[pluzz] i jego Lyssia na Mallory Park

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

[pluzz] i jego Lyssia na Mallory Park

Post autor: pluzz » 2009-07-06, 13:13

W ten miniony weekend byl wyjatkowy zlot klubu UK bo 45 lat Mustanga i 30 lat klubu MOCGB. Jako forme przyjeto track day z grillem i zespolem wieczorem w sobote oraz pokaz i nagrody w niedziele. Zgadalem sie z MacRedelem i w szyku bojowym ruszylismy w 200km podroz.

Zaczelo sie od problemikow: po zaladowaniu auta namiotem, zarciem, ciuchami i piwem :) okazalo sie, ze moje resorki z tylu juz sie zuzyly i opona ociera o bude a fakt, ze mam szerokie kapcie wcale nie pomaga :/ Bede wiec szukal jakichs zamiennikow, ktore tak nie wystaja :( szkoda bo te mi sie podobaja...

Zajechalismy na miejsce w piatek wieczorem i juz prawie po ciemku rozbilismy namioty i po piwku i kielbasce z grilla poszlismy spac, zey rano o 8:30 zdazyc na odprawe kierowcow.

Obaj bylismy strasznie najarani na te jezdzenie, ze obudzilismy sie juz o 7:00. Potem to juz tylko adrelina do samego wieczora nie schodzila :D Zapisalismy sie do grupy wolnej bo zaden z nas nie mial doswiadczenia w prowadzeniu auta po torze. Tor jest dlugi na 1.2 mili i ma dwie proste na ktorych mozna wyprzedzac, z ktorych na kazdej przy dorym wyjsciu z zakretu mozna sie rozbujac do okolo 130km/h (moim autem znaczy sie) bo MacRedel mial prawie 150 ale to juz po sesji z instruktorem. Jak juz poznal tor i nabral zaufania do samochodu oraz po wskazowkach instruktora to swoja V6 lykal GT :D a ja na miejscu pasazera zaciskalem zeby i dlonie w piastki :przestraszony:

Moja Gwiazda przejechala sie z profesjonalnym kierowca w jego Caterhamie i na prostych jechali 180km/h :zdziwko: i jestem pewien, ze ze wzgledu na bezpieczenstwo pasazera gosc wcale nie szarzowal :)

Moje auto sprawilo sie swietnie ale po dwoch sesjach lekko sie zagrzalo wiec zaczalem grzebac przy wiatraku i pozostale 4 sesje mi przepadly jako kierowca ale siedzialem z Mackiem w jego furze. W tzw. miedzyczasie udalo mi sie zakupic przedluzke, ktora podsunela wentylator o 2cm blizej chlodnicy ale nie zdazylem juz wziac auta na tor. Troche zaluje ale mysle, ze nie mialbym takich samych emocji w moim aucie co u Macka (zwlaszcza, ze nie ja prowadzilem...)

Na jednym z zakretow (Hairpin), ktory bieze sie przy jakichs 40-50km/h, i ktory zawraca 360 stopni wyjsc mozna bylo bokiem co tez Maciek czesto praktykowal :) choc to ujemnie wplywalo na predkosc na prostej Kirkby Straight przed Gerardem (pododno najdluzszy zakret w UK).

Michy nam sie ciesza az do dzisiaj. Super zorganizowany dzien, spokojnie ponad 100 mustangow, z ktorych wiekszosc wziela udzial w track day. W grupie najszybszej mozna bylo zobaczyc takie cuda jak: S197 GT500KR. Poprosze MacRedela, zeby napisal wiecej bo ja sie za bardzo nie rozgladalem :wstyd:

Obrazek

Sila reczy nie moglem sobie robic zdjec sam wiec po szykim kursie fotografii moja gwiazda sie tym zajela. Rezultaty ponizej:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oraz zdjecia mojego auta od innych uzytkownikow:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu filmik jak bronie sie przed atakiem S197. Chyba go w koncu puscilem :hyhy: Lyssia walczy :D

A tu powod dla ktorego zawsze zachowawczo wychodzilem z Gerarda (filmik z przeszlosci, ktory ktos wrzucil na strone klubu):



Tomasz
Obrazek
Obrazek

MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2009-07-06, 14:45

Oj dzialo sie dzialo!
To byl moj najlepszy weekend motoryzacyjny - pierwszy raz w zyciu track-day, ze dwie lub trzy setki mustangow, fajni znajomi ;) pogoda superowa, jedzonko, piwko, dziewczyny, dwie doby ryczacych silnikow, palonej gumy i zjaranych hamulcow - co jeszcze chciec od zycia :)

Troche fotek co to Zona strzelila:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

(a to ja popitalam na Devli's Elbow)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

reszta tutaj (przebrane z 350 ktore mam na dysku, wiecej zaladuje w najblizszym czasie)
http://s427.photobucket.com/albums/pp35 ... ry%20Park/

Obserwacja - nie zauwazylem ani jednego Mustanga II, hmmm ciekawe czemu...

