podczas ostatniej Mustki przy małym piwku miałem 'ciśnienie' żeby sprawdzić zapłon w moim 65 conv --> w trakcie tego 'procesu' usłyszałem ... "masz tu za dużo oryginalnych części"

mimo jakiś tam problemów duma mnie rozpierała wewnętrznie

każdy purysta chciałby to usłyszeć
8 lat i 17 tys. km galopu na stockowych częściach więc uległem i zrobiłem mały upgrade:
--> nowe świece NGK WR5
--> nowy aparat zapłonowy Petronix Ignitor II
--> nowa cewka zapłonowa Petronix II
--> nowe kable wysokiego napięcia 8mm Petronix
--> montaż i regulacje w US 66 Garage -> dzięki Yoozeq
oryginalne części oczywiście zachowane na tzw. wszelki wypadek.

- swiece.PNG (87.9 KiB) Przejrzano 4364 razy
rezultat --> taki jakiego się spodziewałem lub nawet lepszy, znacząco lepsze odpalanie na ciepłym, autko chodzi jak marzenie

w przyszłym roku będziemy obchodzić 10 rocznicę od czasu zakupu, chyba trzeba zrobić jakąś bibę hehe !