeśli komuś przyjdzie do głowy pomysł montowania kolektora wydechowego 3Y w budzie 64-66 w szczególności od ScottDrake ale mysle ze innych producentów też to się tyczy to szczerze odradzam
Kolejny problem jaki się pojawił to pitman arm uderzający w kolektor przy skręceniu kołami skrajnie w lewo Wiem że alu głowice dodatkowo utrudniają montaż co nie zmienia faktu że producent się nie postarał
mam nadzieje że z long tubami nie będzie takich problemów
Takie polerowane rury z nierdzewki kiedyś Yoozek zdemontował z czarnego więc może akurat przypasują do Twojego conv.
Ramki były chromowane od nowa, z wyjątkiem elementów nierdzewnych które polerowałem. Wpierw papier ścierny wodny aż do 2500 i na koniec pasta polerska płynna. Polerowanie filcem czy bawełną na wiertarce pozostawia taki jakby nalot mgły i nie można osiągnąć lustra
----
Jeśli komuś przyjdzie do głowy pomysł montowania kolektora wydechowego 3Y w budzie 64-66 w szczególności od ScottDrake ale mysle ze innych producentów też to się tyczy to szczerze odradzam
Kolejny problem jaki się pojawił to pitman arm uderzający w kolektor przy skręceniu kołami skrajnie w lewo Wiem że alu głowice dodatkowo utrudniają montaż co nie zmienia faktu że producent się nie postarał
mam nadzieje że z long tubami nie będzie takich problemów
Ostatnio zmieniony 2017-01-12, 00:01 przez ERTE, łącznie zmieniany 1 raz.
- Samuraj7
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
- Model: Convertible 1967
- Silnik: inny V8
- Kolor: Sauterne Gold
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Czy regenerowałeś pompę wspomagania, jeśli tak - to dasz namiar? :-)
Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122
Samuraj7
660 904 122
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
nie regenerowałem, ale kupiłem drugą z racji że przywracam klime i stara ma wlew pionowo a powinna mieć ukośnie
z racji że samej obudowy pompy już nie produkują to używki lub obudowy NOS są praktrycznie w cenie zregenerowanej pompy i taką też kupiłem (z gwarancja w usa )
moja stara pompa jest sprawna, halasuje troche jak sie skręci koła do oporu ale to raczej wina technologii a nie samej pompy, mam do niej nowy zestaw uszczelek ale Tobie raczej i tak nie przypasi bo od 67r były już chyba z tym cienkim lejkiem
stara
nowa (pomalowana ale do poprawki)
AHA, chyba na rockauto widziałem same "rdzenie" po regeneracji w fajnej cenie, ale minus taki że doliczają kaucję za starą na zwrot czyli "core"
z racji że samej obudowy pompy już nie produkują to używki lub obudowy NOS są praktrycznie w cenie zregenerowanej pompy i taką też kupiłem (z gwarancja w usa )
moja stara pompa jest sprawna, halasuje troche jak sie skręci koła do oporu ale to raczej wina technologii a nie samej pompy, mam do niej nowy zestaw uszczelek ale Tobie raczej i tak nie przypasi bo od 67r były już chyba z tym cienkim lejkiem
stara
nowa (pomalowana ale do poprawki)
AHA, chyba na rockauto widziałem same "rdzenie" po regeneracji w fajnej cenie, ale minus taki że doliczają kaucję za starą na zwrot czyli "core"
Ostatnio zmieniony 2017-01-13, 15:13 przez ERTE, łącznie zmieniany 2 razy.
- Samuraj7
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
- Model: Convertible 1967
- Silnik: inny V8
- Kolor: Sauterne Gold
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale mam mały kłopot, bo nie widzę Twoich zdjęć, może podesłałbyś na prw. ?
Pozdrawiam
Jacek
Pozdrawiam
Jacek
Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122
Samuraj7
660 904 122
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
To jedziemy dalej
Nowa pompa już na swoim miejscu, oczywiście uchwyt wypiaskowany i pomalowany proszkowo, nowe koło pasowe założone, (firma ACP czy cos takiego - nie polecam, farba proszkowa nawalona do środka i wpierw musiałem to usunąć bo inaczej wchodziło krzywo na ośke pompy)
Reszta układu czyli siłownik i zawór sterujący odmalowane + wymiana el gumowych. Wszystkie drążki kierownicze jak w oryginale czyli bez smarowników (2 stare/2 nowe)
Najgorzej było złożyć nowe gumowe podkładki i blaszki do siłownika bo gwint na początku jest zjechany i nie szło założyć nakrętki - udało się przy jednoczesnej pomocy imadła i klucza fr.
Przekładnia od 67r z po regeneracji z rozłączanym drążkiem kolumny kierowniczej.
Nowa pompa już na swoim miejscu, oczywiście uchwyt wypiaskowany i pomalowany proszkowo, nowe koło pasowe założone, (firma ACP czy cos takiego - nie polecam, farba proszkowa nawalona do środka i wpierw musiałem to usunąć bo inaczej wchodziło krzywo na ośke pompy)
Reszta układu czyli siłownik i zawór sterujący odmalowane + wymiana el gumowych. Wszystkie drążki kierownicze jak w oryginale czyli bez smarowników (2 stare/2 nowe)
Najgorzej było złożyć nowe gumowe podkładki i blaszki do siłownika bo gwint na początku jest zjechany i nie szło założyć nakrętki - udało się przy jednoczesnej pomocy imadła i klucza fr.
Przekładnia od 67r z po regeneracji z rozłączanym drążkiem kolumny kierowniczej.