Poprawka do Tomkowego posta (pewnie jeszcze go emocje trzymaja, zreszta sie nie dziwie)
* tor ma 1.35 mili dlugosci
* Harpin ma 180 stopni :P

Tomek byl dzielnym pasazerem i nawigatorem i nie marudzil nawet jak robilismy Gerarda 60 mph a ja krzyczalem przez pisk opon ze mi "ci z przodu przeszkadzaja" bo chce jechac szybciej...

Bardzo pozytywnie sie zaskoczylem moim malym konikiem - mimo ze V6 to na zakretach sie fajnie trzymal (caly czas slysze w glowie instruktora "more power, more power, she has good grip, more power") i wciskal w fotel na prostej (5-6k rev). V8 uciekaly mi na prostych ale na zakretach ich dochodzilismy i udalo sie kilka lyknac z ogramna satysfakcja.
Sesje trwaly ok 15 minut i mimo ostrych przyspieszen i hamowan hamulce sie spisaly znakomicie (nie udalo mi sie ich ugotowac na szczescie), opony wytrzymaly, aczkolwiek po sesji z instruktorem to kazdy zakret byl na pisku opon :]

Po calym dniu zrobilismy szybka kalkulacje spalania na torze i wyszlo mi okolo 46 litrow na 100 :rotfl: Ale nic to - Plymouth RoadRunner (8 litrow pojemnosci) spalil prawie 100 na 100 :rotfl:

Przejechalem sie tez Tomkowym coupe'65 - bylo super - poczulem sie przeniesiony 40 lat wstecz. Ryk V8 i dluuuuuuuuuga maska z przodu sa nie do opisania.

No i przy okazji moglem torche sie pobawic w zagladanie pod maske i pomoc Tomkowi przy przesuwaniu wiatraka czy montowaniu anteny. Ponoc dobrze podaje klucze i za tydzien bedziemy "razem" robic resory :D

Ide zjesc cytryne bo mi usmiech z geby nie schodzi...

Pozdrawiam
Maciek


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-07-06, 18:35

Panowie,
fajna relacja i świetne foty! Wygląda na naprawdę udany weekend! czytałem o przygotowaniach do tego zlotu już od daaawna i wiem jak każdy sie na niego jarał. Generalnie zorganizowany w bardzo ciekawym stylu, musimy coś takiego pokombinowac na torze Poznań na przyszły rok :] :D

Pluzz,
co do twoich opon - mam to samo, przy dużym obciązeniu czytaj: pasazerowie na tylnej kanapie lub cały bagażnik gratów - opony tylne (chyba nawet tylko lewa) obcierają o nadkola. Już gadałem o tym z mechanem i są dwa sposoby:
1. spiłować wewnętrzną część nadkola - to ta bardziej hardcorowa
2. zmodyfikować lekko tylne zawieszenie i 'podnieść' auto o jakies 1-2 cm. Będą mi to robić w przyszłym tygodniu wiec moge porobić foty zeby bylo wiadomo jaką część będą dorabiać.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-07-06, 21:37

Pavulon_ pisze:Pluzz,
co do twoich opon - mam to samo, przy dużym obciązeniu czytaj: pasazerowie na tylnej kanapie lub cały bagażnik gratów - opony tylne (chyba nawet tylko lewa) obcierają o nadkola. Już gadałem o tym z mechanem i są dwa sposoby:
1. spiłować wewnętrzną część nadkola - to ta bardziej hardcorowa
2. zmodyfikować lekko tylne zawieszenie i 'podnieść' auto o jakies 1-2 cm. Będą mi to robić w przyszłym tygodniu wiec moge porobić foty zeby bylo wiadomo jaką część będą dorabiać.
1. gosc z klonem GT350 pokazywal mi jak sobie zagial ten kawalek blachu przy nadkolu. Wyglada to super ale jestem pewien, ze kosztowalo sporo delikatnej pracy a ja to raczej taki "osilek" jestem przy autach. Jak nie idzie delikatnie to KU&!!!A z mlota trzeba :D

2. bardzom ciekaw co oni Ci tam zrobia. Popstrykaj fotki jak mozesz. Ja na razie kupilem nowe resory i zobaczymy czy pomoze. Oprocz tego (jak widziales) zastanawiam sie nad zmiana felg, zeby mi sie opona schowala. Musze sie tylko dowiedziec ile Damon bedzie za nie chcial....

