[Pony] 1966 Coupe 289
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
[Pony] 1966 Coupe 289
No to ja też się pochwalę moim nowo nabytym kucykiem, na razie parę fotek, ale obiecuję więcej.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Ładne '66 coupe, gratulacje 

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
witamy! dobrze widzieć że klasyczna rodzina się powiększa ! napisz trochę o planach wobec auta, jaka historia, co będzisz robił jeśli wogole.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
No więc powiem szczerze, że trafiło mi się jak przysłowiowej ślepej kurze ziarno:-)
Samochód pochodzi z niemiec, jeździł tam od 2008 na tzw blachach "H". Został sprowadzony z Californi. Nie znam do końca historii samochodu, ponieważ zakupiłem go przez pośrednika z ubezpieczalni. Jedyna historia, jaką znam, to ta wyczytana z rachunków spiętych w opasłym segregatorze - naprawdę skrupulatnie prowadzona książka wraz ze wszystkimi rachunkami. Ciekawszy fragment w załączeniu:-)
Konika dostałem, ponieważ poprzedni właściciel rozbił go (prawdopodobnie na latarni). Do wymiany jest tylny błotnik, 2 felgi oraz przedni wahacz. Poza tym nic. Absolutnie NIC. No i najważniejsze: w mojej ocenie samochód jest w rewelacyjnym stanie. Zero rdzy na karoserii i pod spodem. Zdrową blachę widać ewidentnie na uszkodzonym błotniku. Samochód jest dopieszczony w każdym calu. Wiem co mówię, od ponad roku remontuję 69 corvette stingray cnvt - droga przez mękę. Mam nadzieję, że moim kucykiem będę mógł pobrykać jeszcze w tym roku:-)
Samochód pochodzi z niemiec, jeździł tam od 2008 na tzw blachach "H". Został sprowadzony z Californi. Nie znam do końca historii samochodu, ponieważ zakupiłem go przez pośrednika z ubezpieczalni. Jedyna historia, jaką znam, to ta wyczytana z rachunków spiętych w opasłym segregatorze - naprawdę skrupulatnie prowadzona książka wraz ze wszystkimi rachunkami. Ciekawszy fragment w załączeniu:-)
Konika dostałem, ponieważ poprzedni właściciel rozbił go (prawdopodobnie na latarni). Do wymiany jest tylny błotnik, 2 felgi oraz przedni wahacz. Poza tym nic. Absolutnie NIC. No i najważniejsze: w mojej ocenie samochód jest w rewelacyjnym stanie. Zero rdzy na karoserii i pod spodem. Zdrową blachę widać ewidentnie na uszkodzonym błotniku. Samochód jest dopieszczony w każdym calu. Wiem co mówię, od ponad roku remontuję 69 corvette stingray cnvt - droga przez mękę. Mam nadzieję, że moim kucykiem będę mógł pobrykać jeszcze w tym roku:-)
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Rzeczywiście imponująca lista. Puryści będą cmokać i unosić brwi, ale założę się, że jazda nim to sama przyjemność. Teraz tylko czekać okazji do wspólnej przejażdżki 

- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
oj tam oj tam
przecież te wszystkie rzeczy dotyczą tego czego nie widać
... więc luz 

przecież te wszystkie rzeczy dotyczą tego czego nie widać



-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Ładne samochod!
Wow, jest wielki camshaft w mały silnik. Używamy tego wałka rozrządu do 1 / 4 mili wyścigi. Jeśli mogę zaoferować sugestie. Jeśli głowy są Ford 302 głów, można uzyskać łatwy 80+ HP po zmianie na coś AFR, Trick Flow, DART. Powodem jest to, że wałek rozrządu i kolektor dolotowy są na wysokie wyścigu obr / min. Zaczynają podejmowania ponad 3000 obr / min do około 7000RPM. Ford 302 głowy przestań robić moc około 5000 obr / min. Tak jak zaczniesz robić mocy, silnik nie ma wystarczająco dużo powietrza do korzystania z wałka rozrządu, kolektor dolotowy o RPM zostały one przeznaczone. Proszę, to jest po prostu tylko coś mieć na uwadze, NIE krytykować, jeżeli są one Forda głowy.
Mimo, że samochód musi wywołać uśmiech na twarzy

Wow, jest wielki camshaft w mały silnik. Używamy tego wałka rozrządu do 1 / 4 mili wyścigi. Jeśli mogę zaoferować sugestie. Jeśli głowy są Ford 302 głów, można uzyskać łatwy 80+ HP po zmianie na coś AFR, Trick Flow, DART. Powodem jest to, że wałek rozrządu i kolektor dolotowy są na wysokie wyścigu obr / min. Zaczynają podejmowania ponad 3000 obr / min do około 7000RPM. Ford 302 głowy przestań robić moc około 5000 obr / min. Tak jak zaczniesz robić mocy, silnik nie ma wystarczająco dużo powietrza do korzystania z wałka rozrządu, kolektor dolotowy o RPM zostały one przeznaczone. Proszę, to jest po prostu tylko coś mieć na uwadze, NIE krytykować, jeżeli są one Forda głowy.
Mimo, że samochód musi wywołać uśmiech na twarzy
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Faktycznie, modyfikacje nie zmieniły oryginalnego wyglądu samochodu, zarówno wewnątrz jak i zewnątrz. Jedyne co może razić to patent z głośnikami na tylnej półce. Koleś pojechał na maksa i wrąbał tam 2 głośniki wielkie jak znaki stopu 
Rick, głowice wg mojej wiedzy i opisu pochodzą z 302, a dodatkowe 80HP to kusząca perspektywa
ale najpierw muszę dobrowadzić autko do stanu używalności po stłuczce.
Części już zamówione w cjponyparts.com. Nie bawię się w rzeźbę, wymieniam cały tylny quarter panel.
Jak się nim jeździ nie mam pojęcia, bo przedni dolny wahacz jest skrzywiony i kółko trochę leży. Ale V8 gada jak trza![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

Rick, głowice wg mojej wiedzy i opisu pochodzą z 302, a dodatkowe 80HP to kusząca perspektywa

Części już zamówione w cjponyparts.com. Nie bawię się w rzeźbę, wymieniam cały tylny quarter panel.
Jak się nim jeździ nie mam pojęcia, bo przedni dolny wahacz jest skrzywiony i kółko trochę leży. Ale V8 gada jak trza
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
oh, na pewno silnik jest bardzo lumpy i nie chodzi gładka.
Po prostu możez zauważyć, że może nie być, ża bardzo moc w niski RPM.4,10 gears pomoże. Między 3500 i 5000 RPM trzymaj się!




-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Nie, silnik na pewno nie chodzi gładko, prawdziwy dzikus
Już nie mogę się doczekać, kiedy sprawdzę, co potrafi...
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
- Model: Mustang 1968 coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
A propos głośników. Też miałem z tym problem ,myślałem żeby na półce z tyłu zamontować malutkie dyskretne głośniczki ,ale zdjąłem "dywanik" a tam fabrycznie wycięte otwory na głośniki 6/9 cali. I teraz pytanie ,czy zamontować 6/9 co w mojej opinii pasuje jak g... w lesie czy kombinować z jakimś wypełnieniem tych dziur. Stanęło na głośnikach 6/9 ,kupiłem z pełną maskownicą - w miarę to wygląda.
raven 1968