[kar0l] Mustang coupe 1968

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
kar0l
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
Model: mustang coupe 68r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony

[kar0l] Mustang coupe 1968

Post autor: kar0l » 2010-05-02, 16:31

Witam.
Wrzucam kilka fotek mojego Mustanga(marny ze mnie fotograf;))
Sam zajmuje się remontem i mam kilka pytań, co myślicie o kolorze lepiej oryginalny (candy apple) czy coś z nowszej palety kolorów (czerwony metalik, perła), czy warto malować pasy z tego co czytałem na forum to nie są równej szerokości na całej długości auta, a co za tym idzie lakiernik będzie miał problemy a ja będę miał dodatkowy wydatek. Co do deski rozdzielczej to wiem że lepiej oryginał ale co z siedzeniami, podsufitką i drzwiami?
Z góry dziękuje za szczerość :)
Pozdrawiam

http://img301.imageshack.us/img301/6739/40050952.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6315/11892008.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/4191/29169532.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/9555/79035010.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/1958/37198209.jpg
http://img571.imageshack.us/img571/4209/18242686.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/7827/88381642.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/3204/15456064.jpg
http://img576.imageshack.us/img576/1112/62614987.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/1021/89407593.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/7210/76560618.jpg
http://img682.imageshack.us/img682/6213/60743319.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/6402/86476683.jpg



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-02, 17:12

witaj,

najlepiej do wklejania fotek używaj przycisku "Img" w panelu gdzie piszesz posta, wygodniejsze dla oglądających.. o tak:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

wszystkie elementy wnętrza można kupić w sklepach w usa, siedzenia, tapicerkę, podsufitkę i panele na drzwi. Siedzenia masz? w sensie bebechy ? Ładnie je obczyść i kup nowe obicia siedzeń i będzie cacy :D podsufitke i panele na drzwi kup też nowe ...

co do koloru to będziesz miał tyle opinii ilu forumowiczów... ;)

powiedz tylko dlaczego malowałeś karoserię nie demontując elementów zawieszenia i tylnego mostu ?



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-02, 17:13

Oczywiscie zrobisz jak bedziesz chcial ale mi Candy Apple Red bardzo robi. Co do pasow, znowu kwestia osobista ale mi sie ostatnio podobaja "ghost stripes" czyli takie ledwo widoczne, lekko rozniace sie odcieniem od lakieru.

Samo malowanie pasow Le Mans nie jest znowu takie trudne. Zobacz jak mi to przygotowal moj "fachowiec".

Obrazek

Wnetrze: mozesz kupic nowe obicia w USA i odtworzyc oryginaly wizerunek. Mozesz rowniez dac do obszycia tutaj ale to musi byc ktos kto sie zna i zrobi to dobrze. Pozostaje rowniez problem dobory koloru czy tez mieszania ich...

Ja w swoim pierwszym '66 mialem nieoryginalne wnetrze i nie wygladalo to najlepiej, oryginalnie - owszem, ale czy dobrze....

Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

kar0l
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
Model: mustang coupe 68r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony

Post autor: kar0l » 2010-05-03, 10:52

Witam
Pavulon_ pisze:Siedzenia masz? w sensie bebechy ? Ładnie je obczyść i kup nowe obicia siedzeń i będzie cacy :D podsufitke i panele na drzwi kup też nowe ...
Wszystkie elementy tapicerki mam( oprócz podłogi) tylko że mocno zniszczone (podarte), nigdy nie miałem do czynienia z renowacją samochodu zabytkowego i nie wiem w którym kierunku iść. Zastanawiałem się nad jakąś ładną skórą na siedzenia, a co za tym idzie wypadało by żeby reszta pasowała.
Obrazek

Co do zawieszenia to nadaje się do regeneracji i wymiany, te elementy które będą się nadawać do naprawy tj. tylni most będę je lakierować (być może proszkowo)
pluzz pisze:Samo malowanie pasow Le Mans nie jest znowu takie trudne. Zobacz jak mi to przygotowal moj "fachowiec".
co do pasów to czy warto dodatkowo dopłacać, nigdy nie widziałem na żywo auta z pasami.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-03, 12:09

co do wnętrza to zależy co faktycznie chcesz / lubisz, ja jestem z tych co idą w oryginał, nie koniecznie dokładnie z tabliczką znamionową ale przynajmniej na wzór z lat produkcji.

Nie jestem zwolennikiem tapicerów, taniej kupisz całą tapicerkę w usa, do twojego modelu masz tutaj:
http://www.cjponyparts.com/upholstery-s ... 1968/p/U5/

Wnętrze masz w kolorystyce czerwono/czarnej i osobiście po prostu bym je odnowił, może wyglądać naprawdę ładnie. Dywan, podsufitkę, panele na drzwi kup nowe, to są tanie elementy których nie warto przywracać to używalności. To samo dotyczy górnej częsci deski rozdzielczej (około 230$), która widać jest mocno zniekształcona.

p.s. ciesze sie ze coraz wiecej klasyków się pojawia w bezpośrenim sąsiedztwie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”