(tak swoja droga to mi troche podpada ten caly Damon - spotkamy sie to poopowiadam - a w skrocie to chlopakowi brakuje finezji i wyczucia przy tym co robi... )


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-07-06, 22:15

pluzz pisze: 2. bardzom ciekaw co oni Ci tam zrobia. Popstrykaj fotki jak mozesz. Ja na razie kupilem nowe resory i zobaczymy czy pomoze. Oprocz tego (jak widziales) zastanawiam sie nad zmiana felg, zeby mi sie opona schowala. Musze sie tylko dowiedziec ile Damon bedzie za nie chcial....
no ja felg nie zmieniam, moje mi sie podobają, nawet dzis je wypolerowałem :P dlatego podwyzszenie jest wskazane, dam znac jak wyszło, postaram sie porobic szczegolowe foty.

z ciekawosci ile takie resory kosztuja? chodzi ci o te podluzne coś w kształcie łuku ? czemu zmieniasz ?
pluzz pisze:
(tak swoja droga to mi troche podpada ten caly Damon - spotkamy sie to poopowiadam - a w skrocie to chlopakowi brakuje finezji i wyczucia przy tym co robi... )
moze chłopak mało kreatywny jest ;) :D
pogadamy 21.08 przy browarku

a tak wogole to TUTAJ jest fajne duuuuże foto twojego białasa !



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-06, 22:47

Marze o tym u nas - poganiać w gronie klubu - przy zamkniętym torze i w milej atmosferze . Cos wspanialego . Tylko ggie my taki tor znajdziemy i czy dopisze frekwancja - może pomylmy o takim czymś kiedyś



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-07-06, 22:50

AluStar pisze:Marze o tym u nas - poganiać w gronie klubu - przy zamkniętym torze i w milej atmosferze . Cos wspanialego . Tylko ggie my taki tor znajdziemy i czy dopisze frekwancja - może pomylmy o takim czymś kiedyś
tor jest w poznaniu, nawet niezły jak na taką impreze, mogę spytać ile taka bajka kosztuje ;) tanio nie bedzie to pewne, terminy raczej też z dupy na za rok albo dwa :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-06, 22:55

Wlasnei myslalem zeby za rok sie spotkac i poganiac - instr. tez mile widziany ..



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-07-06, 23:48

Z tego co sie orientuje klub stracil na tym biznesie okolo 2000 funtow ale sponsorzy dopisali i pokryli te strate. A koszta wygladaly tak:

+ 25 funtow za czlonkostwo za rok;
+ 30 funtow za caly weekend + track slot + wstep na grilla i na zespol;
+ 5 funtow za namiot;
+ 15 za przejazdzke z instruktorem;

Do tego kilku sponsorow, ktorzy w zamian za wzmianki, banery i mozliwosc wystawienia sie cos tam zaplacili.

[ Dodano: 2009-07-07, 09:35 ]
Wiecej fotkow (tak sobie je tu zbieram, zeby je miec w jednym miejscu :hyhy: wiec wybaczcie mi moj autoerotyzm :wstyd: ):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2009-07-08, 16:50 ]
I jeszcze jedno :)

Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-07-11, 14:08

Tomek, z tym Challengerem to pięknie się prezentuje :D


Orientowałem się w cenach wynajmu takiego toru. Za możliwość użytkowania całego toru przez 4h trzeba zapłacić 14k PLN ! Tanio nie jest :/ ale jak zgłosi sie 100 osób to wychodzi po 140 zeta więc już dramatu nie ma.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-12, 00:27

Dzis wlasnei o tym rozmawialismy z Kaesem - w tym roku moze nie ale w przyszlym mozna wynajac ULEZ - 20 aut i z instruktorem (Wroblik / polecam ) badz bez - wyjdzie okolo 200 zl - od auta - od 8 do 15 tej . Ale jak by cos bylo w tym roku to ja chetnie ..



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-07-14, 16:57

To już zupełnie nie rozumiem dlaczego nie zgłosili się chętni na moja propozycję :orany: Chyba ,ze chodzi o to aby być w gronie tylko mustangów.To rozumiem. :oczami:


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-15, 20:21

Mario78 pisze:To już zupełnie nie rozumiem dlaczego nie zgłosili się chętni na moja propozycję :orany: Chyba ,ze chodzi o to aby być w gronie tylko mustangów.To rozumiem. :oczami:
wiesz ze polak madry po szkodzie - jakos tak wyszlo - teraz sloneczko przygrzewa i by pojezdzil . :wstyd:



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”